En lille hyggeting..
Fra : Børge Holse Pedersen

Dato : 20-01-01 23:01

Hejsa gruppe

Vi syntes lige at vi ville fortælle om en idé vi har fået til vort sexliv.
Det kan godt være der er andre der bruger den allerede, men nu skriver vi
alligevel.

Vi tænkte, at folk der er holdt op med at ryge lægger penge tilside hver
gang de har lyst til en smøg.. Vi bruger ikke kondom, så vi tænkte, at vi
kunne lægge en tier hver gang vi boller, for der har vi jo sparet et kondom.
Tada. Pengene kan vi så bruge til en "hyggelig" weekend, (Hvor vi boller
"gratis") eller til nogle ting vi har lyst til men ikke normalt syntes vi
vil bruge penge på.. Der kommer faktisk hurtigt penge i kassen. Den er
kommet op på 80 kr. siden i mandags.. og det er kun lørdag og aftenen er ung

Håber I kan bruge det til noget

Hygge

Lone og Børge

Fra : Skumleren

Dato : 20-01-01 23:51

> [...]
> gang de har lyst til en smøg.. Vi bruger ikke kondom, så vi tænkte, at vi
> kunne lægge en tier hver gang vi boller, for der har vi jo sparet et

Og hvis der ikke er nogen penge, så er der ingen sex? *G* (J/K)

Arj, det lyder da som en ganske fornuftig plan til at spare penge sammen.
Men det kan da godt gå hen og blive ret dyrt for dem, som har sex tit og
ofte *G* ... selvom pengene jo går til en selv

God fornøjelse

/Martin

Fra : Børge Holse Pedersen

Dato : 21-01-01 00:14

Hej skumler

<KLIP>
>Og hvis der ikke er nogen penge, så er der ingen sex? *G* (J/K)

Nej sådan virker det dog ikke .. Vi kan skylde

> Arj, det lyder da som en ganske fornuftig plan til at spare penge sammen.
> Men det kan da godt gå hen og blive ret dyrt for dem, som har sex tit og
> ofte *G* ... selvom pengene jo går til en selv

Man kan jo bare sætte prisen efter hvad man har råd til..

Selv hygge

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 06-02-01 01:46

> Man kan jo bare sætte prisen efter hvad man har råd til..

Det var egentligt en god ide .. Det kan også blive lidt meget at skulle af med ca. 1000kr
om måneden.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-01-01 00:17

On Sat, 20 Jan 2001 23:00:52 +0100, "Børge Holse Pedersen"
<holse@post5.tele.dk> wrote:
Hejsa Lone & Børge
ja jeg tager mig den frihed at formdoe Børge ikke er Børge altså
*vores* Børge - selvom jeg nok kunne forestille mig at et agument for
ikke at have sex var udgifter til præventiver :)
>Håber I kan bruge det til noget
Det VAR det var et skide godt inlægt - som jeg gerne vil benytte
lejligheden til at sige det kunne jeg & sandsyneligtvis vi , den
Yberlige ligger og bobler i feber - men når vi for øjne i morgen så
vil jeg som DET første spørge om , hvad vi skal bruge de penge som vi
ikke mangler til på den udgift vi ikke har til præservativer !

>Hygge
ditto
Bo :)

Fra : Børge Holse Pedersen

Dato : 21-01-01 01:02

Jeg tror ikke jeg er andet end Lones Børge ..

<KLIP>
> Det VAR det var et skide godt inlægt<KLIP>
Tak

Jeg tror ikke vi har problemer med at finde ud af hvad vi skal bruge pengene
til..