[OT] Hvad er det værd og hvor kan det evt.~
Fra : Lars Linde

Dato : 20-01-02 12:46

Jeg har følgende D&D stuff.
Æskerne har set bedre dage, og nogle af bøgerne bærer præg af brug,
men det hele er i generel forstand meget pænt og fuldt ud brugbart.

Hvem kan være interesseret i den her slags ting, da jeg jo godt ved at D&D
ikke lige er det folk spiller mere.
Hvor kan det evt. sælges?

Håber på et godt og brugbart svar.

Set 1: Basic Rules box nr. 1011
Players Manual
Dungeon Masters Rulebook

Set 2: Expert Rules box nr.1012
Expert Rulebook (indeholder også DM delen)
The Isle of Dread: Expert Game Adventure

Set 3: Companion Rules box nr. 1013
Players Companion: Book One
Dungeon Masters Companion: Book Two

Set 4: Master Rules box nr. 1021
Master Player's Book
Master DM's Book

Dawn of the Emperors - Thyatis and Alphatia box nr. 1037
Book One: The Dungeon Master's Sourcebook
Book Two: Player's Guide to Thyatis
Book Three: Player's Guide to Alphatia
Diverse kort over Thyatis og Alphatia (ingen mangler)

Hollow World Campaign Set
Book One: The Dungeon Master's Sourcebook
Book Two: Player's Guide
Book Three: Adventure Book
Diverse kort over Hollow World (4 stk. ingen mangler)

Gazetteer's

GAZ 3
The Principalities of Glantri 9208
1 kort
GAZ ??
The Elves of Alfheim 9223
1 kort
GAZ ??
The Dwarves of Rockhome 9227
1 kort
GAZ 7
The Northern Reaches 9230
1 kort
GAZ 8
The Five Shires 9232
1 kort
GAZ 10
The Orcs of Thar 9241
1 kort
GAZ 11
The Republic of Darokin 9250
1 kort

Derudover er er disse 3 bøger og 2 kort

The Western Countries Trail Map 9403
The Eastern Countries Trail Map 9404

Hver af disse to kort er på 1,3 kvadratmer og de kanlægges op ved siden af
hinanden, så de tilsammen danner et helt verdenskort på ikke mindre en 2,6
kvadratmeter.

The Book of Marvelous Magic 9116
Denne bog er fyldt med magic items (76 sider)

Creature Crucible - Top Ballista 9255
Denne bog er opdelt i:
DM's Booklet
Adventures Booklet
1 stk. kort

Creature Catalog 9438
Denne bog er fyldt med monster beskrivelser (127 sider)

AD&D Battlesystem Miniatures Rules 9266
Hvordan man laver AD&D om til en slags Warhammer Fantasy Battles system
(127 sider)

Det var vist det hele

Med venlig hilsen
Lars Linde
Skipperlængen 7
2620 Albertslund
larslinde@pc.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-01-02 23:56

"Lars Linde" <spaceman@dkik.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>

Der er vist ret mange der spiller D&D igen måske en anden version, men D&D
ikke desto mindre

Du skal nok ikke regne med at kunen slæge det for nogen særlig høj pris. jeg har
en lille bunke af gammel rollespilsmateriale, og det meste af det kan ikke
engang sælges til 10% of originalprisen på Viking-Cons loppetorv

Gem det indtil du møde en samler.

MVH
Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Wrathchild

Dato : 21-01-02 06:39

Et lille hurtigt eksempel fra eBay:

Her ser det ud til at f.eks. expert settet for tiden går for 3.50-5.00$ -
ikke ligefrem imponerende.

Gem det nogen år endnu og "tag" så måske på auktion på eBay eller
andetsteds.

Ellers kan du snakke med den nærmeste rollespilsbutik, der har en
brugt-afdeling. Både Fantask og Farao's igare her i København har sådanne.

Wrath

Fra : Lars Linde

Dato : 23-01-02 14:08

"Wrathchild" <wrathchild@hippie.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ellers kan du snakke med den nærmeste rollespilsbutik, der har en
> brugt-afdeling. Både Fantask og Farao's igare her i København har sådanne.

Ok...hmm. Ikke meget værd.

Jeg tror bare at jeg beholder det så. Måske kommer der en D&D retro periode,
hvem ved

Tak for hjælpen, også til Lars Wagner Hansen

Mvh
Lars