outlook kalender visning og udskrivning.
Fra : Per Brinck

Dato : 20-01-02 14:47

Jeg har et problem med outlook i office 97.
Hvis jeg laver flere aftaler samme dag vil jeg gerne i månedsvisning og
udskrivning have alle aftaler med.

Som det er nu viser og udskriver programmet kun de første aftaler.
Jeg synkroniserer med PSION REVO og der vil jeg også gerne have at man kan
se alle aftaler for dagen.

Jeg har prøvet ombryd tekst og lignende men uden resultat.
Med Venlig Hilsen
Per Brinck
brinck@mail.tele.dk

Fra : pre

Dato : 20-01-02 17:54

Nettet er fyldt med problemer med Outlooks kallender, og med Outlooks
printerfunktioner. Mit bedste råd er at se på
www.slipstick.com
hvor der er utrolig mange - endda mange gratis - utilities til Outlook.
Næppe så mange til -97, men måske...
Vi kan jo ikke komme udenom at det er den ringeste udgave og MS har totalt
droppet den.

pre