Telefon med både nummerviser og telefonsva~
Fra : Jakob Paikin

Dato : 05-01-01 18:21

Kender nogen i denne gruppe til en telefon (til almindelig analog
forbindelse), der både indeholder nummerviser og telefonsvarer?

Jeg har på fornemmelsen af B&O har lavet en sådan, men jeg kan ikke
finde den nogen steder.

Alle ideer modtages med glæde...

--
Jakob Paikin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-01-01 20:11

fx,,

Ascom´s Avena 233 plus, som er en trådløs telefon,,,

1699 hos tdk.

Fra : Rander

Dato : 05-01-01 23:55

Fri, 05 Jan 2001 18:21:27 +0100 brugte Jakob Paikin 11 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni:

>Kender nogen i denne gruppe til en telefon (til almindelig analog
>forbindelse), der både indeholder nummerviser og telefonsvarer?

Siemens Gigaset 3015. Trådløs til ca. 1700 kroner...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Friheden er intet værd, hvis ikke den indbefatter friheden
til at fejle. (Mahatma Gandhi)

Fra : Jakob Pagter

Dato : 07-01-01 16:58

Jakob Paikin <jakob-news@paikin.dk> writes:

> [...]
> forbindelse), der både indeholder nummerviser og telefonsvarer?
>
> Jeg har på fornemmelsen af B&O har lavet en sådan, men jeg kan ikke

Ericsson 260, trådløs på tilbud hos Fredgård til 1.300,-.

-- Jakob