Forskellig mail og news adresse i Agent?
Fra : Peter Malling

Dato : 19-01-02 11:08

Kan man ikke have forskellige adresser til mail og news i Agent (det kan man
i Outlook). Det er meget rart for at undgå at ens "rigtige" email adresse
kommer ud i nyhedsgrupperne og dermed offer for spammere.

Mvh Peter.

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-01-02 12:14

Isang tao pinangalanan Peter Malling nagsulat :

>Kan man ikke have forskellige adresser til mail og news i Agent (det kan man
>i Outlook). Det er meget rart for at undgå at ens "rigtige" email adresse
>kommer ud i nyhedsgrupperne og dermed offer for spammere.

Jo. I "Default properties/post" er der et vindue nederst der hedder
fields. I From og reply-to linierne står dit navn og email adresse.
Disse værdier sendes både i news og email.

Når du vil have en anden emailadresse til news, skal du markere en
enkelt eller alle grupper, klikke på "Group properties/post" og så ændre
indstillingerne i de to nævnte linier.

ps.
Du kan indstille hver enkelt gruppe for sig, og dermed have lige så
mange emailadresser som du har grupper.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Peter Malling

Dato : 19-01-02 12:25

> Når du vil have en anden emailadresse til news, skal du markere en
> enkelt eller alle grupper, klikke på "Group properties/post" og så ændre
> indstillingerne i de to nævnte linier.

Åh ja, nu husker jeg, tilbage fra den tid inden jeg blev hyldet ind i
Microsofts forsimplede smøle.

> ps.
> Du kan indstille hver enkelt gruppe for sig, og dermed have lige så
> mange emailadresser som du har grupper.

Ja, når man kommer lidt væk fra MS igen, er det utroligt hvad der kan lade
sig gøre!

Tak for hjælpen!

Mvh Peter.

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-01-02 12:54

Isang tao pinangalanan Peter Malling nagsulat :

>Åh ja, nu husker jeg, tilbage fra den tid inden jeg blev hyldet ind i
>Microsofts forsimplede smøle.

Hehe..... ja jeg siger ikke noget om Betteblød

>Ja, når man kommer lidt væk fra MS igen, er det utroligt hvad der kan lade
>sig gøre!

OE er vist ikke så dårlig hvis man anstrenger sig lidt, jeg gider bare
ikke bruge det.

>Tak for hjælpen!

Velbekomme