Hvor meget kan man strengt taget udsætte s~
Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 23-01-01 22:35

Ohh folk den Yberlige ( freY for de nye ) & jeg har jo igenem længer
tid leget med sterin helder det flyden ud over well klit skam læber og
det har været et HIT :) så har vi ( mest jeg ) leget med idden om nårle
men infektioner osv det holder ikke !
ja ja hun ville sige ja hvis jeg var Hmm tænd nok .
Nå men gode idder har det jo med at formere sig ...TIGER BALSAM FOLKS
på klit og skamlæber .. er det for meget er der nogen der har
erfaringer ?
er det at presse den for meget selv om hun sgu er med på den værste ?
MvH
Bo

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Henning

Dato : 23-01-01 23:52

<chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse

Hej Bo

> [...]
> erfaringer ?
> er det at presse den for meget selv om hun sgu er med på den værste ?

Prøv lige at smøre glansen ind på dig selv, før du
prøver på den ybberlige, du kan også prøve at
duppe dig i armhulen med det *GGGGGG*
Så får du al den erfaring du har brug for

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 14:06

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> <chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse

hej Henning
> Prøv lige at smøre glansen ind på dig selv, før du
> prøver på den ybberlige, du kan også prøve at
> duppe dig i armhulen med det *GGGGGG*
> Så får du al den erfaring du har brug for
nej for satan - det ku jeg sgu da ikke finde på :)
det gør garenteret skide ondt :(
MvH
Bo
som svare på et indlæg som henning har svaret på som Bo ikke selv kan
se
fordi han har TELE DK TIL AT HENETE NEWS AHHHHHHHHH...

> MVH
> Henning

ps beklager hvis de her indlæg kommer 2 gange men de går ikke igenem
når jeg sender den igeme Outlock ??

Fra : Jens

Dato : 27-01-01 21:24

Hej med alle jer.
Jeg kan kun anbefale Tiger Balsam. Min kone og jeg( der ellers levere et
almindeligt bogerligt sexliv) prøvede det første gang for ca 5 år siden, og
det gav sku i en ny dimention i sexlivet. Vi er noget frem til en coktail af
først olie på og der næst kørere du lige let med fingeren henover balsamen
og der næst hen over den olieeret klitoris, hvis hun er rigtig våd bredrer
det sig automatisk til hele kussen og der med til dig selv når du leger med
piken mellem skamlæberne.

En massageolie hvor frisk knust chili har trukket et døgns tid er også noget
der trækker vand.

Det er som alt andet nyt prøv jer frem i små doser.

Held og lykke
Jens

Fra : Solveig

Dato : 24-01-01 08:08

On Tue, 23 Jan 2001 21:34:42 GMT, chokmah_the_dog@my-deja.com wrote:

Hejsa Bo

> [...]
>men infektioner osv det holder ikke !
>ja ja hun ville sige ja hvis jeg var Hmm tænd nok .

Med lidt omtake, desinfektionsmiddel og sterile kanyler er der ikke
den store fare for infektion

>Nå men gode idder har det jo med at formere sig ...TIGER BALSAM FOLKS
>på klit og skamlæber .. er det for meget er der nogen der har
>erfaringer ?

Yeps

>er det at presse den for meget selv om hun sgu er med på den værste ?

Nej det er ikke spor for meget. Tigerbalsam brænder og klør på en
absoult herlig måde. Det er yderst svært at ligge stille og man føles
meget følsom efter en lille tid. Jeg har ikke haft nogen bivirkninger
andre end de gode Og jeg har heller ikke hørt fra andre om nogen
bivirkeninger. Så hent du bare tigerbalsamkrukken frem og smør løs.
God fornøjelse

Mvh
sun, som lige vinker hejsa til de gamle kendinge

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 14:22

On Wed, 24 Jan 2001 07:08:10 GMT, sunmail@mail1.stofanet.dk (Solveig)
wrote:

>On Tue, 23 Jan 2001 21:34:42 GMT, chokmah_the_dog@my-deja.com wrote:
>
>Hejsa Bo
Hej Solveig , Godt at se dig igem :)
>Med lidt omtake, desinfektionsmiddel og sterile kanyler er der ikke
>den store fare for infektion
Jøses ... Puhh ja jeg skal foreligge hende sagen - men hun har lige pt
fåed en rigeligt fix ide om at jeg skal prøve det samme som jeg
udsætter hende for .....:(

