NFL
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-01 21:56

Sikke en omgang tæsk Giants fik uddelt - overraskende, men yderst
fortjent!
Mon ikke anden kamp bliver oget lignende; ikke scoringsmæssigt, men med
Baltimores stærke defensiv der kvæler Raiders?

Øster

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-01-01 23:01

On Sun, 14 Jan 2001 21:56:27 +0100, Niels-Jørgen Østerby
<niels-joergen.oesterby@mobilixnet.dk> wrote:

>Sikke en omgang tæsk Giants fik uddelt - overraskende, men yderst
>fortjent!

Ja, Vikings nåede aldrig rigtig at komme igang. Men fortjent, ja.

>Mon ikke anden kamp bliver oget lignende; ikke scoringsmæssigt, men med
>Baltimores stærke defensiv der kvæler Raiders?

Ja, nu står der 0 - 7 i 2nd, men jeg håber lidt på Raiders, da vi
ellers risikerer et lidt kedeligt SB, da både Giants og Ravens er
meget defensivt orienterede...

Hans Pedersen
Købes: Palm OS PDA (Handspring eller Palm)
ICQ: 9178476

Fra : Kim Riber

Dato : 15-01-01 17:15

> Sikke en omgang tæsk Giants fik uddelt - overraskende, men yderst
> fortjent!

De spillede fremragende, det må man vist nok sige.Nu er jeg bare spændt
på hvordan SB bliver. syntes Giants defence virkede vild stærke,
Colepepper fik ikke meget ud af noget som helst.

Synd af raiders ikke turde prøve deres reserve QB noget før, det kunne
have været spændende hvia ikke han havde lavet den interseption til sidst.

Nu skal vi bare vendte 14 dage på det helt store show.

Kim Riber