Oplysninger omkring telefoni.
Fra : Henrik

Dato : 02-01-01 19:49

Hej

For et stykke tid siden var der i fjernsynet en del debat omkring hvad og
hvor længe telefon selskaberne gemte oplysninger omkring ens telefon
forbrug.
Er der et sted på nette hvor man kan læse omkring dette
evt. et sted der sammenligner de forskellige selskabers politik omkring
dette.
Hvar det et forbruger program der startede denne debat og hvis det var
hvilket.
Håber nogen kan hjælpe.
Henrik

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-01-01 20:21

"Henrik" <hsteknik@mail.dk> skrev
> Hvar det et forbruger program der startede denne debat og
> hvis det var hvilket.

Det Søndagsmagasinet fra DRs Nyhedstime.
Du kan se indslaget igen på
http://www.dr.dk/dr-nyheder/tv-a/sondag/index.htm

Vh Mark

Fra : Brian

Dato : 07-01-01 21:41

De gemmer sgu selve telefonsamtalerne og det er der ikke mange der ved. i 5
år tror jeg nok.

Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-01-01 21:46

> De gemmer sgu selve telefonsamtalerne og det er der ikke mange der ved. i
5
> år tror jeg nok.

Mener du som optagelser?
Hvor har du dog hørt det?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 18:45

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-01-01 18:45

> Gemmer de ikke kun oplysningerne om hvor der er ringet op fra og til, samt
> tidspunktet for opkaldet i X-antal år?

Jeg har ingen specifik viden om TDK's system, men de fleste telefonanlæg
genererer noget der svarer til RAS-Tickets (radius-tickets) med oplysninger
om A- og B-nummer, tidspunkt, samt kaldsafslutningsårsag.