>Yeps
OK :)

> [...]
>andre end de gode Og jeg har heller ikke hørt fra andre om nogen
>bivirkeninger. Så hent du bare tigerbalsamkrukken frem og smør løs.
beslutningen er truffet :) vi er på vej ned for at købe til en start
den milder version
MvH
Bo

>Mvh
>sun, som lige vinker hejsa til de gamle kendinge
ja dte må jeg da vist også snart være ?
MvH
Bo

Fra : Solveig

Dato : 24-01-01 18:19

On Wed, 24 Jan 2001 14:21:34 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>Hej Solveig , Godt at se dig igem :)

Tak i lige måde. Dine indlæg er som vanligt anderledes og forfriskende

>Jøses ... Puhh ja jeg skal foreligge hende sagen - men hun har lige pt
>fåed en rigeligt fix ide om at jeg skal prøve det samme som jeg
>udsætter hende for .....:(

Jamen det er da en glimrende idé. Så ved du jo præcis hvordan det
føles og kan bedre sætte dig ind i hendes reaktioner

>beslutningen er truffet :) vi er på vej ned for at købe til en start
>den milder version

Det tror jeg bestemt ikke I fortryder Du må skrive og fortælle om
det gjorde lykke

Mvh
sun

>ja dte må jeg da vist også snart være ?

Jo mon ikke du er søde Bo *S*

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 20:33

On Wed, 24 Jan 2001 17:19:26 GMT, sunmail@mail1.stofanet.dk (Solveig)
wrote:

>On Wed, 24 Jan 2001 14:21:34 +0100, Chokmah alias rabias the dog
><chokmah999@hotmail.com> wrote:
HI Solveig :)

>Tak i lige måde. Dine indlæg er som vanligt anderledes og forfriskende

takker holde rne en slet skjult rødemen tilbage :)

>Jamen det er da en glimrende idé. Så ved du jo præcis hvordan det
>føles og kan bedre sætte dig ind i hendes reaktioner

Ohhh er dte ikke at blive så detalieret igen : ) ?
men jow sådan bliver dte med nogen ting men så bliver der sgu ikke
noget at noget me dnogen Nåle !!!

>Det tror jeg bestemt ikke I fortryder Du må skrive og fortælle om
>det gjorde lykke

der vil komme en fyldstgøren raport SAP

>Mvh
>sun

>Jo mon ikke du er søde Bo *S*

ja som tiden går
hyg dig- og bliv for gud skyld ved med at skrive
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-01-01 14:13

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> takker holde rne en slet skjult rødemen tilbage :)

Det var sku' kattens, jeg troede ikke at du kunne rødme.

> Ohhh er dte ikke at blive så detalieret igen : ) ?

Aner det ikke, du fortæller jo ikke hvad FreYa gør ved dig.

> men jow sådan bliver dte med nogen ting men så bliver der sgu
> ikke noget at noget me dnogen Nåle !!!

Hvis du kan holde til det, kan hun sgu også.

> SAP

Åhnej, SAP er et virksomhedssystem. Fri mig fra det, heri DSS.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 21:57

On Thu, 25 Jan 2001 13:13:01 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" skrev
>
>Hej Bo

>Det var sku' kattens, jeg troede ikke at du kunne rødme.

ahh i sandhedens tjenst så skal vi nok tilbage til 1989 -
jeg tror jeg forsøg på at lyde taknemelig over en venlig bemærkning

>Aner det ikke, du fortæller jo ikke hvad FreYa gør ved dig.
nej det ligger i teksten af vores forhold - jeg har egentligt arldrig
tænkt på hvorfor - men det forekom mest naturligt på den måde uden der
blev tænt på dety eller talt om det - så jeg tror vi fulgte hjerte i
denne sag , hvad jeg nu menr man bør gøre
>Hvis du kan holde til det, kan hun sgu også.
jamen jeg er sgu ikk meget for dme med midnre det er tattos og selv
der kan det gøre helevdes ond - arrr store tatoer små det er ike noget
på de fleste steder - tynd hud under arm hulerne etc .. det gør ondt
som satan
MvH
Bo

Fra : Solveig

Dato : 25-01-01 18:15

On Wed, 24 Jan 2001 20:33:02 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>HI Solveig :)

Hej Bo

>takker holde rne en slet skjult rødemen tilbage :)

Jamen Bo dog...det ligner da ikke dig sådan at rødme. Er du ved at
finde ind til din bløde mand?

