/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Død over dansk toppen
Fra : Niels Overgård


Dato : 20-01-02 22:34

Hej

Det er sgu' da utroligt som hver eneste diskussion altid ender i et eller
andet om dansktoppen, nu må du snart holde inde med skydningen Åge . Om
det så er en diskussion om seriøse pladebutikker, får du den drejet over på
tankstationerne. Mage til ævl, skal man lede længe efter (øh...nå nej, bare
kig efter Åges dansktophærgen).
Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men dansk
musik er altså andet dansktoppen.

mvh. Niels O`-_-´O



 
 
Samson (20-01-2002)
Kommentar
Fra : Samson


Dato : 20-01-02 23:27

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
news:3c4b37e7$0$89116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Det er sgu' da utroligt som hver eneste diskussion altid ender i et eller
> andet om dansktoppen, nu må du snart holde inde med skydningen Åge . Om
> det så er en diskussion om seriøse pladebutikker, får du den drejet over

> tankstationerne. Mage til ævl, skal man lede længe efter (øh...nå nej,
bare
> kig efter Åges dansktophærgen).
> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men dansk
> musik er altså andet dansktoppen.
>
> mvh. Niels O`-_-´O
>
>

Selvfølgelig er dansk musik andet end dansktoppen, men generelt synes jeg,
at kvaliteten er dårlig. Dette gælder både dansk, men også udenlandsk musik.
Jeg er kun i slutningen af tyverne og jeg kan altså hverken finde hoved
eller hale i det musik, som radio/tv spiller idag. Melodierne mangler
simpelthen, der er kun rytmer tilbage og jeg skal da gerne indrømme, at hvis
jeg skulle vælge imellem at se MTV eller DR's Musikbutikken, ville jeg vælge
det sidste. Det kan da godt være, at dansktopmusik lyder ens og mangler
variation, men det er trods alt melodiøst og så får man ikke hovedpine af at
høre på det i modsætning til MTV og det nye teenage program Boogie fra DR1.
Når jeg skal høre musik, så ender jeg næsten altid med at sætte mine CD'ere
på. Navne som The Corrs, Carpenters, Eagles, Beatles, Elton John, George
Michael osv, går man aldrig helt galt i byen med!.

Damn, jeg føler mig sgu gammel!

Mvh
Samson.





Ulrik Lauritzen (20-01-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lauritzen


Dato : 20-01-02 23:40

jeg kan altså hverken finde hoved
> eller hale i det musik, som radio/tv spiller idag. Melodierne mangler
> simpelthen, der er kun rytmer tilbage og jeg skal da gerne indrømme, at
hvis
> jeg skulle vælge imellem at se MTV eller DR's Musikbutikken, ville jeg
vælge
> det sidste.

så ender jeg næsten altid med at sætte mine CD'ere
> på. Navne som The Corrs, Carpenters, Eagles, Beatles, Elton John, George
> Michael osv, går man aldrig helt galt i byen med!.
>

Med andre ord udgiver de nævnte kunstnere ingenting mere eller de bliver
ikke spillet på MTV???? Det forstår jeg ikke. Der er masser af melodier over
det hele og snart kommer George Michael med sin nye plade. Elton John har
netop udsendt sin nye cd og jeg hører da jævnligt singlen i radioen, ditto
The Corrs "Would you be happier"

Ulrik




Åge Halldorsson (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 21-01-02 05:49


Samson <samsonjensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4b4459$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> news:3c4b37e7$0$89116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...


> Når jeg skal høre musik, så ender jeg næsten altid med at sætte mine
CD'ere
> på. Navne som The Corrs, Carpenters, Eagles, Beatles, Elton John, George
> Michael osv, går man aldrig helt galt i byen med!.
>
> Damn, jeg føler mig sgu gammel!
>
> Mvh
> Samson.
_________

Du behøver ikke at føle dig gammel - Du tilhører bare en gruppe som normalt
ikke manifesterer sig så meget
i diskussionen. Det har ikke nødvendigvis noget med alder at gøre. Jeg har
lyttet til Carpenters og noget af det mere bløde livlige musik af Beatles og
Elton John`s musik siden jeg var teenager.

Hilsen Åge
(popmusikken tilbage til rødderne)





Bjørn Løndahl (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Løndahl


Dato : 21-01-02 13:29

"Samson" <samsonjensen@hotmail.com> skrev i
news:3c4b4459$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Selvfølgelig er dansk musik andet end dansktoppen, men generelt
> synes jeg, at kvaliteten er dårlig. Dette gælder både dansk,
> men også udenlandsk musik. Jeg er kun i slutningen af tyverne
> og jeg kan altså hverken finde hoved eller hale i det musik,
> som radio/tv spiller idag. Melodierne mangler simpelthen, der
> er kun rytmer tilbage

Selvom jeg er enig mht. visse rap-produktioner, så er det meget
sjovt at tænke på, at min farfar udtalte præcis det samme da han
for første gang hørte The Beatles

> Det kan da godt være, at
> dansktopmusik lyder ens og mangler variation, men det er trods
> alt melodiøst

Smag og behag er jo så forskellig. I min verden skal der normalt
både en god melodi, en god tekst (hvis ikke vi taler
instrumentalt), god (hvad det så end er) rytme, og gerne en
musikalsk overraskelse eller to med, til at et nummer er godt.
Herudover må der gerne være lidt instrumental udfordring (fx en fed
solo), og endelig (og det er *rigtig* vigtigt) skal nummret have en
indre energi.

