OT: Sidste aften i DK
Fra : Morten C.

Dato : 18-01-02 23:45

Hej alle i Gruppen.

Så er tiden oprundet, og det er nu min sidste aften i Danmark i denne
omgang.

I morgen formiddag går turen mod nordligere himmelstrøg, nærmere betegnet
Turku i Finland.
Her venter forhåbentlig både snescootere og en ny Thundercat og en dejlig
lykkelig oplevelse.

Jeg har fået tilbudt drømme-jobbet, og kunne derfor ikke afstå tilbbuddet om
billigere skat, lavere benzinpriser, lavere afgifter=lavere mc-priser (50K
billigere ThunderCat fx billigere boliger osv, hvad man nu end kan komme
på...

og narj, der er ikke koldt deroppe. Faktisk har de pt samme vejr som os, og
det tegner på tidligt forår.

Jeg kommer til DK nogle enkelte gange, alt afhænig af Road Racing'en og om
det bliver en grænseplade-cykel, jeg får købt mig.
Men ihvertfald RR i Sverige, Norge og Finland vil jeg forsøge at komme til
alle turene, som den skrappe official, der flager efter og samler kegler og
styrtede mc'er op efter de gale nordjyder

Til bl.a samme glæde, har jeg derfor anskaffet mig et fin digi-cam, så der
nu skulle være stor mulighed for, at den danske og nordiske del af RR kan
komme på det digitale net.

Alt dette og meget mere kan man følge med i på min hjemmeside,
www.my4ever.dk
(den er ikke helt opdateret med sit nye design endnu - men det kommer
snart!)

Go' vind, veje & vejr til jer alle.

--
MVH
Morten C.

Fra : Mureren

Dato : 19-01-02 00:05

> [...]
> nu skulle være stor mulighed for, at den danske og nordiske del af RR kan

Må vi høre hvad drømmejobbet er ?

Held og lykke deroppe..

Mureren

Fra : Morten C.

Dato : 19-01-02 00:13

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> wrote in message

> Må vi høre hvad drømmejobbet er ?

Klart... men så skal jeg lige lave en lydfil, og ligge den over i
dk.binaer... *G*

Arj, du må læse må du:

Microsoft lancerer deres nye .net-server i løbet af foråret, og denne skal
jeg så være med til at yde den tekniske support på.

> Held og lykke deroppe..

Mange tarq :)

> Mureren

Og jeg: Bit-snedkeren :))

--
MVH
Morten C.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-01-02 16:43

Morten C. wrote:
> Microsoft lancerer deres nye .net-server i løbet af foråret, og denne skal
> jeg så være med til at yde den tekniske support på.

Huha, tror du overhovedet at der bliver tid til at køre mc så?
Du må hygge dig deroppe, men du dropper vel ikke gruppen her, vel?
--
mvh Jes Vestervang - med linux
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-01-02 18:36

"Morten C." <Xnews@my4ever.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Turku i Finland.
> Her venter forhåbentlig både snescootere og en ny Thundercat og en dejlig
8<-----------------

Hej Morten.
Tillykke med det, både job og Thundercat
Pas nu på med hastighederne der oppe/ovre, bøderne! de bliver vist regnet ud
efter indkomst,
så det kan jo være at du kommer til at slå den foreløbige rekord, mener at
den var på ca. 900.000 DKr

> Go' vind, veje & vejr til jer alle.

Tak i lige måde

--