nye Danske VERDENSMESTERE
Fra : bo,

Dato : 03-12-00 13:56

Danmark fik d. 25 -26/11. 5 VM guldvindere i ju-jitsu. i følgende
kategorier: duo games damer, duo games mix og fighting mænd under 77 kg. det
er første gang danmark har vundet guld hos mændene, det var Jan Heningsen
fra Gentofte der stod for denne flotte præstation. ud over 1. pladserne fik
vi 5 bronze medaljer i henholdsvis dou games mænd, fighting damer under 70
kg. + damer under 55 kg og mænd under 69 kg.
stævnet blev afholdt i valbyhallen, kbh.
jeg vil takke dem der kom og kiggede og heppede på vores kæmpere.
mvh.
bo thomsen

Fra : Micki Vildershøj Jen~

Dato : 27-12-00 22:41

Selv tak.... og et stort tillykke til de danske kæmpere herfra!!
Jeg så lige udsendelsen på Eurosport i dag - ros til Danmark!

Micki

Fra : Hajaj®

Dato : 29-12-00 02:00

Hvad med alle de andre?
SVJH, fik Danmark 13 verdensmestre i år.

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Cause of death:
Having been alive for 98 years