Ringe billigt til mobiltelefoner i udlande~
Fra : Kim Frandsen

Dato : 05-01-01 01:16

Hej,

nu hvor TeleDK her fra nytår har hævet priserne for at ringe TIL
mobiltelefoner i England med ca. 500% har også min udbyder (SuperTel)
hævet deres priser fra 0,80 kroner til 4,10 kroner i minuttet!! hele
døgnet for at ringe til en mobiltelefon i England!
Er der nogle der kender en billig måde at ringe til en mobiltelefon i
England på??
--
med venlig hilsen
Kim Frandsen ICQ# 9569527

Fra : Mark Beaumont

Dato : 05-01-01 02:10

"Kim Frandsen" <kim-frandsen@fabel.dk> skrev
> [...]
> ringe til en mobiltelefon i England! Er der nogle der
> kender en billig måde at ringe til en mobiltelefon i

Jeg tror ikke du finder nogle, som er skal have over
4,10 kr. pr. minut for at ringe til en mobil i England

Eks: Priser pr. minut, for opkald til Storbritanien mobil
TeleDanmark 3,20 kr.
Sonofon 3,20 kr.
Telia 3,05 kr.
Telepassport 2,25 kr.

Vh Mark

Fra : Kim Frandsen

Dato : 05-01-01 02:23

On Fri, 5 Jan 2001 02:09:45 +0100, "Mark Beaumont"
<dkbeaumont@hotmail.com> wrote:

>Telepassport 2,25 kr.

Det er stadigvæk helvedes dyrt i forhold til de 0,80 kroner jeg skulle
betale før nytår, og i forhold til de omkring max 50 øre min kæreste
betaler for at ringe til mig via hendes mobil.....

Fra : Brian Ipsen

Dato : 06-01-01 16:36

On Fri, 05 Jan 2001 01:23:08 GMT, kim-frandsen@fabel.dk (Kim Frandsen)
wrote:

>Det er stadigvæk helvedes dyrt i forhold til de 0,80 kroner jeg skulle
>betale før nytår, og i forhold til de omkring max 50 øre min kæreste
>betaler for at ringe til mig via hendes mobil.....

Hvis takst-forhøjelsen skyldes, at de britiske operatører er begyndt at
kræve mere, så får du det nok ikke billigere.... Hvis det britiske selskab
opkræver 2,10/min fra den operatør, som du ringer fra, så tror du da for
pokker vel ikke, at de vil sætte din minut-pris til 0,80/min (for dermed at
miste 1,30/min du taler i telefon)...

Hvorfor ringer du så ikke bare op til kæresten og beder hende om at ringe
tilbage ?? Du kunne så give hende et økonomisk tilskud for at kompencere for
hendes øgede telefonudgifter (og det vil under alle omstændigheder være
billigere for jer begge)..

/Brian

--
Spammers read this: US CODE title 47, chapter 5, sub-chapter 2,
section 227(b)(1)(C), section 227(b)(3)(B) and section 227(b)(3)(C)

Fra : Global Gateway

Dato : 21-02-01 10:47

Hvis CallBack ikke generer dig kan du tilmelde dig vor service - da er minutprisen til mobil i
Storbritanien US$0,21 (kr. 1,68 v. 1 US$ = 8 kr.)

Med venlig hilsen
Global Gateway
http://www.global-gateway.com