NRG !
Fra : Tobias Jensen

Dato : 20-01-02 22:03

Dav...
Jeg overvejer at købe en NRG så derfor ville jeg lige høre om der er nogen
der har erfaring med denne scooter eller om nogen ved om den er go/dårlig.

___________________

Tobias Jensen
ICQ (Ex0rZisT): 76187153

Fra : Titan K. Møller

Dato : 21-01-02 01:02

> Jeg overvejer at købe en NRG så derfor ville jeg lige høre om der er nogen
> der har erfaring med denne scooter eller om nogen ved om den er go/dårlig.

Jeg skal selv have en i sommerferien. Jeg køber den pga. komforten og at jeg
hele tiden hører om hvor god den er, og så er den jo også flot. Ah ja,
speedoet
er også praktisk :)

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

Fra : Energy

Dato : 21-01-02 05:11

"Tobias Jensen" <tob999@sol.dk> wrote in message

> [...]
> der har erfaring med denne scooter eller om nogen ved om den er go/dårlig.

Hvis du ellers synes at den er pæn, kan du roligt købe den, jeg har en
selv
(NRG MC3) og er yderst tilfreds, både med komfort,køreegenskaber og
motormæssigt, tog en tur i sommers til Tyskland og tilbage igen samme
dag
(400km.) uden at få ondt i røven og nakken, så den har bestået
komforttesten
Den bedste jeg har haft!

Fra : Titan K. Møller

Dato : 21-01-02 14:43

> (400km.) uden at få ondt i røven og nakken, så den har bestået
komforttesten

Hvor høj er du??? Er 187.

Fra : Mads Jensen

Dato : 21-01-02 15:27

"Titan K. Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> komforttesten
>
> Hvor høj er du??? Er 187.

Jeg er 190, og jeg sidder fint på en NRG, den længste tur jeg har kørt i
træk på en NRG er dog kun ca. 10 km, og der var igen problemer....

Mads

Fra : Tobias Jensen

Dato : 21-01-02 17:04

Hej igen!
Ville lige sige tak for svarene!... Alt tyder på at det er en go scooter så
jeg tror det bliver den næste :) !

--

Tobias Jensen
ICQ (Ex0rZisT): 76187153