Skærme
Fijala 3554
Samsung: 959NF vs. 1100P+
Fra : Hunter

Dato : 19-01-02 15:58

Hej!

Skal til at anskaffe mig en ny skærm og efter at have skimmet gruppen kan
jeg se, at man skal ofre lidt ekstra og anskaffe sig en skærm af
"NF"-serien. Men jeg vil jo gerne have 2" ekstra og har set mig lun på
"1100P+" - men hvordan er billedet / "den indre teknik" i forhold til
NF-serien, som jo får ros? Regner ikke med at køre mere end 1280 * 1024, men
det ville jo være rart også at kunne køre 1600 * 1200 med en acceptabel
refresh rate, hvis man skulle ombestemme sig.

959NF:
http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/product/product_detail_b2c.jsp?BV_Session
ID=@@@@2094690002.1011451912@@@@&BV_EngineID=cadcddddljjmbedkcfecfcli.0&prod
ID=AQ19NSBUC%2fEDC&prod_path=%2fConsumer+Products%2fComputers+%26+Related+Pr
oducts%2fMonitor%2fCDT

1100P+:
http://www.samsung.se/cgi-bin/ecse/product/product_detail_b2c.jsp?BV_Session
ID=@@@@2094690002.1011451912@@@@&BV_EngineID=cadcddddljjmbedkcfecfcli.0&prod
ID=PG21MSBU%2fEDC&prod_path=%2fConsumer+Products%2fComputers+%26+Related+Pro
ducts%2fMonitor%2fCDT

Mvh
Kim