MC - Forsikring hos Provinsforsikring
Fra : Claus Skovbo

Dato : 20-01-02 14:34

Hej gruppe !

Er der nogen som har erfaring med forsikringsselskabet Provinsforsikring.
Mig bekendt hed firmaet Provinzial før det blev opkøbt af Alm. Brand.

De vil forsikre en 76´er BMW for ca. 1500 kr, med en selvrisiko på 1500 kr.
( 9 md. kasko ).

Jeg hører gerne om firmaet, positivt som negativt.

Hilsen
Claus Skovbo
BMW R 90 S

Fra : mc

Dato : 21-01-02 09:26

"Claus Skovbo" <clausskovbo@get2net.dk> wrote in message
> [...]
kr.
> ( 9 md. kasko ).
>
> Jeg hører gerne om firmaet, positivt som negativt.

Jeg har haft provinzial i ca 4 år nu, og kan ikke mindes at de ikke har
udbetalt forsikrings penge til tiden. de er hurtige til at ordne papir arb.
ved skade osv.
Jeg har min GSX1100F forsikret til 4500.- med fuld kasko for 9mdr. kørsel
og selvrisiko på 4500.-, det er inkl. fast præmie ordning = ( ingen præmie
stigning ved skade )
Jeg kan ikke finde nogle der kan gører det billiger.

Mvh
Mc
Gsx1100F 1995

Fra : Jens Jessen

Dato : 22-01-02 19:10

I det sidste nue nummer af Klassisk Bil & MC kan du læse at de lige har
sænket priserne!
En BMW som din vil nu koste 1.262,- forudsat den er værdisat til 50.000,-.
Er den 25.000,- værd er prisen for ansvar og kasko 1.007,- med en selvrisiko
på 3.000,-. Har du to køretøjer er der 25% rabat til de efterfølgende.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471