DSS fest
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 17-01-01 17:53

Hej alle....

Kan godt være jeg har misset den besked, men hvornår er der DSS fest igen?

Mvh Jacob - som nu har prøvet oralsex

Fra : Henning

Dato : 17-01-01 23:39

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle....

Hej Jacob

> Kan godt være jeg har misset den besked, men hvornår er der DSS fest igen?

Der er vist ikke noget på bedding lige i øjeblikket, men Sabina har snakket
om en koncert i Jylland?? Rock under broen, men det er jo først til sommer,
Ellers er du jo velkommen til at stille forslag

> Mvh Jacob - som nu har prøvet oralsex

Hvad synes du så ?

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 18-01-01 03:59

On Wed, 17 Jan 2001 23:38:35 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
Hej Jacob Alle & Henning :)

>Der er vist ikke noget på bedding lige i øjeblikket, men Sabina har snakket
>om en koncert i Jylland?? Rock under broen, men det er jo først til sommer,
en utvilsomt fortrinelig ide - men erfaring beviser at det sgu er
bøvlet for de fleste at komme til Jylland - ja jeg dukker gerne op -
men hovedstads området - dægger over flere muligheder mht
indkvartering folk der skal noget dagen efter ect.
og det er da også en morsom tanke ta tage til en koncert sammen - men
jeg synets nu at det osm dss festerne udemærker sig mest ved er at vi
IRL sider og skvaller hianden et øre af for noget godt at æde noget
ildvand og den ydre verden i form af at gå i byen etc.Det er sgu lidt
en belastning - men det er selvføligt op til en selv om man vil være
med i den del - hvor jeg nok for mit vedkomne ville foretrække et
stykke med bragt litteratur eller en video film - snak med en anden
der bliver tilbage - hvor jeg nok tror det sidste apelere til den
ældre del af DSS klientelet - frem for en karkatonisk larm på et disko
- hvor handelskole og efg folk står og gør sig til i derres discount
copyes af dyrt kluns - før de enten bedægger hianden eller går ud og
klapper hianden nogen på låget :)
>Ellers er du jo velkommen til at stille forslag
ja hvis Familien Henning atter orker at lægge hus & invatar til - så
mener jeg det er de perfekte rammer for en tidlig for års fest ???
MvH
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 18-01-01 05:39

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> men hovedstads området - dægger over flere muligheder mht
> indkvartering folk der skal noget dagen efter ect.

Jeg mener da ikke der har været nogen problemer mht indkvartering de
gange vi har holdt noget her ovre i Jylland. Men det er måske bare mig
der ikke har lagt mærke til det?

> [...]
> - hvor handelskole og efg folk står og gør sig til i derres discount
> copyes af dyrt kluns - før de enten bedægger hianden eller går ud og

Hvad så Bo, har du slet ikke læst beskrivelsen af den mini-dss-fest vi
holdt til Rock Under Broen sidste år? Hvor vi godt nok kun var Maibritt,
Peder, Sabina og jeg (og så 29996 af dss-skabslæserne). Rock Under Broen
ville være et genialt samlingspunkt for en dss-fest. Det hele foregår jo
udendørs på en kæmpestor græsplæne, sidst sad vi da skide godt placeret,
der var ikke så meget larm at det overdøvede snakken overhovedet, der
var ingen der ville have haft problemer med tinitus eller noget i den
stil. Pladsen åbner kl.11 om formiddagen musikken varer vidst til midnat
på 2 eller 3 scener, der er noget for en hver smag.

For lige at blive on-topic, kan jeg nævne sidste års glidecremestest som
et godt indslag som gør nytte den dag i dag *SF*

> ja hvis Familien Henning atter orker at lægge hus & invatar til - så
> mener jeg det er de perfekte rammer for en tidlig for års fest ???

Vi vil forsøge at komme næste gang, forhåbentlig er pengene så til det

Men, here goes: Sabina og jeg inviterer hermed til dss-fest i
kombination med Rock Under Broen den 9. Juni 2001. Der vil som sædvanlig
være mulighed for overnatning og folk er som sædvanlig velkomne dagen
før og efter

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...
Julekonkurrencen er slut, se hvem der vandt...
Skal du være vores næste præmiesponsor..?

Fra : Leyna

Dato : 18-01-01 16:37

Og hvor kommer det så til at foregå?
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : John Sahl

Dato : 18-01-01 16:41

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
> Og hvor kommer det så til at foregå?

