MacSOUP - hente gamle mails?
Fra : Ninzen

Dato : 20-01-02 00:10

Jeg vil gerne have fat i en tråd fra september 2001.
Den er skrevet google-usynlig så jeg kan ikke se den
http://groups.google.com/advanced_group_search

Jeg har prøvet at hente ind i MacSOUP ved at oprette gruppen en gang til
og kun hente headers. Men det ser ud til at den kun vil hente ca 1700
indlæg - uanset om jeg siger 4000 indlæg over 150 dage?
Jeg prøvede så at oprette gruppen en tredje gang, men det går
tilsyneladende ikke.

Er der et trick?
--
Venlig hilsen Nina

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-01-02 00:38

Ninzen <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Jeg vil gerne have fat i en tråd fra september 2001.
> Den er skrevet google-usynlig så jeg kan ikke se den
> http://groups.google.com/advanced_group_search

Jeg ved snart ikke, om det kan betale sig at svare. Der er hele tiden
nogen, der svarer hurtigere og bedre end mig.

> [...]
> indlæg - uanset om jeg siger 4000 indlæg over 150 dage?
> Jeg prøvede så at oprette gruppen en tredje gang, men det går

Du har gjort det helt rigtigt, og mig bekendt er der ikke andre
muligheder. Problemet er nok, at din udbyders news-server simpelthen
ikke gemmer indlæggene så længe. Man gemmer dem vist kun en måned, og
for nogle år siden hørte jeg, at Tele Danmark slettede de udenlandske
grupper efter 1-2 uger. Om det stadig gælder, ved jeg ikke. Harddiske og
RAM er jo også blevet billigere for udbyderne i mellemtiden, så måske
har det bedre plads end dengang.
--
Henrik Münster
<henrik@muenster.dk>

Fra : Ninzen

Dato : 20-01-02 14:13

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Jeg ved snart ikke, om det kan betale sig at svare. Der er hele tiden
> nogen, der svarer hurtigere og bedre end mig.

Århh - ikke noget evig 2'er syndrom her, denne gang var du først, jeg så
det bare ikke. Jeg bliver glad for at få svar. Hvis 2 svar er ens - så
er sandsynligheden for at de er rigtige nok større

> [...]
> grupper efter 1-2 uger. Om det stadig gælder, ved jeg ikke. Harddiske og
> RAM er jo også blevet billigere for udbyderne i mellemtiden, så måske

- Jeg blir' så rasende klog... tak.

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Jesper

Dato : 20-01-02 09:37

in article 1f6a85n.zrwl8n18dzum8N%Ninzen@ofir.dk, Ninzen at Ninzen@ofir.dk
wrote on 20/01/02 0:10:

> [...]
> indlæg - uanset om jeg siger 4000 indlæg over 150 dage?
> Jeg prøvede så at oprette gruppen en tredje gang, men det går

Prøv sunsite.dk newsserveren, den kan muligvis gemme indlæggene længere.

Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-01-02 10:44

Ninzen <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> indlæg - uanset om jeg siger 4000 indlæg over 150 dage?
> Jeg prøvede så at oprette gruppen en tredje gang, men det går

Hvad er det for et indlæg du gerne vil hente ? Jeg ved at der er et par
enkelte som har flere tusinde indlæg liggende og ikke bruger auto purge
funktionen.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Ninzen

Dato : 20-01-02 14:13

> Hvad er det for et indlæg du gerne vil hente ? Jeg ved at der er et par
> enkelte som har flere tusinde indlæg liggende og ikke bruger auto purge
> funktionen.

Tak for tilbuddet. Jeg havde været lidt smart selv og gemt - om end ikke
hele tråden - så en fil der gav løsningen, på min gamle pc.

--
Venlig hilsen Nina