Dokumentet til filmprisen afsendt
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 00:39

Jeg har her til aften postet 11 C4-kuverter indeholdende 9 diplomer til USA
samt 2 til Danmark. Det var med lidt bævende hånd at jeg slap breve med
navne som Nicole Kidman og Peter Jackson udenpå.
I skal alle have tak for de forslag til ændringer og grammatiske rettelser
der har været postet i ugens løb, vi har (IMHO) fået lavet et knaldgodt
diplom. Det har været skægt at bruge knap 20 minutter om dagen på at
fabrikere et pænt dokument til mennesker der gjort sig fortjent til lidt
anerkendelse fra os nede i mørket.
Stor ros (også) fra mig til de der tog initiativet med afstemningen og som
har arbejdet med hjemmesiden for den. Håber I har nydt forløbet bare halvt
så godt som I har fortjent. Jeg har i hvert fald haft det skægt.

Nu bliver det spændende at se om vi evt. hører fra nogen af vinderne...

Chris

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-01-02 04:13

C.H.Engelbrecht skrev:

> Jeg har her til aften postet 11 C4-kuverter indeholdende 9 diplomer
> til USA samt 2 til Danmark.

Super! Stor ros til dig for dit arbejde også!

> Jeg har i hvert fald haft det skægt.

Også mig. Jeg har især nydt den seriøsitet, der har været omkring
projektet, selvom det mest har været for sjov.

> Nu bliver det spændende at se om vi evt. hører fra nogen af
> vinderne...

Jeg tror det ikke, men det rokker ikke ved min glæde! :)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-01-02 10:52

Kan man få lov at se diplomet, kan det ikke ligges på hjemmesiden?

/Martin Helbo

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 13:18

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få lov at se diplomet, kan det ikke ligges på hjemmesiden?

Jeg sendte i aftes filen til Jakob Madsen, så mon det ikke kommer op? -chris

Fra : Jakob Madsen

Dato : 20-01-02 14:28

> Jeg sendte i aftes filen til Jakob Madsen, så mon det ikke kommer
op? -chris

Jow da:

http://zoidberg.dk/film/dk-kultur-film-pris-2001.doc

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-01-02 18:47

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message
> op? -chris
> >

> Jow da:
>
> http://zoidberg.dk/film/dk-kultur-film-pris-2001.doc

Skrifttyperne ser /meget/ underlige ud på min skærm - kan du ikke skrive
hvilke du har brugt? Jeg håber nemlig ikke det er de samme som den viser her
:)

Jacob

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 22:37

> Skrifttyperne ser /meget/ underlige ud på min skærm - kan du ikke skrive
> hvilke du har brugt? Jeg håber nemlig ikke det er de samme som den viser
her

Jeg har brugt to fonts til hele dokumentet:
Baskerville Old Face &
Engravers MT

Check dit windows/fonts direktiv. Hvis disse to fonts ikke ligger der, kan
jeg hurtigt sende dem til dig (også jer andre).

Chris

Fra : Jakob Madsen

Dato : 20-01-02 22:41

> Check dit windows/fonts direktiv. Hvis disse to fonts ikke ligger der, kan
> jeg hurtigt sende dem til dig (også jer andre).

Jeg har ingen af dem, så du må gerne sende dem til mig!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : rhexis

Dato : 20-01-02 20:19

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> Jow da:
>
> http://zoidberg.dk/film/dk-kultur-film-pris-2001.doc

Du har vel ikke en .pdf udgave?

--
rhexis

Please delete as much text as possible when quoting and reply /under/ the
text and not above. Thanks. +++ Do you have stairs in your house?

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 22:40

> Du har vel ikke en .pdf udgave?

Jeg er desværre en så tilpas amatør at jeg ikke kan omforme .doc til .pdf
(har kun Acrobat Reader på maskinen). Dokumentet er lavet i Word 2000. En af
de andre gutter kan måske omforme det.

Chris

Fra : T.Liljeberg

Dato : 20-01-02 23:03

Jeg sender en .pdf.

Tom

--
No one ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard

Fra : Jakob Madsen

Dato : 20-01-02 23:19

> Jeg sender en .pdf.

kan du ikke sende den til mig også? Den er sikkert bedre på nettet end
word-dokumentet.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : zcully

Dato : 20-01-02 11:12

Hvor har du egentlig lige fået alle adresserne fra??

/Zcully

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 13:17

Andre lavede dette arbejde for mig og postede dem andetsteds i denne gruppe
(stort tak for det). Vi har nøjes med at sende diplomerne primært til
produktionsselskaberne bag filmen (med att. til vinderne), bortset fra
Kidman og Del Toro, der har officielle fanadresser. Newmarket Capital Group,
der stod bag Memento var der lidt problemer med at finde frem til, der måtte
jeg godt og grundigt rundt på nettet for at finde adressen til denne. -chris

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 20-01-02 12:44

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> Jeg har her til aften postet 11 C4-kuverter indeholdende 9 diplomer til
USA

Kan man ikke få prisen lagt ind på IMDB også, så man den bliver rigtig
officiel??

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-01-02 22:42

> Kan man ikke få prisen lagt ind på IMDB også, så man den bliver rigtig
> officiel??

Mjah...kan du finde ud af at gøre det? Jeg selv kender ikke lige den service
på IMDB. -chris