Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact flash card + kort læser
Fra : Brian Pedersen

Dato : 20-01-02 21:37

Hey

Jeg har et digitalkamera der gemmer på et compact flash card, og det tager
jo en krig at overføre billederne til computeren med det medfølgende kabel,
jag har overvejet at købe en flash kort læser, er det hurtigere, og kan jeg
i så fald bruge den til noget, det jeg har tænker på er at jeg måske
risikerer at en kortlæser ikke kan læse de billeder kamerat gemmer, og at
jeg så bare får nogle ubrugelige filer!

Kan man med en kortlæser se filerne, som var de gemt på diskette??

Mvh Brian Pedersen

Fra : thl

Dato : 20-01-02 22:07

Brian Pedersen <zyberzone@mail.dk> skrev i en
> [...]
> jeg så bare får nogle ubrugelige filer!
>
> Kan man med en kortlæser se filerne, som var de gemt på diskette??

Ja, det kan man, den optræder blot som endnu et drev på computeren.

mvh
Thorbjørn

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-01-02 22:18

Brian Pedersen wrote:

> Hey
>
> Jeg har et digitalkamera der gemmer på et compact flash card, og
> det tager jo en krig at overføre billederne til computeren med det
> medfølgende kabel, ....cut.......

Jeg har en dual kortlæser, den bruger USB-porten, og det ikke ret lang
tid at oveføre 32 Megabyte, den virker med alle kort.

Se foto: http://www.photo-gallery.dk/oversigt/new_photos/nye_fotos_(03)/_dual_kortlaeser-54.html