NFL: Er her nogen, der er football-fans?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-01-01 02:18

Ja, der er et spgsm. i headeren. Jeg vil jo ikke starte de vilde
debatter, med mindre vi er nogen, der interesserer os for denne
vidunderlige sport.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-01 01:47

Ja det kan du lige tro - sikke en fed kamp vi lige har overværet mellem
Ravens og Titans. Nu kan man jo snart ikke vente til søndag aften - de
er altså næsten 'for seje' på Zulu. Hvor er det fedt endelig at kunne se
sin yndlingssport på TV i så god dækning. Zulu længe leve!!

Hilsen

Niels-Jørgen Østerby

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-01-01 17:36

On Tue, 09 Jan 2001 01:47:23 +0100, Niels-Jørgen Østerby
<niels-joergen.oesterby@mobilixnet.dk> wrote:

>Ja det kan du lige tro

Herligt!

>- sikke en fed kamp vi lige har overværet mellem
>Ravens og Titans.

Så den ikke på tv, men fulge med under kampen via nfl.com hvor der er
live radiofeed og en ganske fin grafisk præsentation af, hvordan
spiller udfolder sig, as it happends. Endvidere følger jeg ofte med i
kampene på kanalen #football på Undernet.

Men ja, det var en kanon kamp. Jeg ville dog ikke have det så godt med
mig selv, hvis jeg hed Del Greco i disse dage.

>Nu kan man jo snart ikke vente til søndag aften -

Ja, det bliver to spændende kampe, men jeg tipper Vikings og Raiders i
SuperBowl, med Raiders som vinder, but U never know!

>de er altså næsten 'for seje' på Zulu. Hvor er det fedt endelig at kunne se
>sin yndlingssport på TV i så god dækning. Zulu længe leve!!

Ja, det er fantastisk lækkert! Gode billeder og Elming+Bøjgaard gør
meget for at holde stemningen på kogepunktet. Og så har jeg osse
vundet en af quizzerne i programmet.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 09-01-01 23:16

Hvordan kører det for mit gamle favorithold - The Indianapolis Colts
for tiden?

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : Hans Pedersen

Dato : 10-01-01 17:27

On Tue, 09 Jan 2001 22:16:18 GMT, "Mikkel Gybel Jensen"
<m.gybel@earthling.net> wrote:

>Hvordan kører det for mit gamle favorithold - The Indianapolis Colts
>for tiden?

De røg ud i deres wildcardkamp. Har ellers spillet fint i denne sæson.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 10-01-01 22:07

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote in message

> De røg ud i deres wildcardkamp. Har ellers spillet fint i denne
sæson.

Hmmm... trist!

Har de stadigvæk ham kickeren, som ingen kunne lide, fordi han altid
brændte når det gjaldt?

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-01 00:38

Mikkel Gybel Jensen wrote:

> Har de stadigvæk ham kickeren, som ingen kunne lide, fordi han altid
> brændte når det gjaldt?

Nej, nu sparker Mike Vanderjagt, som har gjort det OK. Colts hentede ham
som FreeAgent for 2 år siden.
Hans statistik for denne sæson:
FIELD GOALS 1-19 20-29 30-39 40-49 50+
Vanderjagt 1/1 6/6 13/13 5/6 0/1
SCORING TD Ru Pa Rt K-PAT FG S PTS
Vanderjagt 0 0 0 0 46/46 25/27 0 121

Hilsen

Niels-Jørgen Østerby

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 12-01-01 19:47

"Niels-Jørgen Østerby" <niels-joergen.oesterby@mobilixnet.dk> wrote in
message news:3A5E43E4.227CFF31@mobilixnet.dk...

> Nej, nu sparker Mike Vanderjagt, som har gjort det OK. Colts hentede
ham
> som FreeAgent for 2 år siden.

Det er heller ikke ham jeg mener... er der et sted, hvor man kan se de
gamle spillere?

Mikkel

Fra : Hans Pedersen

Dato : 12-01-01 21:02

On Fri, 12 Jan 2001 18:47:05 GMT, "Mikkel Gybel Jensen"
<m.gybel@earthling.net> wrote:

>Det er heller ikke ham jeg mener... er der et sted, hvor man kan se de
>gamle spillere?

www.nfl.com er nok en af de mest infomative sider, jeg nogensinde har
besøgt (altså ikke kun football-sider). Her kan du finde gamle
spillere, læse om rekorder etc.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476