KIRK Sonate
Fra : Wes

Dato : 28-12-00 17:49

Er der nogen der har erfaringer, gode/dårlige med den trådløse Sonate fra
KIRK?

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 30-12-00 10:10

> Er der nogen der har erfaringer, gode/dårlige med den trådløse Sonate fra
> KIRK?

Jeg købte KIRK SONATE TWIN i onsdags.

Dejlige håndsæt, pænt design (synes jeg), mange funktioner, og dejlig lyd (i
mit øre i hvert fald for netop her knækker filmen. Alle (uden undtagelse) og
inkl. to af TeleDanmarks medarbejdere har problemer med at høre hvad jeg
siger.

Jeg fik byttet begge håndsæt og basen i går, uden effekt, så på tirsdag vil
min lokale Telebutik kontakte KIRK for at finde en løsning.

Jeg skriver ikke dette for at fraråde dig at købe denne model men blot for
at gøre dig opmærksom på at KIRK tilsyneladende har et problem med en
sending.

I fire (så vidt jeg husker) år har jeg brugt KIRKs gamle DECT-Z på jobbet. I
starten havde vi en bunke problemer men de seneste 2½ år har det kørt
perfekt og med en super lydkvalitet så jeg kan ikke forestille mig at KIRK
ikke får løst det problem som er med de to sæt jeg har haft.

Claus