Dansktop er oftest bygget op alene omkring en rimelig melodi (eller
et nummer der i forvejen har hittet i udlandet). Teksterne stinker,
rytmen er dræbende forudsigelig i på det nærmeste slået ihjel, der
er absolut ingen overraskelser, solo'erne kan spilles med en finger
og energien har forlængst forladt resterne af et evt. godt
udgangsnummer. Herudover tilsættes landets mest fjogede smil, og så
er jeg på kogepunktet

> Når jeg skal høre musik, så ender jeg næsten altid med at sætte
> mine CD'ere på. Navne som The Corrs, Carpenters, Eagles,
> Beatles, Elton John, George Michael osv, går man aldrig helt
> galt i byen med!.

Selvom jeg ikke deler din begejstring for samtlige ovennævnte (fx
synes jeg at Carpenters er dansktop på engelsk, dog udført
væsentlig mere proff), er der jo også en verden til forskel fra de
fleste af de nævnte kunstnere og så dansktop-soldaterne.


--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

AJC (21-01-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 21-01-02 16:35

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> wrote in message
news:9i1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> "Samson" <samsonjensen@hotmail.com> skrev i
> news:3c4b4459$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> > Når jeg skal høre musik, så ender jeg næsten altid med at sætte
> > mine CD'ere på. Navne som The Corrs, Carpenters, Eagles,
> > Beatles, Elton John, George Michael osv, går man aldrig helt
> > galt i byen med!.
>
> Selvom jeg ikke deler din begejstring for samtlige ovennævnte (fx
> synes jeg at Carpenters er dansktop på engelsk, dog udført
> væsentlig mere proff), er der jo også en verden til forskel fra de
> fleste af de nævnte kunstnere og så dansktop-soldaterne.
>
>
>

The Carpenters store styrke lå i sangerinden Karen Carpenter stemme som var
unik.
Jeg vil til hver en tid vælge at høre Karen Carpenters synge end de
sangerinder idag som lyder som om deres stemmer er gået i overgang når de
synger.
Den eneste sangerinde som er værd at lytte til idag og som, hvis man lytter
ordentligt efter, kan minde om Karen Carpenters, er Andrea Corr fra The
Corrs!.

Mvh
AJC.




Jacob Jensen (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Jensen


Dato : 21-01-02 22:16

> sangerinde som er værd at lytte til idag.....


lisa ekdahl? hvad med hende?



Kåre Weng Madsen (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Kåre Weng Madsen


Dato : 24-01-02 12:10


"Bjørn Løndahl" skrev i en meddelelse

[snip]

> Dansktop er oftest bygget op alene omkring en rimelig melodi (eller
> et nummer der i forvejen har hittet i udlandet). Teksterne stinker,
> rytmen er dræbende forudsigelig i på det nærmeste slået ihjel, der
> er absolut ingen overraskelser, solo'erne kan spilles med en finger
> og energien har forlængst forladt resterne af et evt. godt
> udgangsnummer. Herudover tilsættes landets mest fjogede smil, og så
> er jeg på kogepunktet

Og meget apropos. For dem der kan tage TV2 Nord kunne man i går opleve
tyskernes svar på en blanding af Richard Raceren Ragnvald, en stor glat smør
og Julio Iglesias. Alså de gamle damers drøm...normale menneskers mareridt
nummer 1: Freddy Breck - det er da ironisk han hedder _bræk_til
efternavn...

Aldrig har jeg oplevet noget så patetisk, latterligt talentløst og
ulækkert.....ad, bad. Havde det ikke været fordi jeg allerede havde drøftet
mandes TVrekalmer med et menneske der påstår hendes mor man lide
tyskertoppen der, så havde jeg troet det var en parodi - hvilket jeg også
troede rekalmen var.

Jeg synes det skræmmende frastødende at der er et marked for sådan noget
gedingt lort.....

Hvis nogen tager det i forsvar kan det kun skyldes de ikke så TV2 Nord i går


Kåre



Peter G. (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 24-01-02 21:59

In article <a2oq2d$dsc$1@sunsite.dk>, Kåre Weng Madsen
<kwma00@hum.auc.dk> wrote...


> Jeg synes det skræmmende frastødende at der er et marked for sådan noget
> gedingt lort.....

Hvor pudsigt. Sådan har jeg det også når det drejer sig om Korn,
Deftones, Linkin Park, Limp Bizkit m.v.

Smag og behag :)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

nikolaj borg (20-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 20-01-02 23:43

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
news:3c4b37e7$0$89116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

[snip]

> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men dansk
> musik er altså andet dansktoppen.

- en af de mest fornuftige sætninger i denne gruppe i lang tid. Om man
deler Åges stil eller smag er én ting, men alle har ret til at være her og
have deres mening

/Nikolaj


Bjørn Løndahl (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Løndahl


Dato : 21-01-02 13:33

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i
news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk:

>> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde
>> løs, men dansk musik er altså andet dansktoppen.
>
> - en af de mest fornuftige sætninger i denne gruppe i lang
> tid. Om man
> deler Åges stil eller smag er én ting, men alle har ret til at
> være her og have deres mening

Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad han
rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende irriterende/lamt
at hvis en mand spørger fx om noget god rock, så foreslår Kloge-Åge
ham at høre den sidste nye med Vikingerne. Det er simpelt hen for
hjernedødt!



