Hvad er DECT for noget?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 29-12-00 22:04

DECT betyder et eller andet med digital - så meget har jeg forstået.

Men hvad ellers?

Kan man slutte et hvilket som helst håndsæt til en hvilken som helst base -
eller er det noget, som jeg har misforstået?

--

Lars Bonnesen
http://bonne.port5.com

Fra : Rander

Dato : 30-12-00 02:07

Fri, 29 Dec 2000 22:04:02 +0100 brugte Lars Bonnesen 16 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni:

>Kan man slutte et hvilket som helst håndsæt til en hvilken som helst base -
>eller er det noget, som jeg har misforstået?

Ikke med DECT som sådan - det kræver at håndsæt og base understøtter GAP
(Generic Access Profile).

DECT står iøvrigt for Digital Enhanced Cordless Telecommunication.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Jeg kan mærke at Martin nede fra fritteren er forelsket i mig.
For når jeg siger "STOP", så hører han efter. (Stine, 7 år)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-12-00 09:06

Lars Bonnesen skrev:

>Kan man slutte et hvilket som helst håndsæt til en hvilken som helst base -
>eller er det noget, som jeg har misforstået?

DECT sikrer at andre ikke kan afkode samtalen. Det er hvad jeg
ved.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/