Counter Strike på nettet+ Hjælp
Fra : Steen Wrem

Dato : 19-01-02 12:58

Her et par spørgsmål om Counter strike på nettet;

Når man har skrevet en server adresse ind, hvorfor er den så væk næste gang
man åbner spillet?
Hvordan finder man favorit listen, dem man har tilføjet ??,

Med venlig hilsebn
Steen

Fra : KKJ

Dato : 19-01-02 13:41

Favorit listen finder du ved at gå ind i filter og sætte et X hvor der står
noget med favorit ,,,,,, der er mange muligheder til at filtre ting fra og
til.
KKJ

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 19-01-02 15:04

prøv at bruge gamespy det er rigtig godt til at holde styr på sine servere
http://www.gamespy.com/index2.shtml

Fra : Tjalfe

Dato : 20-01-02 16:24

Gamespy er udmærket, men ellers kan du hente andres 'favorites'. Data
omkring servere bliver gemt i filen 'favsvrs.dat', som ligger i din Halflife
mappe, så hvad med at hente en fra nettet? Jeg har selv en list med 42
danske servere liggende på http://hjem.get2net.dk/tjalfe så prøv den.