--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Åge Halldorsson (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 21-01-02 15:35


Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2p1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i
> news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk:

> Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad han
> rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende irriterende/lamt
> at hvis en mand spørger fx om noget god rock, så foreslår Kloge-Åge
> ham at høre den sidste nye med Vikingerne. Det er simpelt hen for
> hjernedødt!
____________

Hvis jeg har skrevet det må jeg have drukket på det tidspunkt. Vikingerne er
ikke just et rockorkester. Hvis nogen havde spurgt efter et godt
rock`n`roll-orkester derimod, ja så ville jeg, som en sidebemærkning, have
foreslået man man prøvede at lytte til enkelte af deres oversættelser af
rock`n`roll-numre. Dem har de nemlig lavet mange af. De har en heftig udgave
af All Shook Up med Elvis.
Angående god rock ville jeg have anbefalet Alvin Stardust, Suzi Quatro
eller Mud som det bedste udenlandske. Og Tyggegummibanden (skråstreg)
Walkers som toppen af dansk rock. Så dettttttt.







Niels Overgård (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Niels Overgård


Dato : 21-01-02 17:05


Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
news:3c4c33b1$0$95318$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:2p1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> > "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i
> > news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk:
>
> > Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad han
> > rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende irriterende/lamt
> > at hvis en mand spørger fx om noget god rock, så foreslår Kloge-Åge
> > ham at høre den sidste nye med Vikingerne. Det er simpelt hen for
> > hjernedødt!
> ____________
>
> Hvis jeg har skrevet det må jeg have drukket på det tidspunkt. Vikingerne
er
> ikke just et rockorkester. Hvis nogen havde spurgt efter et godt
> rock`n`roll-orkester derimod, ja så ville jeg, som en sidebemærkning,
have
> foreslået man man prøvede at lytte til enkelte af deres oversættelser af
> rock`n`roll-numre. Dem har de nemlig lavet mange af. De har en heftig
udgave
> af All Shook Up med Elvis.
> Angående god rock ville jeg have anbefalet Alvin Stardust, Suzi Quatro
> eller Mud som det bedste udenlandske. Og Tyggegummibanden (skråstreg)
> Walkers som toppen af dansk rock. Så dettttttt.
>
Åge Åge dog, du er en kilde til evig undren.........????

mvh. Niels O`-_-´O
>
>
>
>



Jacob Jensen (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Jensen


Dato : 21-01-02 22:18

:)

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
news:a2heab$c8j$1@news.cybercity.dk...
>
> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> news:3c4c33b1$0$95318$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
> > nyhedsmeddelelse:2p1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> > > "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i
> > > news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk:
> >
> > > Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad han
> > > rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende irriterende/lamt
> > > at hvis en mand spørger fx om noget god rock, så foreslår Kloge-Åge
> > > ham at høre den sidste nye med Vikingerne. Det er simpelt hen for
> > > hjernedødt!
> > ____________
> >
> > Hvis jeg har skrevet det må jeg have drukket på det tidspunkt.
Vikingerne
> er
> > ikke just et rockorkester. Hvis nogen havde spurgt efter et godt
> > rock`n`roll-orkester derimod, ja så ville jeg, som en sidebemærkning,
> have
> > foreslået man man prøvede at lytte til enkelte af deres oversættelser af
> > rock`n`roll-numre. Dem har de nemlig lavet mange af. De har en heftig
> udgave
> > af All Shook Up med Elvis.
> > Angående god rock ville jeg have anbefalet Alvin Stardust, Suzi
Quatro
> > eller Mud som det bedste udenlandske. Og Tyggegummibanden (skråstreg)
> > Walkers som toppen af dansk rock. Så dettttttt.
> >
> Åge Åge dog, du er en kilde til evig undren.........????
>
> mvh. Niels O`-_-´O
> >
> >
> >
> >
>
>



Hans Pedersen (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Hans Pedersen


Dato : 21-01-02 22:54

On Mon, 21 Jan 2002 22:17:40 +0100, "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>
wrote:

>:)

Jacob, jeg tror du kunne have meget glæde og gavn af, at kigge lidt på
denne her side: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hint: Citer kun det du svarer på, og så er et nyt indlæg, kun
indeholdende en halvfærdig smiley nok lidt overkill.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Jacob Jensen (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Jensen


Dato : 22-01-02 00:45

Jeg prøver igen efter anmodning fra Hans Pedersen. Er dette mere korrekt.

> Åge Åge dog, du er en kilde til evig undren.........????

:)


PS: Hvis det er måden det skal gøres på vil jeg fremover IKKE adlyde den
regel.



nikolaj borg (22-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 22-01-02 00:53


"Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk> wrote in message
news:a2i957$r97$1@sunsite.dk...
> Jeg prøver igen efter anmodning fra Hans Pedersen. Er dette mere korrekt.
>
> > Åge Åge dog, du er en kilde til evig undren.........????
>
> :)
>
>
> PS: Hvis det er måden det skal gøres på vil jeg fremover IKKE adlyde den
> regel.

Du mener, at du fortsat vil undlade at klippe overflødige citater bort og
svare under det citerede? Netiketten er iøvrigt ikke en regel, som man skal
overholde, men en række retningslinier for, hvordan man bør færdes på usenet
for at gøre det til det bedst mulige sted at være. Men hvis du er uenig i
netiketten kan du jo følge med denne tråd over i dk.admin.netikette

/Nikolaj

X-FUT: dk.admin.netikette (hvor jeg ikke følger med)


Peter Kaas (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Kaas


Dato : 22-01-02 13:47

> PS: Hvis det er måden det skal gøres på vil jeg fremover IKKE adlyde den
> regel.

