MapPack til rtcw MP
Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-01-02 13:45

Jeg oplever jævntlig at jeg bliver smit af en server i rtcw fordi jeg ikke
har den rigtige map. Hvor finder jeg disse MP-maps? Og hvilken pakke
indeholder flest populære modificerede baner?

Mvh Thomas

Fra : KKJ

Dato : 19-01-02 14:53

Prøv at søg på det ,,, www.google.com
Fik f.eks den her ud af det
http://www.rtcwfiles.com/sort.files?cat=432&ref=0
KKJ

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-02 23:32

er er en del her:
ftp://fragland.net/mirror/ftp.gamingfiles.com/Return%20to%20Castle%20Wolfens
tein/Maps/Multiplayer/