Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digitalkamera ?
Fra : chr.lunde

Dato : 19-01-02 17:02

er der nogle der kan svare mig på om man med et digital kamera
fx det de har på tilbud i bilka det er et samsung2,1
med 3xoptisk zoom og 2xgitital zoom
og usb + kabler

kan man tilslutte det til sin pcér og bruge det som et
videokamera.og optage det på sin pc
fx en hel dag

Fra : emj

Dato : 19-01-02 17:39

chr.lunde skrev i <jCh28.2$Oj.590949@news.orangenet.dk>:

>kan man tilslutte det til sin pcér og bruge det som et
>videokamera.og optage det på sin pc

Nej.
Hilsen emj
-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : chr.lunde

Dato : 19-01-02 19:15

i bilka her de et samsung 2,1 til 3000kr
er der nogle der ved om man kan lave "små"
video optagelser med det? ca 30 sek
så kan man jo bare købe 64 mb kort
så bliver det vel omkring 3 min
det kan vel lade sin gøre ik ?

Fra : emj

Dato : 19-01-02 19:59

chr.lunde skrev i <Jzj28.17$QW2.11523272@news.orangenet.dk>:

>i bilka her de et samsung 2,1 til 3000kr
>er der nogle der ved om man kan lave "små"
>video optagelser med det? ca 30 sek

Det kan man ikke i følge samsungs egen hjemmeside.
De har en ny model 221, som kan.
Se selv på
http://www.samsungcamera.com/com/

Fra : Jasper Norman

Dato : 19-01-02 23:34

I det Bilka blad, jeg har modtaget, mener jeg ikke at der står noget med
optisk zoom, men derimod kun 2x digital! Er du sikker?

mvh

Jasper

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-01-02 11:19

Sat, 19 Jan 2002 23:33:45 +0100, "Jasper Norman"
<norman@mail.tele.dk> wrote:

>I det Bilka blad, jeg har modtaget, mener jeg ikke at der står noget med
>optisk zoom, men derimod kun 2x digital! Er du sikker?

S. 9, øvert t.v.: "..., 3x optisk og 2x digital zoom,...

pelo

Fra : chr.lunde

Dato : 20-01-02 11:49

ja
det koster 2999 spar 300
3xoptist 2xdigital
100% tilbudet gelder fra i morgen

Fra : LR

Dato : 03-02-02 10:57

> kan man tilslutte det til sin pcér og bruge det som et
> videokamera.og optage det på sin pc
> fx en hel dag

Måske er et "WebCam" din løsning

/LR