Så risikerer du bare at ryge i folks killfilter. Men dig om det!

Mvh
Peter




Hans Pedersen (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Hans Pedersen


Dato : 22-01-02 17:03

On Tue, 22 Jan 2002 00:44:49 +0100, "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>
wrote:

>Jeg prøver igen efter anmodning fra Hans Pedersen. Er dette mere korrekt.

Det ligner da berstemt noget i den retning

>PS: Hvis det er måden det skal gøres på vil jeg fremover IKKE adlyde den
>regel.

Som en anden har skrevet, så ryger du bare i en del kill-filtre. Hvis
det er din Outlook Express, der driller dig, så prøv at kigge dig om
efter en anden newsreader, der har det lidt bedre med standarder.

FUT: dk.admin.netikette (hvor heller ikke jeg følger med).

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Troels (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 22-01-02 18:24


>
> PS: Hvis det er måden det skal gøres på vil jeg fremover IKKE adlyde den
> regel.

Nej, det er jo også en møgsvær regel at overholde....

/Troels



Peter G. (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 21-01-02 17:12

In article <2p1h2a.eoh.ln@news.4952.dk>, Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk>
wrote...
> "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i
> news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk:

> > - en af de mest fornuftige sætninger i denne gruppe i lang
> > tid. Om man
> > deler Åges stil eller smag er én ting, men alle har ret til at
> > være her og have deres mening
>
> Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad han
> rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende irriterende/lamt
> at hvis en mand spørger fx om noget god rock, så foreslår Kloge-Åge
> ham at høre den sidste nye med Vikingerne. Det er simpelt hen for
> hjernedødt!
>

Men ogaå et relevant bud. Som man spørger får man svar og medmindre man
prøver at specificere hvad man leder efter er alle bud indenfor rock vel
lige gode. Rock Nalle er også god rock for nogle og rock er en meget
bred genre.

For eksempel, hvis jeg bad om bud på noget godt skots/irsk folk ville
nogle sikkert foreslå Corrs eller Clannad, uvidende om jeg måske ledte
efter noget mere i stil med The Pogues eller Wolfstone.

Åge har sin smag og sin opfattelse af god musik. Det gør ikke hans bud på
god musik mindre valide end andres medmindre han tydeligt svarer imod
hvad spørgeren oprindeligt beder om.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

Bjørn Løndahl (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Løndahl


Dato : 22-01-02 01:44

Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i
news:MPG.16b65c472aa70caf989b05@news.inet.tele.dk:

>> Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad
>> han rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende
>> irriterende/lamt at hvis en mand spørger fx om noget god rock,
>> så foreslår Kloge-Åge ham at høre den sidste nye med
>> Vikingerne. Det er simpelt hen for hjernedødt!
>
> Men ogaå et relevant bud.

Nej!! Vikingerne er ikke mere rock-band end Jodle-Birge - eller
Birthe Kjær.

> For eksempel, hvis jeg bad om bud på noget godt skots/irsk folk
> ville nogle sikkert foreslå Corrs eller Clannad, uvidende om
> jeg måske ledte efter noget mere i stil med The Pogues eller
> Wolfstone.

Ja - men ikke Sussi & Leo eller Kandis, vel?

Det er altså (her) ikke et spørgsmål om Sussi & Leo eller Kandis er
gode eller dårlige, men om de på nogen måde kan betegnes som
stotsk/irsk folk.

På samme måde er Vikingerne ikke rock.

> Åge har sin smag og sin opfattelse af god musik.

Det har vi vist bemærket

> Det gør ikke hans bud på god musik mindre valide end andres

Helt korrekt...

> medmindre han tydeligt svarer imod hvad spørgeren oprindeligt
> beder om.
>

.... hvilket han efter min mening oftest gør.


--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Åge Halldorsson (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 22-01-02 02:11

Altså jeg kan ikke lige mindes at jeg skulle have anbefalet Vikingerne som
rockmusik. Måske har jeg på et tidspunkt anbefalet dem som et af Sveriges
bedste orkestre som kan spille rock`n`roll. For det kan de også. De har
oversat mange af Elvis`s hits, bl.a. All Shok UUp. Men det kan jeg ikke lige
huske.
Og rock`n`roll har jo ikke meget med rock at gøre. Massevis af oversatte
rock`n`roll-hits har stormet op ad dansktopperne. Spil wist igen, Se min
læge er diktator, Rend og hop, Vil du danse med mig, Gode gamle fru Olsen
o.s.v. - Det har rockmusik aldrig gjort. Så deeettttttt.

