S: Computer/Foto rester
Fra : Brian

Dato : 20-01-02 16:23

Hejsa, jeg ligger inde med nogle rester, jeg gerne vil afhænde.

15 stk ThunderBird 2, joysticks - lækker kvalitet. - 85 kr/stk ved køb
af alle.

45 stk Egonomisk Fujitsu-Siemens mus - 30kr/stk, 20kr/stk v. køb af
alle

1 stk Diskdrev - 50 kr

40 stk 50 stk klokker: Princo CDR 12X, 74min - kvalitet - testet med 24X
speed! - 180 kr/stk
155 kr/stk ved køb af alle.

1 stk TrendNet, Trådløs netværk 11Mbps, PCMCIA - 900 kr..

14 stk Hanica Camera, automatisk fremspoling, rødøje reduktion osv, med
taske og strop - 75 kr/stk ved køb af alle.

Mere kommer senere :)

Alle tingene er uden regning, da jeg ikke er momsregistreret.

Med Venlig Hilsen
Brian Dam
Email: selec2r@iname.com

Fra : Christian Andresen

Dato : 21-01-02 08:58

Hvori ligger investeringen ?

Christian

Fra : chriz

Dato : 02-02-02 22:38

On Sun, 20 Jan 2002 16:22:39 +0100, "Brian" <selec2r@iname.com> wrote:

> [...]
>

>45 stk Egonomisk Fujitsu-Siemens mus - 30kr/stk, 20kr/stk v. k|b af
>alle
>

>1 stk Diskdrev - 50 kr
>
>40 stk 50 stk klokker: Princo CDR 12X, 74min - kvalitet - testet med 24X
>speed! - 180 kr/stk
> 155 kr/stk ved k|b af alle.
>
>1 stk TrendNet, Tr}dl|s netv{rk 11Mbps, PCMCIA - 900 kr..
>
>14 stk Hanica Camera, automatisk fremspoling, r|d|je reduktion osv, med
>taske og strop - 75 kr/stk ved k|b af alle.
>
>Mere kommer senere :)
>
>Alle tingene er uden regning, da jeg ikke er momsregistreret.

hvor i landet?