>Ohhh er dte ikke at blive så detalieret igen : ) ?
>men jow sådan bliver dte med nogen ting men så bliver der sgu ikke
>noget at noget me dnogen Nåle !!!

Årh la' bare vær' Bo...jeg er sikker på der gemmer sig en
skabsmascokist inde under S-facaden

>der vil komme en fyldstgøren raport SAP

Det vil jeg se frem til

Mvh
sun

>ja som tiden går
>hyg dig- og bliv for gud skyld ved med at skrive

Jaja...sådan sporadisk når jeg har noget på hjertet...skal jo helst
være sådan jeg kan komme med til jeres vilde fester

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 21:44

On Thu, 25 Jan 2001 17:15:21 GMT, sunmail@mail1.stofanet.dk (Solveig)
wrote:

> [...]
><chokmah999@hotmail.com> wrote:

HI Solveig :)
>Jamen Bo dog...det ligner da ikke dig sådan at rødme. Er du ved at

ahhh det var da nu også så trist en vind og side i
>Årh la' bare vær' Bo...jeg er sikker på der gemmer sig en
>skabsmascokist inde under S-facaden
Tjjja måske .. jeghar f.eks meget svært ved at komme hvis jeg ikke
opnår kramper såå.....

er under uarbejdning :)
MvH
Bo

Fra : straydog

Dato : 24-01-01 20:07

"Solveig" <sunmail@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er da en glimrende idé. Så ved du jo præcis hvordan det
> føles og kan bedre sætte dig ind i hendes reaktioner

Nej, det er absolut en dårlig idé. Bo kan jo aldrig mærke den ophidsende del
af det. Det er ligesom der er folk der kan lide gammel rådden ost, de synes
at det er herligt at putte det skidt i munden. Men hvis de putter det i
munden på mig så kan jeg ikke mærke hvordan det føles på dem. Mod mig er det
pure evil, mod dem er det ren himmelsk nydelse. Hvis Bo udsætter FreYa for
noget der er rart for hende, så skal den da byttes med noget der er rart for
ham. Jeg er 100% på Bos side her (hold det stads væk fra din tissemand - det
er ikke spor rart!)

Stray

Fra : Solveig

Dato : 25-01-01 18:24

On Wed, 24 Jan 2001 20:06:43 +0100, "straydog" <straydog@nospam.dk>
wrote:

>Nej, det er absolut en dårlig idé. Bo kan jo aldrig mærke den ophidsende del
>af det.

Kun hvis han tænder på det

>Det er ligesom der er folk der kan lide gammel rådden ost, de synes
>at det er herligt at putte det skidt i munden. Men hvis de putter det i
>munden på mig så kan jeg ikke mærke hvordan det føles på dem.

Nej men så kender du smagen

>Mod mig er det pure evil, mod dem er det ren himmelsk nydelse.

Der er jo ingen der siger det skal være en nydelse for dig. Det er for
at kende smagen

>Hvis Bo udsætter FreYa for noget der er rart for hende, så skal den da byttes med noget der er rart for
>ham.

Det er nu slet ikke nogen dårlig idé at S'eren ved hvor ondt det gør,
eller hvor meget det svier, brænder eller what ever. Det giver ham en
idé om hvor meget m'eren kan tåle og kan være en god ting at have i
baghovedet.

Men jeg ved da godt at mange S'ere aldrig har prøvet det de udsætter
m'erne for, og at de alligevel ganske udmærket har check på det.
Omvendt har de S'ere jeg har snakket med og som afprøver på deres egen
krop, syntes så absolut det er en fordel.

>Jeg er 100% på Bos side her (hold det stads væk fra din tissemand - det
>er ikke spor rart!)

