Dobb.klæbende tape til bad/toilet
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-01-02 13:42

Jeg skal ha' sat stangen til håndbruseren fast på væggen.
Men istedet for at bore i mine fine nye fliser så spekulerede jeg over, om
der mon ikke fandtes en god dobb-klæbende tape jeg ku' bruge i stedet...
Det ku' jo tænkes at jeg fortryder placeringen efter 1 uge eller 2...

Er her nogen der ved om f.eks. 3M laver noget sådant, der kan tåle vand fra
en bruser og samtidigt holde godt fast ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-01-02 14:38

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der mon ikke fandtes en god dobb-klæbende tape jeg ku' bruge i stedet...
> Det ku' jo tænkes at jeg fortryder placeringen efter 1 uge eller 2...

Never mind - jeg blev utålmodig, og borede hul i fliserne - så nu sidder
brusestangen fast.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-01-02 16:03

On Sat, 19 Jan 2002 14:38:15 +0100, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer-streton.dk> wrote:

>Never mind - jeg blev utålmodig, og borede hul i fliserne - så nu sidder
>brusestangen fast.

Det var hurtigt - mindre end en time og du er allerede utålmodig?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-01-02 17:08

> Det var hurtigt - mindre end en time og du er allerede utålmodig?

Nu havde jeg bestemt mig for at skidtet skulle op, men jeg ville nu ha'
foretrukket tape/lim/whatever fremfor huller i mine fine fliser...
Utålmodigheden sejrede *GG*
Det blev nu iøvrigt fint pænt, og placeringen er vist ok

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-01-02 19:23

Søren C. Fischer skrev:

>Det blev nu iøvrigt fint pænt, og placeringen er vist ok

Du ku' da lige prøve at sænke den 5 cm for at se, om det er bedre.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-01-02 20:20

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev i en meddelelse
> Du ku' da lige prøve at sænke den 5 cm for at se, om det er bedre.

Fruen går sgu amok hvis der pludseligt er 4 xtra huller i de fine nye fliser
!!

*LOL*

Fra : Thïngmand

Dato : 21-01-02 09:16

> Fruen går sgu amok hvis der pludseligt er 4 xtra huller i de fine nye
fliser

Du har vel boret mindst 2 huller i en fuge!?

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 21-01-02 11:45

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse

> Never mind - jeg blev utålmodig, og borede hul i fliserne - så nu sidder
> brusestangen fast.

Ellers var løsningen at købe en rulle dobbeltklæbende pyntelistetape i en
autopartsforretning. Det er lidt dyrt ca 250 - 300 kr for en rulle, men det
holder tilgengæld til lidt af hvert (pyntelister på biler i eksempelvis
vaskehaller)

Venlig hilsen
Lars Pedersen