Hvordan hulen laver man en Apple ID ???
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-01-02 20:01

Ville lige downloade Mac OS 9.2.2, men det kræver e account, og efter 5
forsøg med alle felterne fyldt korrekt ud, sker der nada..........

What's the trick ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : thomas schreiber

Dato : 20-01-02 20:22

Du kan hente den uden alt det tamtam på versiontracker.

/ts

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-01-02 20:24

> Ville lige downloade Mac OS 9.2.2, men det kræver e account, og efter 5
> forsøg med alle felterne fyldt korrekt ud, sker der nada..........
>
> What's the trick ?

Har to slået cookies til i din browser?

anr

"If you really want something in this life you have to work for it.
Now quiet, they're about to announce the lottery numbers."
-Homer Simpson

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-01-02 21:03

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Har to slået cookies til i din browser?

Ja - de er altid slået til.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : thomas schreiber

Dato : 20-01-02 21:06

hent den nu på versiontracker.com

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-01-02 21:16

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Har to slået cookies til i din browser?

Nu har jeg lige prøvet endnu engang, hvor jeg først lukkede browseren
helt ned og så udfyldte formmailen igen. Jeg udfylder alle felter med
korrekte oplysninger, men den kommer bare tilbage med det jeg netop har
udfyldt. Ligesom hvis man har glemt et felt......

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : thomas schreiber

Dato : 20-01-02 21:18

har du ikke glemt et felt så?

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-01-02 22:37

In article <1f6bv02.12p3kq9tmc8hN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> [...]
> korrekte oplysninger, men den kommer bare tilbage med det jeg netop har
> udfyldt. Ligesom hvis man har glemt et felt......

Hvilken browser? Hvis det er iCab, så prøv med IE i stedet for.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-01-02 00:25

> Hvilken browser? Hvis det er iCab, så prøv med IE i stedet for.

Nu har jeg prøvet i Netscape 4.76, Netscape 6.2.1 samt Explorer 5.0 og
det virker ikke.

Pis og papir

eller som vi siger i Gentofte

urin og dokumenter.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-01-02 01:26

In article <1f6c3qz.184w7z618nnodeN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Nu har jeg prøvet i Netscape 4.76, Netscape 6.2.1 samt Explorer 5.0 og
> det virker ikke.

Det virker som om en af deres servere har det skidt, men kan heller ikke
komme til at ændre sin kundeinformation.