anbefal god trådløs telefon til under 1000
Fra : Soeren Maagaard

Dato : 09-12-00 17:58

--
Søren Maagaard Hansen, Hjørring, Denmark.

Fra : KM

Dato : 10-12-00 00:38

Hej Søren.

Der findes ikke gode trådløse telefoner til under 1000.-kr. , det der er
galt med de fleste af dem er dårlig forbindelse ( det runger meget og man
hører sig selv et par gange ), men hvis du ofre en Siemens 3010 eller 3015
har du en god telefon for livet, pris fra 1500.- kr. og op ad.

Hilsen KM

Fra : N/A

Dato : 10-12-00 13:44

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 10-12-00 13:44

> ok, jeg har nu kig på 2
> Ericsson 230DT - 879
> Siemens 3010 classic - 959
> Priser set på http://www.drt.dk/
>
> Hvad er bedst?? Lyden ind og ud og standbytid er for mig vigtigst.

Jeg har en 3010 og kan varmt anbefale den. Det er absolut den bedste
trådløse telefon jeg nogen sinde har haft. Superb lyd og lang levetid på en
opladning.

Fra : J. S.

Dato : 10-12-00 16:54

"Gorm Joergensen" <gjdkeu@get2net.dk> wrote in message

> Jeg har en 3010 og kan varmt anbefale den. Det er absolut den bedste
> trådløse telefon jeg nogen sinde har haft. Superb lyd og lang levetid på
> [...]

Ditto, dog med 3015 Comfort

Fra : KM

Dato : 10-12-00 23:15

Hvis du kan få en Siemens 3010 til 959.- kr. er det meget billigt kanon
telefon

Hilsen KM

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 11-12-00 21:53

"KM" skrev:

> Hvis du kan få en Siemens 3010 til 959.- kr. er det meget billigt kanon
> telefon

Nu er prisen jo eksklusiv moms. For almindelige dødelige er prisen 1.195 kr.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Oh my god, who killed Kenny??
No one, he died of boredom in Birkerød

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 11-12-00 22:25

Hvad er forskellen på 3010 og 3015?

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : J. S.

Dato : 12-12-00 18:27

"Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk> wrote in message
newsbZ5.6404$XB.349289@news010.worldonline.dk...
> Hvad er forskellen på 3010 og 3015?

> [...]
3015 Comfot har 3000 Comfort håndsæt som har baggrundsbelyst display,
telefonbog, menubetjening og håndfri betjening. Det har 3000 Classic
håndsættet (som følger med 3010 Classic) ikke.

Herudover har 3010 basestationen indbygget digital telefonsvarer (15 min).
Telefonsvaren kan betjenes fra enten base eller håndsæt.

Jeg valgte selv en 3015 Comfort og har bestemt ikke fortrudt mit valg.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 12-12-00 19:01

Mange tak for svaret.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Rander

Dato : 13-12-00 03:29

Tue, 12 Dec 2000 18:26:38 +0100 brugte J. S. 21 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni:

[...]
>Herudover har 3010 basestationen indbygget digital telefonsvarer (15 min).
>Telefonsvaren kan betjenes fra enten base eller håndsæt.

Her skulle der naturligvis have stået 3015, right?

3015 har desuden Vis nummer, hvilket 3010'eren AFAIK ikke har.

3015 har desuden grafisk display med 3 tekstlinier, hvor 3010 "nøjes
med" enkelt-liniet tal-display i stil med ure.

>Jeg valgte selv en 3015 Comfort og har bestemt ikke fortrudt mit valg.

Heller ikke her - og min nabo der købte 3010 dagen før er stadig dybt
misundelig!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Ved at undersøge sagen nærmere, er Larsen gift. (Skadesanmeldelse)