OTD: dk.sport.kampsport
Fra : /arcana

Dato : 24-01-01 00:43

Hej Brian og Sportsfolket!

Hvis vi nu fik den gruppe, kunne det være sjovt at lave X-overs, så vi lærte
hinanden at kende - altså mødes boksere, brydere, fægtere, iaido-, aikido-,
judo-, karate-, ju-jutsu-, tai-chi-, taekwondo-, escrima-, muay-thai- og
wingtsun-folk (undskyld, hvis jeg har glemt nogen) og vise hinanden nogle
flotte ting - med udgangspunkt i gruppen??? Det ville efter min mening gavne
alle former for "martial arts" at udveksle tanker og erfaringer via et forum
som usenet og www.

Støt op om Brians forslag!

/arcana
noemail@nospam.com

Fra : Brian Mathiassen

Dato : 24-01-01 22:26

Hej Igen
Ja det med en X-overs kunne være en knal god ide. netop fordi det kunne
være spænende at se hvordan mange af de andre træner. Men har det jo lidt
næmt med at fordybe sig i sin egen sport. Og kommer man til et punkt i sin
træning hvor man står lidt fast. Er det godt at få ny inspiration fra andre.
Og evt dele ud af sine egne erfaringer.

Mvh Brian Mathiassen.

Kom i harmoni med dig selv og naturen.

/arcana <noemail@nospam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94l532$13fj$1@news.cybercity.dk...

Fra : White

Dato : 26-01-01 00:22

"/arcana" <noemail@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gavne
> alle former for "martial arts" at udveksle tanker og erfaringer via et

Den er jeg med på, det kunne blive utroligt spændende at se andre stil
arter på nært hold og i en venskablig
tone kunne det blive meget lærerigt, lad os lære hinanden at kende lidt
via den her NG og se hvad det
udmønter sig i.