Hilsen Åge
(popmusikken tilbage til rødderne)






Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5kci2a.cuk.ln@news.4952.dk...
> Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i
> news:MPG.16b65c472aa70caf989b05@news.inet.tele.dk:
>
> >> Helt enig - kunne han blot holde sig til at udtale sig om hvad
> >> han rent faktisk ved noget om. Det *er* knaldhamrende
> >> irriterende/lamt at hvis en mand spørger fx om noget god rock,
> >> så foreslår Kloge-Åge ham at høre den sidste nye med
> >> Vikingerne. Det er simpelt hen for hjernedødt!
> >
> > Men ogaå et relevant bud.
>
> Nej!! Vikingerne er ikke mere rock-band end Jodle-Birge - eller
> Birthe Kjær.
>
> > For eksempel, hvis jeg bad om bud på noget godt skots/irsk folk
> > ville nogle sikkert foreslå Corrs eller Clannad, uvidende om
> > jeg måske ledte efter noget mere i stil med The Pogues eller
> > Wolfstone.
>
> Ja - men ikke Sussi & Leo eller Kandis, vel?
>
> Det er altså (her) ikke et spørgsmål om Sussi & Leo eller Kandis er
> gode eller dårlige, men om de på nogen måde kan betegnes som
> stotsk/irsk folk.
>
> På samme måde er Vikingerne ikke rock.
>
> > Åge har sin smag og sin opfattelse af god musik.
>
> Det har vi vist bemærket
>
> > Det gør ikke hans bud på god musik mindre valide end andres
>
> Helt korrekt...
>
> > medmindre han tydeligt svarer imod hvad spørgeren oprindeligt
> > beder om.
> >
>
> ... hvilket han efter min mening oftest gør.
>
>
> --
> B-)
> Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
> Ting til salg: http://www.go.to/salg
> Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk



Peter G. (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 24-01-02 21:58

In article <5kci2a.cuk.ln@news.4952.dk>, Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk>
wrote...

> > Men ogaå et relevant bud.
>
> Nej!! Vikingerne er ikke mere rock-band end Jodle-Birge - eller
> Birthe Kjær.

Sikkert ikke. Men det har han SVJH heller ikke sagt om Vikingerne.
Problemet er nok at vi alle bruger genrerne i flæng uden at specificere
dem nærmere. Og igen rock er en meget bred genrebetegnelse. Vi har jo
også pop-rock og det er vel ikke helt klart hvor grænsen går, eller..? :)
>
> > For eksempel, hvis jeg bad om bud på noget godt skots/irsk folk
> > ville nogle sikkert foreslå Corrs eller Clannad, uvidende om
> > jeg måske ledte efter noget mere i stil med The Pogues eller
> > Wolfstone.
>
> Ja - men ikke Sussi & Leo eller Kandis, vel?

Nej, men de er jo tydeligvis heller ikke irsk/skotsk inspirerede. Og hvis
Åge anbefalede dem på de præmisser ville jeg nok spørge hvorledes han
ville begrunde sin anbefaling.

>
> Det er altså (her) ikke et spørgsmål om Sussi & Leo eller Kandis er
> gode eller dårlige, men om de på nogen måde kan betegnes som
> stotsk/irsk folk.

Enig. Og det er ret svært når man kun siger rock. De fleste i Danmark vil
nok skelne imellem pop og rock, men hvor er forskellen? Hvis folk vil
have rammende anbefalinger til deres forespørgsler må de spørge præcist.
Lidt som den person, der efterlyste musik i stil med enten Sinèad
O'Connor eller Marilyn Manson. Så har man da noget at basere sine svar
på. For mig at se har Åge blot givet indlæg med vage forespørgsler svar
fra andre sider af rock/pop-spektret end man umiddelbart kunne forestille
sig ar få.
>
> På samme måde er Vikingerne ikke rock.

Tjaeh. Noget dansktop har da da rock n' roll/Rockabilly
elementer i sig. Men umiddelbart vil jeg give dig ret
>

> > medmindre han tydeligt svarer imod hvad spørgeren oprindeligt
> > beder om.
> >
>
> ... hvilket han efter min mening oftest gør.

Ah, sådan ser jeg det nemlig ikke helt. Jeg kan godt se at han ikke så
ofte (*host*) rammer plet med sine anbefalinger, hvis man læser mellem
linjerne på folks forespørgsler, men personligt synes jeg at han blot gør
et hæderligt forsøg på at udvide vores musikalske horisont. Selvfølgelig,
hvis han flere gange bevidst går imod hvad der spørges om, kan man jo
overveje om det er en klage værd eller en tur i ens filter. Bare det ikke
ender i personangreb i en gruppe som ellers kører godt.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

Urban Skurk (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Urban Skurk


Dato : 22-01-02 17:37


"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk...
> "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> news:3c4b37e7$0$89116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> [snip]
>
> > Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men
dansk
> > musik er altså andet dansktoppen.
>
> - en af de mest fornuftige sætninger i denne gruppe i lang tid. Om man
> deler Åges stil eller smag er én ting, men alle har ret til at være her og
> have deres mening
>
> Enig,men Åge bliver ved at hentyde,at unge musikere ikke laver god musik
idag,og at de gode gamle kan man altid regne med...AAAAARRGGH!
Hvor mange herinde har ikke haft en far der altid har sagt,
at det man laver ikke duer,og det man hører er noget l..,
Det bliver jeg sur over.
Sådanne mennesker skal opdateres hvert 5 år
>



nikolaj borg (22-01-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 22-01-02 17:48

"Urban Skurk" <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> wrote in message
news:3c4d95a2$0$220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Enig,men Åge bliver ved at hentyde,at unge musikere ikke laver god musik
> idag,og at de gode gamle kan man altid regne med...AAAAARRGGH!
> Hvor mange herinde har ikke haft en far der altid har sagt,
> at det man laver ikke duer,og det man hører er noget l..,
> Det bliver jeg sur over.
> Sådanne mennesker skal opdateres hvert 5 år

