Nyt fra Odense Atletik/OGF d. 20.01.02
Fra : Goldcastle

Dato : 20-01-02 23:14

[Ismail og Lisbeth med helt fremme i Puma Cell Cuppen]

Så blev 3. afdeling af DAF's vintercup løbet og dermed nåede man halvvejs
gennem turneringen. Samtidig er disse resultater også de første som noteres
på Årets Top-10 Udendørs som du kan se på siden.

ISMAIL IGEN NR. 2
Og status på herrersiden er at Ismail med dagens 2. plads avancerede en
plads opad i den samlede stilling så han nu er samlet nr. 2 kun 8 point
efter
Steen Walter fra Sparta IF.
Ikke bare blev Ismail nr. 2 for anden gang i træk, men han fik også ny PR
med tiden 45,46 min. som er en forbedring på hele 23 sek.
Næst hurtigste løber fra OA/OGF blev Claus Bugge Hansen som viste at han med
dagens præstation så småt er ved at finde formen igen.
Også Peter Nielsen løb godt da han forbedrede sin tid fra 2001 med 28 sek.
så tiden nu er 50,22 min.

LISBETH NR. 8 MED NY PR
Også pigerne fra OA/OGF løb godt. Lisbeth Rasmussen opnåede med med en tid
på 37,45 min. for de 10 km ny PR med flotte 20 sek. og rykkede dermed en tak
opad i den samlede placering i Cuppen. Og for tredie gang i træk sluttede
hun blandt de 10 første. Hun har med den ny PR nu noteret sig for den 10.
hurtigste tid på klubbens ranglister blot 2 sek. fra 9. pladsen.
Også Tina Thejls deltog hos kvinderne og kom gennem de 10 km i tiden 41,50
min.

Du kan læse mere på
http://www.ogf.dk/atletik/resultat/pumares.asp?pccId=3