Tjen penge hjemmefra - eller hva'?
Fra : Panduro

Dato : 20-01-02 20:18

Goddag...

Tit og ofte får man jo tilbud i avisannoncer og flyveblade om at kunne tjene
penge hjemmefra via Nettet, men sjældent får man noget at vide om, hvorledes
dette egentlig praktiseres.
Jeg er interesseret i at vide, hvis nogen har informationer om dette,
hvad det nærmere går ud på, og om hvor stor ens indkomst kan blive, hvis man
benytter sig af tilbuddet. Jeg er i øjeblikket skeptisk overfor disse
annoncer, og på den hjemmeside, som jeg har kigget på (www.get2wealth.com),
nævnes det heller ikke, hvad det i praksis går ud på. Der er kun løfter om
Guld & Grønne Skove.

Så hvis nogen har erfaringer med dette, hører jeg meget gerne om det.

På forhånd, tak.

/Panduro

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 21-01-02 03:35

In article <0xE28.127$c36.3009@news.get2net.dk>,
Panduro claimed the following:
> [...]
> penge hjemmefra via Nettet, men sjældent får man noget at vide om, hvorledes

I så fald bør du holde dig væk fra foretagendet.

> annoncer, og på den hjemmeside, som jeg har kigget på (www.get2wealth.com),
> nævnes det heller ikke, hvad det i praksis går ud på. Der er kun løfter om
> Guld & Grønne Skove.

Hvad siger din sunde fornuft dig så?

> Så hvis nogen har erfaringer med dette, hører jeg meget gerne om det.

Der findes vist nogle folk med et mere positivt syn på disse, uhm, specielle
virksomhedsformer i dk.erhverv.direkte-salg.

--
Anders Vind Ebbesen
A lot of Christians wear crosses around their necks. You think,

Fra : Jens

Dato : 02-02-02 13:13

Anders Vind Ebbesen wrote:

> [...]
>>

> Der findes vist nogle folk med et mere positivt syn på disse, uhm, specielle
> virksomhedsformer i dk.erhverv.direkte-salg.

Som ved enhver anden virksomhedsform er der useriøse elementer man skal
holde sig fra.
MLM som virksomhedsform har eksisteret i mere end 50 år.
Er der ikke en synlig form for distribuering af et produkt igennem det
netværk der bygges op, så skal man nok holde øjnene åbne, meget åbne.

Men ellers er MLM en lige så seriøs forretning som andet.
4 ud af 5 nystartede traditionelle virksomheder overlever ikke de første
5 år.
4 ud af 5 (eller flere) MLM representanter opnår ikke den succes der kan
opnås. Men vi har så heldigvis ikke investeret bunden ud af vores
private økonomi for at komme igang. Og en MLM virksomhed går ikke
konkurs af at ejeren ikke laver noget, han tjener så bare ikke penge, og
har så heller ingen udgifter.

Nå vi skal over i dk.erhverv.direkte-salg der er stedet at høre mere om
dette.
Stedet oversvømmes bare af køb&salg indlæg i øjeblikket.

--
Jens Borchert Pedersen
Klarkærgaard

try E-shopping at my place: http://www.imart.com/ACNmall/JensBP
læs om at tjene penge på Http://www.acninc.com

Fra : Henrik Olesen

Dato : 06-02-02 19:52

Jeg har flere gange for sjov prøvet at finde ud af hvad der gemmer sig bag
disse firmaer. Jeg har sågar deltaget i 3 møder. De to af møderne var hos
Herbalife (fuskerforetagende) og det andet var reelt nok, et provisionsjob,
men hvor du ikke havde udsigt til noget som helst :)

----> www.startfirma.dk <-------

Fra : Jens

Dato : 07-02-02 00:35

Som jeg skrev neden for.