Sortering med nyeste mails øverst (Agent)
Fra : CarstenWM

Dato : 20-01-02 11:35

Jeg søger oplysning om hvordan jeg får sorteret newsgroups med nyeste
mails øverst.

På forhånd tak (?).

CarstenWM.

Fra : Mogens

Dato : 20-01-02 11:55

On Sun, 20 Jan 2002 10:35:04 GMT, carsten@fanoe.info (CarstenWM)
wrote:

>Jeg søger oplysning om hvordan jeg får sorteret newsgroups med nyeste
>mails øverst.

Options > General Preferences > Message List

Marker den næstnederste kasse

Mvh Madsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-02 12:24

CarstenWM skrev:

>Jeg søger oplysning om hvordan jeg får sorteret newsgroups med nyeste
>mails øverst.

Det gør du ikke hvis du vil bevare trådning.

Ellers er det blot at slå over på datosortering og vælge
"descending" et eller andet sted som jeg ikke gider finde fordi
du alligevel ikke vil bruge det. Eller vil du?

For mig er det nok at manøvremulighederne er så gode at jeg nemt
kan finde nye indlæg - uden at kikke i oversigten i øvrigt.

--
Bertel

Fra : CHRistian

Dato : 20-01-02 16:58

carsten@fanoe.info (CarstenWM)'s posting:

>Jeg søger oplysning om hvordan jeg får sorteret newsgroups med nyeste
>mails øverst.

Hvis du faktisk menre Agent, så er det som skrevet andre steder i
tråden. HVis du mener FreeAgent, som er den, du poster fra, er det
ikke muligt at ændre på dette.

FreeAgent er den lille og gratise udgave af Agent.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html