tv out stik
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 20-01-02 20:51

Hej !

Bag på mit grafikkort ( Palit daytona Geforce2 ti ) sidder der to tv out
udgange, en s-vhs og et phono agtigt stik. Det phono agtige, skal man bruge
et specielt kabel til det eller burde det virke med alle phono kabler??
Hvad med kvaliteten, er der forskel på s-vhs og det phono?

Mvh

Jan

Fra : Thomas

Dato : 21-01-02 10:18

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med kvaliteten, er der forskel på s-vhs og det phono?

S-vhs giver det bedste signal.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 21-01-02 10:29

> S-vhs giver det bedste signal.

Jep, men hvis du har et tv af lidt ældre dato( ikke-100hz osv.) så er det
meget små forskelle, ville jeg mene..

Desuden kan du bruge alle phonostik til det..det er kun billedet der kommer
ud der... lyden skal du trække fra dit lydkort.

mvh. Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-01-02 19:07

"Henrik Hejbøl Jensen" <henrik@hejboel.dk> wrote in message

> [...]
kommer
> ud der... lyden skal du trække fra dit lydkort.

Jeg har et 10år gammelt Sony Fjernsyn, er der er en verden til forskel
mellem s-vidio og composit, så hvis det er muligt, så brug s-video, også på
gamle fjernsyn.

MVH Jesper Hansen