The One, film med Jet Li
Fra : Klaus G.

Dato : 20-01-02 17:19

Er der nogen af jer som ved hvornår "The One" med Jet Li udkommer. Enten i
Bio, eller til udlejning?

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Max Møller

Dato : 20-01-02 17:43

> Er der nogen af jer som ved hvornår "The One" med Jet Li udkommer. Enten i
> Bio, eller til udlejning?

Bio-premiere 8/2 så vidt jeg er orienteret.

Mvh.
Max
www.filmibiffen.dk

Fra : Asian movies

Dato : 20-01-02 18:03

den kan fået fra den 7/2 hos Asian Movies

--

Med venlig hilsen / Regards

Rene Madsen
Asian Movies
www.asian-movies.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-01-02 09:53

"Asian movies" <asian-movies@asian-movies.dk> wrote in message
> den kan fået fra den 7/2 hos Asian Movies

Ja men så skal du lige tillægge den lange ventetid derfra :(

Fra : Rene Madsen

Dato : 18-01-02 09:57

Ja, det er korrekt, der kan være lang ventetid, det er dog en ting som jeg
er opmærksom på og prøver at rette
ved bla. udvidelse af lager, men det tager desværre lang tid når filmene
skal fra hongkong til danmark.

Rene Madsen
Asian Movies

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-01-02 13:04

"Rene Madsen" <asian-movies@asian-movies.dk> wrote in message
> [...]
> er opmærksom på og prøver at rette
> ved bla. udvidelse af lager, men det tager desværre lang tid når filmene

Forståeligt nok at du ikke kan have et stort lager af den slags nieche
(staves rigtigt?) film. Men jeg vil godt tage hatten af for sådan nogen som
dig, der er med til at vi også har adgang til andet en de sædvanlige
mainstream film :) (Per Kristensen laver håndtegn og bukker hovedet i
respekt).

Fra : Rene Madsen

Dato : 18-01-02 13:21

du er altid velkommen i min butik

Fra : Asian movies

Dato : 21-01-02 20:52

The one kan nu forudbestilles hos asian movies

--

Med venlig hilsen / Regards

Rene Madsen
Asian Movies
www.asian-movies.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 21-01-02 18:00

> den kan fået fra den 7/2 hos Asian Movies

En anden her siger den har Bio-premiere 8/2..........

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com