Fed sang om Thyborøn??
Fra : Martin Kruse

Dato : 19-01-02 15:12

Jeg hørte i går en dansk sang til en fest hvor der bliver sunget noget om
Thyborøn.

Det er sådan en rigtig fest-sang der kører hurtigere og hurtigere.
Det er lidt i stil med Lars Lilholt og sådan noget, dog lidt mere
tempo-fyldt.

Er der nogen der ved hvad den hedder og hvem der har lavet den...?

På forhånd tak

--

MK

Fra : Claus S

Dato : 19-01-02 15:19

Det kan da vist kun være gruppen "Tørfisk" med "VLTJ" men at du aldrig har
hørt den før kommer som en overraskelse for mig. Det er da allertiders
største danske kitch hit.

Originalen er nok 20 år gammel

mvh Claus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-02 15:36

Claus S <claus@skaarup.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2bv6p$dhj$1@sunsite.dk...
> Det kan da vist kun være gruppen "Tørfisk" med "VLTJ" men at du aldrig har
> hørt den før kommer som en overraskelse for mig. Det er da allertiders
> [...]
______________

Du Claus. Du har da vist ikke liiige lyttet til Dansktoppen ca. 1981, da var
" VLTJ VembLemvigThyborønJernbane" et stort hit. Gruppen laver jo det ene
dansktophit efter det andet. Hvis de laver en ny plade så kommer den altid
på dansktoppen. Et af deres nyeste hit er "Du bliver hvad du spiser".

Ja mange dansktopslagere er jo populær blandt unge, f.eks. Den knaldrøde
gummibåd - Den gule Flyver o.s.v.
Læs mere om dansktopmusik på www.dansktoppen.subnet - De skriver tit om
Tørfisk

Fra : Claus S

Dato : 19-01-02 16:27

> [...]
> dansktophit efter det andet. Hvis de laver en ny plade så kommer den altid
> på dansktoppen. Et af deres nyeste hit er "Du bliver hvad du spiser".

Æh... Det var altså ikke mig, der ikke kendte den. Det var sgu godt gættet
af mig selv, at den var 20 år gammel. Jeg må være genial

Claus
Morsingbo