Vi bor i Fredericia og Rock Under Broen foregår i Middelfart. Det vil
sige både i Jylland og på Fyn Rock Under Broen har en hjemmeside der
findes her: www.rockunderbroen.dk

Fra : Leyna

Dato : 18-01-01 18:48

On Thu, 18 Jan 2001 16:40:32 +0100, "John Sahl"
> [...]

>Vi bor i Fredericia og Rock Under Broen foregår i Middelfart. Det vil
>sige både i Jylland og på Fyn Rock Under Broen har en hjemmeside der

Okay, det er jo lidt langt væk, så det bliver nok ikke dér vi ses.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 18-01-01 17:01

On Thu, 18 Jan 2001 05:39:16 +0100, "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk> wrote:
HI John

>Jeg mener da ikke der har været nogen problemer mht indkvartering de
>gange vi har holdt noget her ovre i Jylland. Men det er måske bare mig
>der ikke har lagt mærke til det?

nej da ikke for dem der er kommet !
perosneligt havde jeg fine forhold på Christian & maibrits sofa - at
maibrit & jeg sad og skavlerede til kl 0930 det kan man jo umuligt
klandre overnatningen :)
Det er mere dem der skal hjem dagen efeter til famillien arbejde eller
vi ha et par dage ud af det i staden

> [...]
>Peder, Sabina og jeg (og så 29996 af dss-skabslæserne). Rock Under Broen
>ville være et genialt samlingspunkt for en dss-fest
sikkert jeg er bare blvet FOR GAMMEL - jeg orker ikke så mange
mennesker omkring mig og den statns larm - jeg går ikke ud itl støre
begivenheder id et hele tage - har gjort det igenem hele min ungdom og
nu må det sgu være nok - ok jeg skal godt nok marlyn manson koncert
den 14/2 i forrum - men det er jo tæt på en religiøs oplevelse , men
det er også første gang siden ringe fetsival 1990 at jeg er frivilligt
til noget med MANGE mennesker
> [...]
>stil. Pladsen åbner kl.11 om formiddagen musikken varer vidst til midnat
>på 2 eller 3 scener, der er noget for en hver smag.
jamen det er skide godt for dem der er til det

>For lige at blive on-topic, kan jeg nævne sidste års glidecremestest som
>et godt indslag som gør nytte den dag i dag *SF*
du er ikke OT - det er sak om dss fester

>Vi vil forsøge at komme næste gang, forhåbentlig er pengene så til det

er det godt nok så dyrt ?

> [...]
>kombination med Rock Under Broen den 9. Juni 2001. Der vil som sædvanlig
>være mulighed for overnatning og folk er som sædvanlig velkomne dagen
lyder under alle omstændigheder venligt :)
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-01 18:26

> er det godt nok så dyrt ?

neeeej da..... ellers ville vi da ikke sige det.... slug lige den her...

vi lever i øjeblikket af 1000 kr pr uge, tre mennesker.... ud af de 1000
kr skal vi betale mad, tøj og medicin... derudover skal johns datter
hentes hver anden weekend, hvilket i sig selv er en afskrivning på 216
kr hver vej til hjørring 2 gange på en weekend... det er så 864 kr......
det efterlader så i denne uge 136 kr til dækning af diverse normale
overlevelses udgifter.....

skal vi dele det ud siger vi 2000 kr til 14 dage..... hvor 864 går til
afhentning og aflevering af et styks barn..... resten 1136 kr skal vi...
tre mennesker ( 2 voksne og et barn) leve af... ud af disse godt 1000 kr
skal som sagt betales mad og tøj og medicin ( behøver jeg sige at vi
ikke har råd til tøj?)
derudover skal så også findes penge til ekstraudgifter...... som
transport til jobsamtaler.....
hvor er det lige vi skal finde de 864 kr det koster for john og jeg at
tage til københavn en weekend....??? ( det koster nemlig også 216 kr
hver vej... denne gang 2 personer) og udover transporten skal vi jo også
betale for mad og drikkevarer for to personer...

skal vi hente dem ud af de allerede meget sparsomme madbudget?
og mad det skal der sku på bordet... især når man har et barn og en syg
tarm ( som jo også koster penge i form af medicin.... )...... og ikke
bare hvad som helst... det skal sku også være sundt.... det nytter ikke
at leve af pasta og ketchup selvom det sæfølig ville spare os en
masse......

så JO... det er _så_ dyrt!!

