Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Encode en svcd
Fra : kjeld christensen

Dato : 18-01-02 23:47

Hej venner håber i kan hjælpe mig

Jeg har med pineacle studio dv lavet en svcd ok, men når jeg vil brænde den
siger mit brænderprogram at formatet ikke er supporteret og at jeg skal
encode filen.
Mine brænder programmer er Easy cd creator 5.0 Platinium og nere burning
rom.
Det er sikkert en lille dumhed fra min side, men da jeg er nybegynder på
dette felt håber jeg at i kan hjælpe mig

Fra : LT

Dato : 19-01-02 08:23

der står noget om det på denne side

http://www.vcdhelp.com/burnmpg.htm

mvh
lt

Fra : izeqb

Dato : 19-01-02 15:09

On Fri, 18 Jan 2002 23:46:57 +0100, "kjeld christensen"
<kjeld.c@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>Det er sikkert en lille dumhed fra min side, men da jeg er nybegynder på
>dette felt håber jeg at i kan hjælpe mig

D skal have et plug-inn til nero.
Kontakt mig lige hvis du endnu ikke har fået det....