Plejemidler og plasticdele
Fra : Gert Vest

Dato : 19-01-02 10:38

Hej alle !

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med hvilke plejemidler til
plasticdelene på en scooter. I mit tilfælde en Aprilia.
Hvilket midler er der gode erfaringer med ?
Hvilke er der dårlige erfaringer ?

Evt. Hvor købes de ?

Med venlig hilsen

Gert Vest

Fra : Mythos

Dato : 19-01-02 10:41

"Gert Vest" <geve@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plasticdelene på en scooter. I mit tilfælde en Aprilia.
> Hvilket midler er der gode erfaringer med ?

Opvaskemiddel som købes der hvor du køber alt andet.

Kim Larsen

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 19-01-02 11:47

Hvis du mener de sorte ulakerede plastdele, så kan jeg kun anbefale
TurtleWax bumbershine.

Bruger det selv og plasten ser ud som da jeg hentede svinet.

Flem

Fra : Thomas

Dato : 19-01-02 14:32

"Gert Vest" <geve@get2net.dk> wrote in message
> Hej alle !
>
> Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med hvilke plejemidler til
> plasticdelene på en scooter. I mit tilfælde en Aprilia.
> Hvilket midler er der gode erfaringer med ?
Jeg har altid bruge noget der hedder Armorall det er godt lidt dyrt måske
men en flaske holder længe 250 ml 60 kr.
> Evt. Hvor købes de ?

Jeg købte det hos en forretning der hedder bilisten.

Mvh. Thomas

Fra : Morten Christensen

Dato : 19-01-02 14:50

Jeg bruger Turtle Wax med Teflon fra Statoil til de lakerede skjolde og
Bumper Shine også fra Statoil til resten af plasticen, og det ser sq ud som
nyt efter sådan en tur....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Savini

Dato : 21-01-02 20:57

Du kan også plastic rens fra matas og efterbehandle med noget turtle was.
Det er godt mod olie pletter og fingre på plastiken

Thomas

Fra : Gert Vest

Dato : 21-01-02 22:32

Tak for svarene !