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Leyna

Dato : 18-01-01 18:58

On Thu, 18 Jan 2001 18:26:05 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
>det

>neeeej da..... ellers ville vi da ikke sige det.... slug lige den her...

<klipper udregning>
>så JO... det er _så_ dyrt!!

Og det er vel de samme betingelser den anden vej?
Vores budget er også skrabet, og vi har heller ikke sådan råd til
bare lige at ta' en sviptur til Jylland. Det der kan gøre det
billigere er hvis man kan finde 2-3 andre personer i nærheden af en
selv, som man så kan køre sammen med. Det giver mindre udgifter for
alle, go det kan faktisk være temmelig hyggeligt at ta' sådan en tur.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-01 19:03

> Og det er vel de samme betingelser den anden vej?
> Vores budget er også skrabet, og vi har heller ikke sådan råd til
> bare lige at ta' en sviptur til Jylland.

ja gu er det de samme betingelser den anden vej...... det har jeg aldrig
sagt det ikke var... men Bo spurgte om det var så dyrt og jeg måtte jo
påvise det for _os_ er det... i og med at vi er to der skal afsted.....

> [...]
> selv, som man så kan køre sammen med. Det giver mindre udgifter for
> alle, go det kan faktisk være temmelig hyggeligt at ta' sådan en tur.

en anden ting er at det somregel er john og jeg og peder, samt maibritt
der deltager, her fra det mørke jylland... og så vidt jeg ved er der
ingen af os der er i besiddelse af en bil så på den front kan vi ikke
gøre det billigere..... desværre... for var muligheden der på nogen som
helst måde gjorde vi det skam gerne......
vi har bare ikke haft pengene.... og som det ser ud lige nu kommer de
ikke sådan lige med det første...... men vi håber stadig....

Fra : fru Henning

Dato : 18-01-01 21:51

Hej

> [...]
> selv, som man så kan køre sammen med. Det giver mindre udgifter for
> alle, go det kan faktisk være temmelig hyggeligt at ta' sådan en tur.

Jeg tror både Kristine, Mark og Bente P. med gru mindes
turen til og fra Fredericia, sidst, hvor de sagde ja til at køre med
mig i min lille go-card *GGG*
Men det var en Hyggelig fest hos Sabina og John, selv om jeg
fortrød, at jeg gik med på et larmende diskotek GYS *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-01 22:08

" fru Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej

hej "fru" henning

> [...]
> Men det var en Hyggelig fest hos Sabina og John, selv om jeg
> fortrød, at jeg gik med på et larmende diskotek GYS *GGGG*

altså... du kunne jo være gået hjem før hvis ikke john havde været så
pisse fuld at han havde glemt at hans nøgler lå i jakken og påstod
overfor mig at han havde givet dig dem*G*
havde jeg bare vist det havde du sku fået mine*G*....
men næste gang er det jo så afgjort.... du skal i hvertfald ikke med i
byen... jeg er heller ikke sikker på at john skal.... han smider jo
"næsten" tøjet for at imponere pigerne*GF*

Fra : Henning

Dato : 19-01-01 03:44

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> altså... du kunne jo være gået hjem før hvis ikke john havde været så
> pisse fuld at han havde glemt at hans nøgler lå i jakken og påstod
> overfor mig at han havde givet dig dem*G*

Jeg kravlede jo rundt på mine grædende knæ og bad så mindeligt
om at låne nøglerne, men næh nej *GGGG*

> men næste gang er det jo så afgjort.... du skal i hvertfald ikke med i
> byen... jeg er heller ikke sikker på at john skal.... han smider jo
> "næsten" tøjet for at imponere pigerne*GF*

Så smider han jo bare tøjet over for de kvinder, der heller ikke
går med på diskotek, men så ser du det jo ikke *GGG*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-01-01 07:50

> Hej Sabina
> Jeg kravlede jo rundt på mine grædende knæ og bad så mindeligt
> om at låne nøglerne, men næh nej *GGGG*

jamen for hulen...... snak med den fulde stodder*G*
havde jeg afleveret min havde vi andre jo haft problemer.... men sket er
sket... og vi har forhåbentlig lært af det

> Så smider han jo bare tøjet over for de kvinder, der heller ikke
> går med på diskotek, men så ser du det jo ikke *GGG*

nemlig*G* så er det jo intet problem.....

Fra : John Sahl

Dato : 19-01-01 13:30

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
> jamen for hulen...... snak med den fulde stodder*G*

Så du.. Kom nu ikke for godt i gang.. Ellers må jeg jo sætte dig på
plads *SF*

> nemlig*G* så er det jo intet problem.....