Det kunne jo være det viser sig han kan li' det. For som du selv
siger, så er oplevelsen jo forskelligt fra person til person

Mvh
sun

Fra : FreYa

Dato : 25-01-01 22:21

"straydog" <straydog@nospam.dk>, Wed, 24 Jan 2001 20:06:43 +0100,
wrote:

>Nej, det er absolut en dårlig idé.
<snip>

Så så, rolig nu! **G* jeg kunne da aldrig finde på at insistere.
Faktisk foreslog jeg det kun for sjov :), men hvis det virkelig er så
slemt som du beskriver, så kommer jeg da helt i tvivl, om det er noget
for mig...
--
FreYa

Fra : straydog

Dato : 24-01-01 19:59

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:j8lt6tcrrrgabp7apok1lha373c16b8io7@4ax.com...

Hej Bo

> Jøses ... Puhh ja jeg skal foreligge hende sagen - men hun har lige pt
> fåed en rigeligt fix ide om at jeg skal prøve det samme som jeg
> udsætter hende for .....:(

Det var da en forfærdelig dårlig idé *G*, jeg har engang selv ved et uheld
fået sådan noget pebermynte-liquid-heat på glansen, i mine bestræbelser på
at behandle en sportskade... det var afskyeligt! og det blev ved og ved. Det
kan vel ikke være så meget anderledes end Tiger Balsam (bortset fra at
liquid heat lugter værre) - men det er ren ondskab --- Jeg kan ved Gud ikke
se hvorfor det skal gå ud over dig *G* --- men jeg kan da godt se charmen
ved at du gør det ved hende.

Bare et problem! Hvis jeg havde smurt sådanne sager på en jeg var sammen
med, så ville jeg ikke have sex i hende før det var helt væk... man kunne
brug kondom... men hvad hvis det gik stykker... eller man kom til at røre
ved tisseren efter man havde rørt ved Tiger Balsamen... fy for satan!

I guess it depends on who you are, baby!

Stray

Fra : Gitte Beyer

Dato : 24-01-01 20:29

Hejsa

> [...]
>erfaringer ?
>er det at presse den for meget selv om hun sgu er med på den værste ?

Har ikke lige prøvet med Tigerbalsam, men med en lidt mildere udgave i
form af sportsbalsam, indeholdende en del af de samme stoffer. Og med
lidt af den samme virkning, vil jeg da tro. Det brænder og klør, men
er ganske "fornøjeligt".

MVH
Gitte

Fra : N/A

Dato : 24-01-01 20:14

Fra : straydog

Dato : 24-01-01 20:14

"J¤mfruen" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nåle er ok....brug de sterile engangs injektionsnåle - kan købes på
> apoteket. efter legen renses og evs smøres med aloe vera.

Hvorfor skal man smøre aloe vera på? Er det ikke smartere at ligge dem
sprit? Jeg har ingen erfaring med den slags - men hvis det er for at dræbe
bakterier, så er det absolut mest fornuftigt at koge dem, eller putte dem i
ovnen, eller bruge sprit.... er det ikke... og hvorfor er folk så vilde med
at rense efter... det vigtigste er da at man desinficerer lige før de skal i
brug.

Ja, jeg ved ikke meget om bakteriologi, så belær mig endeligt.

stray

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-01-01 21:57

"straydog" <straydog@nospam.dk> wrote in message
> [...]
skal i
> brug.
>
> Ja, jeg ved ikke meget om bakteriologi, så belær mig endeligt.

øøøhhhh..... det kan godt være det bare er mig... men jeg fik det
indtruk af at det var huden der skulle renses og smøres med aloe
vera...... og nålene ville jeg bestemt ikke genbruge.... det er jo ikke
fordi de koster en herregård så hvorfor egentlig gøre det???
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Puk

Dato : 24-01-01 22:01

"straydog" <straydog@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal man smøre aloe vera på? Er det ikke smartere at ligge dem
> sprit?

Mon ikke det Jomfruen mente var at man rensede huden bagefter og smurte Aloe
Vera på for at de små stik skulle hele hurtigere?
Aloe Vera skulle jo være ret godt til små skrammer *S*.
Det faldt mig aldrig ind at det kunne være nålene der var tale om.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : straydog

Dato : 24-01-01 22:11

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det Jomfruen mente var at man rensede huden bagefter

OK så giver det mening for mig, det undrede mig også *G*

Stray