Tele Danmark bliver til TDC
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-12-00 11:11

Hej...

Tele Danmark meddeler her til formiddag i en pressemeddelelse:

Tele Danmark har i dag besluttet at ændre selskabets navn til TDC, der
står for Tele Denmark Communications.
--
M.v.h. Ole

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-12-00 13:55

On Thu, 14 Dec 2000 11:10:35 +0100, Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org>
wrote:

>Tele Danmark har i dag besluttet at ændre selskabets navn til TDC, der
>står for Tele Denmark Communications.

Jvf.
http://presseloge.teledanmark.dk/koncernkommunikation/cgi-bin/kk_show_text_msg.cgi?Site=PL&Id=3143&Type=Pressemeddelelse
er det nu stadigvæk ".. Danmark .." og ikke ".. Denmark .."

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-12-00 23:49

Hej..

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote:

>er det nu stadigvæk ".. Danmark .." og ikke ".. Denmark .."

Hm - Sidder du og keder dig Peter ?
--
M.v.h. Ole

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 10:24

Fra : Jakob

Dato : 15-12-00 10:24

Hejsa.

Hvis i lige kigger en ekstra gang på den første post i tråden vil i se at
det faktisk hedder Tele Denmark communications. :)

Jakob

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 13:18

Fra : Hauge

Dato : 15-12-00 13:18

Hejsa

> ... hvor der står "Tele Danmark Communications". Capiche?

Jeg så lige et intern personaleblad ved en teknikker ved TDK, og derpå står
"Tele Danmark Communications" og ikke Denmark. Bortset fra det, så er det da
et nydeligt logo der er lavet..

Mvh Hauge

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-12-00 13:59

Hauge skrev:

>Bortset fra det, så er det da
>et nydeligt logo der er lavet..

Hvor kan man se det?

Tror I ikke at www.tdc.dk vil få en håndfuld hits mere efter
navneskiftet? :)

- Thy Data Center
--
venligst,
Lasse

Gratis Julebryg - nu med sne på *<
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Hauge

Dato : 15-12-00 14:14

Hejsa

> Hvor kan man se det?

Jeg ved ikke om det kan ses på nettet, men det er på side 2 i TDK's
personaleblad kaldet Aspekt fra 14 dec. så du/vi må se om der ikke er en ved
TDK der kan scanne det ind, jeg kan af gode grunde ikke, da jeg kun lige
'hurtiglæste' bladet da jeg lige kunne komme til det for en kort.

Mvh Hauge

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-12-00 14:34

Hauge skrev:

>Jeg ved ikke om det kan ses på nettet

Fundet!

http://presseloge.teledanmark.dk/presselogen/grafik/pressemeddelelse.jpg

- Jeg kunne forestille mig billedet blev udskiftet når der kommer en
ny pressemeddelelse. Det undrer mig også de bruger jpeg.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-12-00 18:50

Hej...

"Jakob" <jakob.mikkelsen@transcom-denmark.dk> wrote:

>Hvis i lige kigger en ekstra gang på den første post i tråden vil i se at
>det faktisk hedder Tele Denmark communications. :)

Njae - Hvis vi lige skal gøre det færdigt, så har Peter faktisk ret ! -
Jeg havde ikke kigget på TDK (TDC?) hjemmeside, men fået
pressemeddelelsen fra TDK via Email, og istedet for at benytte Cut&Paste
valgte jeg at taste de 1,5 linie ind, og ved at kigge en gang mere i
mailen så står der faktisk "Danmark" Er selv lidt forundret, nå nu
årsagen til navneskiftet jo netop var at de gerne ville være lidt mere
internationale...

Og logoet - Jo Peter, når man loader siden sidder man næsten og venter
på at der kommer et "Scandinavian" også... Måske de fusionerer, det er
jo så moderne for tiden
--
M.v.h. Ole