Right, det må jeg jo heller ikke *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-01-01 18:24

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message
> Right, det må jeg jo heller ikke *G*

hvor har du lige det fra???
jeg har jjo sagt du må flirte og strippe lige så tosset du vil... bare
jeg ikke skal se på det*G*
altså at du flirter med andre*G*

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 19-01-01 00:44

fru Henning wrote:

> Jeg tror både Kristine, Mark og Bente P. med gru mindes
> turen til og fra Fredericia, sidst, hvor de sagde ja til at køre med
> mig i min lille go-card *GGG*

Jeg vil til enhver tid stille op igen - men det _var_ en god ide at tage
tøjet af på hjemvejen *G*...

> Men det var en Hyggelig fest hos Sabina og John, selv om jeg
> fortrød, at jeg gik med på et larmende diskotek GYS *GGGG*

Jeg synes også det var utrolig hyggeligt, og jeg fortryder ikke at jeg
blev hjemme og snakkede med dem der efterhånden kom tilbage fra byen :)

Knus
Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Leyna

Dato : 19-01-01 01:01

On Thu, 18 Jan 2001 23:44:03 GMT, "Bente B. Petersen"
<bentep@groenjord.dk> wrote:

>Jeg vil til enhver tid stille op igen - men det _var_ en god ide at tage
>tøjet af på hjemvejen *G*...

Bilen var så lille at der ikke var plads til at ha' tøj på? *G*

Fra : Henning

Dato : 19-01-01 03:48

> Bilen var så lille at der ikke var plads til at ha' tøj på? *G*

Jeps og det så smadder frækt ud i bakspejlet
Nåh men historien er, at Kristine havde en enorm
pels på, beregnet til sibiriske kuldegrader, da hun
tog den af, blev der pludselig dobbelt så meget plads
på bagsædet *GGG*

MVH
Henning

Fra : Vanillepigen

Dato : 19-01-01 12:56

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> pels på, beregnet til sibiriske kuldegrader, da hun
> tog den af, blev der pludselig dobbelt så meget plads

Ved du hvad Henning - næste gang tror jeg, at jeg nøjes med at
tage undertøj og Pels på Det kan være, at det fylder mindre
når jeg ikke har alm. tøj på....
Det kan være svært at undvære sin pels...

Kristine.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-01-01 15:05

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> skrev:

Hej Henning og Kristine

> Ved du hvad Henning - næste gang tror jeg, at jeg nøjes med at
> tage undertøj og Pels på Det kan være, at det fylder mindre
> når jeg ikke har alm. tøj på....

Det hjalp, da overtøjet blev smidt, men største problem er nu det,
der er højest på dig, når du plukker jordbær Og dine
G-skålsbryster er jo heller ikke sådan at gemme af vejen. Begge
dele kan jeg normalt ikke få nok af

Men det gik da ellers fint. Vi skulle jo bare sørge for at rumstere
lidt rundt indtil alle sad godt.

> Det kan være svært at undvære sin pels...

Men også have sine fordele jvf. "Ualmindeligt med barbering"-tråden.

Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 21:58

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark & Kristine

> Men også have sine fordele jvf. "Ualmindeligt med barbering"-tråden.

Sjovt som dine og min asosiationer angående med og uden pels
passer sammen *GGGGG*

Jeg ser frem til at se Kristine kun iført pels, eller hvad der
er tilbage af den *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 18-01-01 19:45

On Thu, 18 Jan 2001 18:26:05 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
HI Sabina
>hvor er det lige vi skal finde de 864 kr det koster for john og jeg at
>tage til københavn en weekend....???
søg på penderler net der kan i sikkert fidne et lift til 100 kr
>skal vi hente dem ud af de allerede meget sparsomme madbudget?
>og mad det skal der sku på bordet... især når man har et barn og en syg
>tarm ( som jo også koster penge i form af medicin.... ).

prøv at gå på biblioteket og find bogen om fonde .. der er næsten 100
% sikert en der giver tilskud til medicin o.lign
...... og ikke
>bare hvad som helst... det skal sku også være sundt.... det nytter ikke
>at leve af pasta og ketchup selvom det sæfølig ville spare os en
>masse......
I do an i dont even have 2 :)
>så JO... det er _så_ dyrt!!
ja gu er det så det kan jeg da godt se - men det koster jolige så
meget at komme den anden vej ....
men det ku da godt være vi skulle have en kasse hvor man friviligt
kan bidrage til underbemidelede dss er til fest ?
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-01-01 20:15

