Telefon / nummerviser / svarer i samme kas~
Fra : Anders W

Dato : 05-12-00 13:35

Er det mulidt at købe en telefon med indbygget vis nummer og telefon
svarere? Eller skal man virkelig have 3 forskellige apperater stående??

Mvh: Anderts

Fra : Mark Beaumont

Dato : 05-12-00 23:39

"Anders W" <x@x.dk> skrev i
> Er det mulidt at købe en telefon med indbygget vis nummer
> og telefon svarere? Eller skal man virkelig have 3 forskellige
> apperater stående??

Hvis det må være en trådløse telefon, er der f.eks:
Avena 122 plus
Avena 233 Plus
Ericsson 260
Sagem Mistral 220
Siemens Gigaset 3015

Vh Mark

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 03:41

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-12-00 03:41

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev
> Virker Vis-Nummer på en 3015? Jeg har nemlig en,
> men jeg troede ikke at det virkede på den, da de kalder
> det noget andet i manualen...?

De kalder det nummerpræsentation, så vis-nummer
bør virke (hvis man abonnere på det).

Vh Mark

Fra : N/A

Dato : 07-12-00 16:44

Fra : N/A

Dato : 07-12-00 16:44

Fra : Rander

Dato : 07-12-00 16:44

Thu, 7 Dec 2000 00:08:45 +0100 brugte KM 31 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni:

>Jeg ved at på siemens 3000 viser den kun nummeret

Og i dag kom Vis Nummer op og køre her, og den viser navnet (Gigaset
3015 med Comfort 3000-håndsæt).

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

I ryk, som når Solen flytter sig. (DR)