2002 bliver det sidste år med X-FILES
Fra : JSMadsen

Dato : 19-01-02 17:46

X-FILES SIDSTE KAPITEL

Det er for strengt, men ikke desto mindre en kendsgerning. Ingen overnaturlige
kræfter kan ændre på beslutningen. Den sidste episode af science-fiction serien
»Strengt fortroligt« løber over de amerikanske TV-skærme til maj.

http://www.bt.dk/Forside.pl?aid=84757
http://search.news.yahoo.com/search/news?p=x-files&c=news&n=20

Det skulle jo ske før eller siden, og det er vel det rigtige tidspunkt at afslutte på?
Det syntes jeg, selvom det er trist at der ikke bliver lavet flere afsnit af min yndlingsserie.
Og så klarer Robert Patrick som Agent Dogett det jo SUPERB for tiden!
Den 9. sæson som kører i USA nu har vi til gode, det er 8. sæson TV2 sender for tiden.
Der har tidl. været snak om en ny X-Files spillefilm, så det kan være den kommer engang over de næste par år?
Serien skal jo afrundes og vi skal have nogle forklaringer på bordet.

FUT: .tv

--
med venlig hilsen JONAS