Internet telefon
Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 03-01-01 23:16

Hejsa

Er der en venlig sjæl her i gruppen, som kan fortæle mig hvilket prog. jeg
skal bruge for, at ringe op fra min pc(internet) til en alm.telefon i dk ?
eller kan det bare ikke lade sig gøre ?

Mvh Erik

Fra : Mark Beaumont

Dato : 04-01-01 00:37

"Erik Gildsig Poulsen" <egp@email.dk> skrev
> Er der en venlig sjæl her i gruppen, som kan fortæle mig
> hvilket prog. jeg skal bruge for, at ringe op fra min pc(internet)
> til en alm.telefon i dk

Prøv med http://www.hottelephone.com

Vh Mark

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 04-01-01 00:40

Den har jeg prøvet, men jeg har på intet tidspunkt kunne få forbindelse...
Mvh Erik

Fra : Wes

Dato : 04-01-01 17:03

Jeg kan heller ikke få hottelephone.com til at virke! Jeg tror at det er
stofanet's ip-adresse oversætter (NAT) der er problemet. Hvis du har anden
udbyder kan jeg desværre ikke hjælpe dig!

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 04-01-01 17:17

Jeg har Cybercity, men har også prøvet TeleDK...

Fra : Henrik Kristensen

Dato : 06-01-01 13:32

World onlines IP-telefoni

Fra : Brian

Dato : 07-01-01 21:40

Joda,

http://www.hottelephone.com

Jeg har hørt det skulle kunne virke, men har ikke selv fået det til det.
noget med at man skal signe up, men det er gratis.

Brian

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 07-01-01 22:12

Jeg har da tilmeldt mig! Men bliver ved, at blive disconnet........

/Erik

Fra : N/A

Dato : 12-01-01 23:38

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-01-01 23:38

"Bjarne Stenfeldt" <bjst@email.dk> skrev
> Jeg har netop tilmeldt mig til HotTelephone og har forstået
> det således at jeg skal afvente en godkendelse fra dem.

Det eneste du skal vente på, er en e-mail med en aktiveringskode
og den kommer normalt efter max. 2 minutter.

> Det gør jeg så vil give jer besked hvis jeg skulle være heldig at "få
> forbindelse" til almindelige telefoner.

Jeg har ingen problemer med at komme igennem. Testede lige igen
ved at ringe til mig selv, og ud af 4 forsøg gik de 2 igennem.

Vh Mark

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-01-01 16:45

Mark Beaumont wrote:

> Jeg har ingen problemer med at komme igennem. Testede lige igen
> ved at ringe til mig selv, og ud af 4 forsøg gik de 2 igennem.

Det har jeg endnu ikke haft held med. Hvordan indtaster du nummeret?
01145xxxxxxxx eller deler du nummeret op mellem 011 45 og de 8 danske cifre?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 13-01-01 19:57

Jeg har prøvet over hundere gang nu og uden held! Er det fordi, at jeg kun
køre med et 56K modem ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-01 14:23

Thomas Strandtoft skrev:

>01145xxxxxxxx

Ja, du skal gøre det uden mellemrum.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : cabuma

Dato : 18-01-01 00:46

Hej erik.
Jeg kan heller ikke bruge hot T, så jeg bruger phonefree.com og der er ingen
problemmer med at ringe op, men jeg kan ikke modtage lyd fra dem jeg ringer
til så kan nogen hjælpe??????
cabuma@ofir.dk