Tjah, jeg må nu indrømme, at selvom jeg kan være uenig med Åge har jeg ikke
det store problem med hans kommentarer. Der bliver sagt en masse vrøvl i
alle nyhedsgrupper, og man kan ikke forvente at man kan enes med alle.
Desuden er der ingen, der siger, at du _skal_ læse alle indlæg

/Nikolaj


Troels (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 22-01-02 18:43


> Hvor mange herinde har ikke haft en far der altid har sagt,
> at det man laver ikke duer,og det man hører er noget l..,

Tjahh.... mig og mine forældre (specielt min mor) kan da let blive enige om
at R:E:M, Manu Chao, Pink Floyd og en masse anden musik er OK, så det
problem har jeg ikke i særlig høj grad. Selvfølgelig er der også noget musik
som de ikke kan li' (men der er vel nok de færreste mennesker der har helt
den samme musiksmag), men de har altid været klar til at give ny musik en
chance... (indtil videre er de bl.a. blevet trukket igennem Nirvana,
Düreforsög (min far har været med til koncert 2 gange), RATM og Daft Punk)


/Troels



Åge Halldorsson (22-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 22-01-02 19:50


Urban Skurk <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4d95a2$0$220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> news:a2fh54$bvu$1@egon.worldonline.dk...
> > "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> wrote in message
> > news:3c4b37e7$0$89116$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > [snip]
> >
> > > Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men
> dansk
> > > musik er altså andet dansktoppen.
> >
> > - en af de mest fornuftige sætninger i denne gruppe i lang tid. Om man
> > deler Åges stil eller smag er én ting, men alle har ret til at være her
og
> > have deres mening
> >
> > Enig,men Åge bliver ved at hentyde,at unge musikere ikke laver god musik
> idag,og at de gode gamle kan man altid regne med...AAAAARRGGH!
> Hvor mange herinde har ikke haft en far der altid har sagt,
> at det man laver ikke duer,og det man hører er noget l..,
> Det bliver jeg sur over.
> Sådanne mennesker skal opdateres hvert 5 år

SV: Du læser og forstår vist folks kommentar som du har lyst til og ikke
efter hvad der skrives. Eller også læser bare ikke ordentligt. Jeg kan lide
masser af ny musik. Det er faktisk det jeg har mest af. Jeg er blevet
opdateret indenfor de sidste 5 år og efter denne opdatering har jeg musik
som er nyere end 5 år bl.a. med Linda Gail Lewis, Blue Hawai, Next Of Kin,
The Aligators, Kandis o.s.v.
Men min nyeste opdatering omfatter også evnen til at læse og ikke mindst
forstå hvad der skrives i de forskellige indlæg - Gør din også det
(bob-bob-bob) - Tror det ikke at det var en god ide at få fat i nyeste
opdatering ? Hmmmmm......

Hilsen Åge
(popmusikken tilbage til rødderne)







Kasper Aae (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Kasper Aae


Dato : 24-01-02 15:15

On Tue, 22 Jan 2002 17:37:07 +0100, "Urban Skurk"
<tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> wrote:

>> Enig,men Åge bliver ved at hentyde,at unge musikere ikke laver god musik
>idag,og at de gode gamle kan man altid regne med...AAAAARRGGH!
>Hvor mange herinde har ikke haft en far der altid har sagt,
>at det man laver ikke duer,og det man hører er noget l..,
>Det bliver jeg sur over.
>Sådanne mennesker skal opdateres hvert 5 år

Ja, Åge skal vist have downloaded en år 2002 patch : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Åge Halldorsson (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 24-01-02 16:01


Kasper Aae <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kn505ugvv92jss4blheh46ac65cj0kvh6c@4ax.com...
> On Tue, 22 Jan 2002 17:37:07 +0100, "Urban Skurk"
> <tulREMOVEMEE@tdc.adsl.dk> wrote:


> >Det bliver jeg sur over.
SV: haha

> >Sådanne mennesker skal opdateres hvert 5 år
> Ja, Åge skal vist have downloaded en år 2002 patch : )
SV: Og du lille Kasper skal have downloded et "læs dog for pokker hvad der
skrives-program". Skal en sanger virkelig være så ung at vedkommende ligger
i barnevogn for at kunne synge. Så må vi da ikke håbe at vedkommende bruger
sut. Hihi - Og hvad nu hvis mor ikke giver lov, haha haaaa haha - Er Blue
Hawai forresten for gamle, de er omkring 20 år.
>
> --
> Kasper Aae
>
> E-mail: rbb at rocketmail.com



Ulrik Lauritzen (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lauritzen


Dato : 24-01-02 17:29

> SV: Og du lille Kasper skal have downloded et "læs dog for pokker hvad der
> skrives-program". Skal en sanger virkelig være så ung at vedkommende
ligger
> i barnevogn for at kunne synge. Så må vi da ikke håbe at vedkommende
bruger
> sut. Hihi - Og hvad nu hvis mor ikke giver lov, haha haaaa haha - Er Blue
> Hawai forresten for gamle, de er omkring 20 år.
> >

Du må da indrømme, at der lader til at være noget galt, når de spiller
dansktop i så ung en alder. Jeg mener, det er jo ikke ligefrem almindeligt,
vel? Så mentalt er de nok i slutningen af fyrrerne Ak, ja... der var en
gang, hvor unge gjorde oprør - nu underholder de ældre mennesker i stedet.



