CallerId (CLID) på pc...
Fra : Aikon

Dato : 11-12-00 17:41

Hejsa

Er der nogen her i gruppen der ved om det overhovedet er muligt at få sin pc
via software og modem til at vise hvem der ringer på skærmen ?????

Jeg har prøvet næsten alt for at få et program til at vise mig hvem der
ringer. Men intet ser ud til at virke.

Jeg håber der findes en løsning. - hvis du ved noget er du velkommen til at
kontakte mig via mail eller her i gruppen.

Hilsen

Jan@3point.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-12-00 18:06

> Er der nogen her i gruppen der ved om det overhovedet er muligt at få sin
pc
> via software og modem til at vise hvem der ringer på skærmen ?????

Med et CAPI 2.0 kompatibelt ISDN-kort kan du finde software på nettet der
kan det ønskede.
Bruger du analog telefoni skal du have specielt hardware.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Aikon

Dato : 11-12-00 18:14

Tak for svaret.

Jeg bruger analog modem på analog linie. Ved du hvor jeg får fat i hardwaren
??

Hilsen

Jan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-12-00 18:44

> Jeg bruger analog modem på analog linie. Ved du hvor jeg får fat i
hardwaren
> ??

Du skal vist bygge det selv (omend jeg mener jeg så et USB-device med
egenskaben i et katalog for nylig, måske Bilka)

Mit råd ville klart være at konvertere til ISDN, du har mange flere
muligheder med et CAPI device end du nogensinde får med et analogt system