Repeater til DECT-trådløs
Fra : Lars Kvorning

Dato : 06-01-01 15:02

Hej

Jeg søger en repeater til min Beocom 6000. Kan man få sådan?
Måske DU har en tilsalg?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-01-01 17:49

> Jeg søger en repeater til min Beocom 6000. Kan man få sådan?

Der er en vis (dvs ret stor) sandsynlighed for at en Siemens Gigaset
Repeater vil fungere.
Medmindre B&O har lavet noget non-compliant på DECT laget skulle der ikke
være nogen problemer.
Den koster ca. en tusse. Fx her www.proconsult.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : lne

Dato : 08-01-01 07:59

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> [...]
Internet

> B&O har en DECT repeater på markedet. Den burde kunne købes ved Tele DK
eller en B&O forhandler.
mvh
Lars Nielsen