Betin@ (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Betin@


Dato : 24-01-02 20:39

allrecords@mail1.stofanet.dk skrev...
> Du må da indrømme, at der lader til at være noget galt, når de spiller
> dansktop i så ung en alder. Jeg mener, det er jo ikke ligefrem almindeligt,

Det synes jeg ikke man kan sige. Vi har jo alle forskellig musiksmag og
hvis man som ung foretrækker dansktoppen, så fint med det.

--
mvh
Betin@

Ulrik Lauritzen (24-01-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lauritzen


Dato : 24-01-02 22:21


Betin@ <FruGraaspurv@indbakken.dk> wrote in message
news:MPG.16ba8138a3d356f898971b@news.worldonline.dk...
> allrecords@mail1.stofanet.dk skrev...
> > Du må da indrømme, at der lader til at være noget galt, når de spiller
> > dansktop i så ung en alder. Jeg mener, det er jo ikke ligefrem
almindeligt,
>
> Det synes jeg ikke man kan sige. Vi har jo alle forskellig musiksmag og
> hvis man som ung foretrækker dansktoppen, så fint med det.

Jeg hentyder heller ikke til musiksmag, men blot at jeg mener, at det er
yderst unormalt, at tyve årige lever af at spille dansktopmusik.



John K (24-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 24-01-02 22:50

> Det synes jeg ikke man kan sige. Vi har jo alle forskellig musiksmag og
> hvis man som ung foretrækker dansktoppen, så fint med det.


- og det er der åbenbart nogle der gør. Så på TV Nord at to unge skulle møde
deres idol Freddy Breck - kult :)


Mvh

John K




Åge Halldorsson (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 25-01-02 06:07


John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5081d1$0$251$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > Det synes jeg ikke man kan sige. Vi har jo alle forskellig musiksmag og
> > hvis man som ung foretrækker dansktoppen, så fint med det.
>
>
> - og det er der åbenbart nogle der gør. Så på TV Nord at to unge skulle
møde
> deres idol Freddy Breck - kult :)
>
>
> Mvh
>
> John K
________________

Da jeg sidste sommer var til VilsundMarkedet i Thy, hvor det vælter med
dansktop-koncerter i 3 dage, så jeg en masse unge i feststemning når Kandis
og Kim Og Hallo gav den hele armen teltene. De sang da med i vilden sky når
det drønede derudad med Smilende Sussi og Den gule flyver og Gid du var i
Skanderborg. Jeg vil gætte på at publikum havde en gennemsnitsalder på
hmmmm. ca. 30 år og der var mange helt unge.
Men der er da ingen tvivl om at langt de fleste helt unge ikke er til den
glade slager-musik hvor der synges "gamma damma dam dubi du damdam" og alt
det der. Men nogle synes altså at det rigtigt festligt.
Lad os håbe lokalradioerne på et tidspunk åbner sig til livet udenfor
pladestudiet og ser der der er en virkelighed hvor der er folk som godt kan
lide den slags musik. Ved godt at det kun er en ønskedrøm. Men man har jo
lov at drømme.

Hilsen Åge
(Popmusikken tilbage til rødderne)

..





Ulrik Lauritzen (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Ulrik Lauritzen


Dato : 25-01-02 11:41

> Da jeg sidste sommer var til VilsundMarkedet i Thy, hvor det vælter med
> dansktop-koncerter i 3 dage, så jeg en masse unge i feststemning når
Kandis
> og Kim Og Hallo gav den hele armen teltene. De sang da med i vilden sky
når
> det drønede derudad med Smilende Sussi og Den gule flyver og Gid du var i
> Skanderborg. Jeg vil gætte på at publikum havde en gennemsnitsalder på
> hmmmm. ca. 30 år og der var mange helt unge.
> Men der er da ingen tvivl om at langt de fleste helt unge ikke er til
den
> glade slager-musik hvor der synges "gamma damma dam dubi du damdam" og alt
> det der. Men nogle synes altså at det rigtigt festligt.
> Lad os håbe lokalradioerne på et tidspunk åbner sig til livet udenfor
> pladestudiet og ser der der er en virkelighed hvor der er folk som godt
kan
> lide den slags musik. Ved godt at det kun er en ønskedrøm. Men man har jo
> lov at drømme.
>
> Hilsen Åge
> (Popmusikken tilbage til rødderne)

Og den diskussion havde vi også, da du med glæde og fryd i stemmen berettede
fra Vildsund Markedet. Jeg vil, ligesom dengang, hævde, at der er tale om en
kitchdyrkelse i et feststemt øjeblik. Jeg tror ikke på at de unge, som du så
på markedet, drøner ud og køber Kandis' CD bagefter. Desuden var det vel
ikke sådan, at de unge havde en masse alternativer i form af D:A:D i et
andet telt eller sådan noget, vel? Jeg tror at mange unge finder dansktop
meget morsomt efter indtagelse af alkohol, og man må da gi' dansktopmusik,
at det er let at synge med på - især hvis de spiller gamle slagere som "Gid
du var i Skanderborg". Med det har jeg også sagt, at jeg ikke tror, at
radiostationerne får noget særligt ud af at spille en masse dansktop i
hverdagen.

mvh,
Ulrik



John K (25-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 25-01-02 16:58

> Og den diskussion havde vi også, da du med glæde og fryd i stemmen
berettede
> fra Vildsund Markedet. Jeg vil, ligesom dengang, hævde, at der er tale om
en
> kitchdyrkelse i et feststemt øjeblik. Jeg tror ikke på at de unge, som du

> på markedet, drøner ud og køber Kandis' CD bagefter. Desuden var det vel
> ikke sådan, at de unge havde en masse alternativer i form af D:A:D i et
> andet telt eller sådan noget, vel? Jeg tror at mange unge finder dansktop
> meget morsomt efter indtagelse af alkohol, og man må da gi' dansktopmusik,
> at det er let at synge med på - især hvis de spiller gamle slagere som
"Gid
> du var i Skanderborg". Med det har jeg også sagt, at jeg ikke tror, at
> radiostationerne får noget særligt ud af at spille en masse dansktop i
> hverdagen.


