Hjælp venligst !
Fra : dannydavachi@hotmail~

Dato : 02-01-01 03:06

Jeg er ret ny indenfor mobilteknik og har lige nogle spørgsmål jeg
håber i kan hjælpe med.

1. jeg tænker påat købe nokia 9210 når den kommer, hvad kræver det (af
abbonnomant og andet?)for at jeg kan modtage fax + email på den ? og
hvad koster det ?
2. jeg har fundet ud af hvad et datakabel er (tror jeg :) men hvad er
et dau9 eller sådan noget? der er vist også et der hedder noget med
DLR3 eller ?

på forhånd tak for hjælpen.

Danny

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-01-01 17:05

dannydavachi@hotmail.com wrote:

> Jeg er ret ny indenfor mobilteknik og har lige nogle spørgsmål jeg
> håber i kan hjælpe med.

Den bedste hjælp er nok at henvise dig til dk.teknik.telefoni.mobil, de
ved sikkert mere om det..

--
Hygge..
Thomas