DanaFlash
Fra : John K

Dato : 20-01-02 18:07

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en DanaFlash (et lille apparat der blinker når
telefonen ringer)

Nu er blitz-lampen gået sig en tur, så jeg henvendte mig i telebutikken for
at købe en ny pære.

Det kunne ikke lade sig gøre, den skulle sendes ind og det ville være dyrere
end at købe en ny.

Nu er sagen bare den at jeg ikke har tænkt mig at betale 600 kroner, hvis
det bare drejer sig om en pære til 20-30 kroner.

Så nu kommer de to store spørgsmål:

Er der nogen der har nogle data på den pågældende blitz-lampe og eventuelt
hvor jeg kan købe en ny.

Hvordan kommer jeg eventuelt i direkte kontakt med TelDan A/S (et selskab i
TeleDanmark koncernen:) - det er dem der har lavet apparatet - det kunne jo
være de er villige til at sende en ny blitz-lampe.

Mvh

John K