Helt enig - det kan bare ikke lade sig gøre at forklare Åge det...


Mvh

John K




Åge Halldorsson (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 25-01-02 18:50


John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5180c4$0$232$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...


> Helt enig - det kan bare ikke lade sig gøre at forklare Åge det...
>
>
> Mvh
>
> John K
__________
Det kommer så sandelig an på om det bliver forklaret af kompetente folk
eller af musikalsk uvidende forkvaklede og forstokkede lokalradiofolk, som
kun lever livet i et indelukket studie uden kontakt med verden.
Udredninger fra sidstnævnte gruppe kan intet bruges til og kan derfor
ikke tages alvorligt. Især John K. fra Sydfyns Fm fatter ikke mefget af hvad
der foregår i den virkelige verden. Og man kan ikke forklare ham det. Det
trænger ikke ind. Sådan ! - med lad os nu være glade.

Hilsen Åge
(der er en verden udenfor pladestudiet)






John K (25-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 25-01-02 19:13

Du er stadig et lige så stort fjols som du altid har været - du fatter ikke
en skid :(



Peter G. (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 25-01-02 19:25

In article <3c51a066$0$263$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, John K
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote...
> Du er stadig et lige så stort fjols som du altid har været - du fatter ikke
> en skid :(

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

Peter G. (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 25-01-02 19:34

In article <3c51a066$0$263$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, John K
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote...
> Du er stadig et lige så stort fjols som du altid har været - du fatter ikke
> en skid :(
>
>

Og jeg prøver igen

FUT: dk.snak.mudderkastning



--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

John K (26-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 26-01-02 00:06

> Og jeg prøver igen
>
> FUT: dk.snak.mudderkastning


Du skal da være velkommen, men så få lige Åge med ;)




Åge Halldorsson (25-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 25-01-02 19:40


John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c51a066$0$263$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Du er stadig et lige så stort fjols som du altid har været - du fatter
ikke
> en skid :(

__________

Nu er John sur, hihi





John K (26-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 26-01-02 00:05

> Nu er John sur, hihi


Næh egentlig ikke. Jeg undrer mig bare over at du stadig kan blive ved med
at komme med de samme tåbelige udokumenterede påstande som gang på gang er
blevet tilbagevist af flere personer.

- og så iriterer det mig at du bliver ved med at blande min arbejdsplads med
ind i diskussionerne her i gruppen - den er for det meste uvedkommende - men
det kan du vel heller ikke fatte - jeg tvivler :(





Max (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 21-01-02 00:47

Hej Niels

> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde løs, men dansk
> musik er altså andet dansktoppen.

Hvad har dansktoppen og dansk musik med hinanden at gøre ???
:)

Mvh Max



Peter Bjerre Rosa (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 21-01-02 02:39

Max skrev:

> Hvad har dansktoppen og dansk musik med hinanden at
> gøre ???

<FLAME>

Hvad har dansktoppen og musik med hinanden at gøre?

</FLAME>

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse


Bjørn Løndahl (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn Løndahl


Dato : 21-01-02 13:34

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> skrev i
news:a2fl5c$i74$1@sunsite.dk:

> Hej Niels
>
>> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde
>> løs, men dansk musik er altså andet dansktoppen.
>
> Hvad har dansktoppen og dansk musik med hinanden at gøre ???

Der benyttes ofte den samme slags instrumenter lige som begge dele
udgives på CD.


--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Åge Halldorsson (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 21-01-02 15:39


Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vq1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> "Max" <max_jens@post9.tele.dk> skrev i
> news:a2fl5c$i74$1@sunsite.dk:

> > Hvad har dansktoppen og dansk musik med hinanden at gøre ???
SV: Er der nogen forskel
>
> Der benyttes ofte den samme slags instrumenter lige som begge dele
> udgives på CD.
SV: Hi hi hiii
___________________

Hilsen Åge







Jacob Jensen (21-01-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Jensen


Dato : 21-01-02 22:19

:) igen

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> wrote in message
news:vq1h2a.eoh.ln@news.4952.dk...
> "Max" <max_jens@post9.tele.dk> skrev i
> news:a2fl5c$i74$1@sunsite.dk:
>
> > Hej Niels
> >
> >> Nå men egentlig synes Jeg at Åge skal have lov til at skyde
> >> løs, men dansk musik er altså andet dansktoppen.
> >
> > Hvad har dansktoppen og dansk musik med hinanden at gøre ???
>
> Der benyttes ofte den samme slags instrumenter lige som begge dele
> udgives på CD.
>
>
> --
> B-)
> Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
> Ting til salg: http://www.go.to/salg
> Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408887
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste