Animation
Fra : Munk-Jensen

Dato : 20-01-02 23:00

Hej NG

Er der nogen der ved om det er muligt at lave en billede animation i
FrontPage. Jeg vil gerne lave en animation der skifter mellem 3 billeder,
således at hvert billede er synligt i f.eks. 3 sekunder?

Kan det ikke laves i FrontPage, hvilke alternativer er der så?

På forhånd tak!

MVH
Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-02 00:03

Sun, 20 Jan 2002 22:59:50 +0100, skrev "Munk-Jensen"
<Munk-Jensen@esenet.dk>:

>Er der nogen der ved om det er muligt at lave en billede animation i
>FrontPage. Jeg vil gerne lave en animation der skifter mellem 3 billeder,
>således at hvert billede er synligt i f.eks. 3 sekunder?

I FP 2002 kan du gå i Indsæt/Insert => Webcomponent => Dynamic
Effects => Banner Rotation.

Du må selv finde de danske betegnelser, hvis du bruger dansk FP

Mener også, at den er der i FP 2000.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Munk-Jensen

Dato : 21-01-02 00:43

Hej Knud

Det var lige hvad der skulle til, nu virker det som det skal. 1.000 tak!

MVH
Morten

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:11jm4uoao7cbamshoa1k589av8od177l0a@dtext.news.tele.dk...