> prøv at gå på biblioteket og find bogen om fonde .. der er næsten 100
> % sikert en der giver tilskud til medicin o.lign

jamen for hulen... min medicin får jeg allerede alle de tilskud til jeg
kan... og jeg hamstrer alt hvad jeg kan for når vi rammer marts skal jeg
igen til at betale næsten fuld pris... hvilket for en måneds forbrug
svarer til 1700 kr.... og det er til min tarm alene..... og kun det der
er nødvendigt for at holde den i ro.... er jeg så uheldig at den blusser
op igen aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre.....

> I do an i dont even have 2 :)

nej men det er et spørgsmål om valg, søde...... vi har valgt at leve
efter de vilkår vi har.... i og med at vi har et barn der skal have
varierende kost og jeg skal leve rimelig sundt også, så er vi jo nødt
til at købe visse ting ind.... tro mig.. havde det været mig alene havde
jeg sku da skedet hul i min tarm og levet som pengene var til.... men
det er det altså ikke.... jeg er jo også nødt til at tænke på
fremtiden... og er jeg ligeglad nu sviger det til min egen røv... i
bogstaveligste forstand....
som det er nu kan jeg ikke engang give ham den kost med jeg gerne
vil.....

> ja gu er det så det kan jeg da godt se - men det koster jolige så
> meget at komme den anden vej ....

sæfølig koster det er komme den anden vej..... men som jeg sagde til
leyna så spurgte du til om det var så dyrt.. og som jeg sagde... ja..
det er det for vores vedkommende....
men vi er jo ikke de eneste der siger fra pga økonomien..... vel?

> men det ku da godt være vi skulle have en kasse hvor man friviligt
> kan bidrage til underbemidelede dss er til fest ?

det kan da godt være... men personligt har jeg i forvejen lidt svært ved
at tage almisser..... og hvis det er en person der virkelig gerne vil
med men mangler de fornødne penge kan jeg forstå at man gerne vil
hjælpe... men når vi som her er to... så er kravet for stort føler
jeg... det vil jeg ikke have det godt med*S*

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 00:03

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message

Hej Sabina

> [...]
> hjælpe... men når vi som her er to... så er kravet for stort føler
> jeg... det vil jeg ikke have det godt med*S*

Når nogen tilbyder at hjælpe, er det sku ikke "almisse", men
ønsket om at være sammen med jer også!! Basta!

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-01-01 07:13

"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote in message
> Når nogen tilbyder at hjælpe, er det sku ikke "almisse", men
> ønsket om at være sammen med jer også!! Basta!

det er et spørgsmål om opfattesle...... når det ikke er livsnødvendigt
for mig at komme med, og jeg modtager pengenen ud fra et ønske om at
_jeg_ ønsker at deltage.. så vil jeg betragte det som en almisse.....
og føle at jeg skal udvise et passende mål af taknemmelighed for den
eller de personer der har betalt.... som jeg står nu er alt jeg har min
stolthed...... næste måneds lønseddel aner jeg ikke hvor kommer fra....
sååååå... jeg klynger mig til min stolthed:o/

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 22:02

> [...]
> stolthed...... næste måneds lønseddel aner jeg ikke hvor kommer fra....
> sååååå... jeg klynger mig til min stolthed:o/

Selv Knus Sabina

Jeg forstår dit synspunkt og kan kun respekter dig for det

MVH
Henning

Ps. Fru Henning siger at du fortjæner ros for dine noveller
på di hjemmeside og spørger om der ikke snart komme nogle flere *GGG*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-01-01 23:54

> Selv Knus Sabina

takker*S* dem kan jeg ikke få nok af for tiden.....

> Jeg forstår dit synspunkt og kan kun respekter dig for det

tak*S* men som jeg ser det er det det eneste valg jeg har

> Ps. Fru Henning siger at du fortjæner ros for dine noveller
> på di hjemmeside og spørger om der ikke snart komme nogle flere *GGG*

jeg har ikke flere i tænkeboksen men I skal nok være i baghovedet når
jeg har skrevet den næste... og jeg LOVER at den bliver postet her til
beskuelse*S*
hils fru henning og sig tusind tak for de pæne ord*S*

Fra : Birthe Juhl Madsen

Dato : 18-01-01 22:11

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a94e6t0e5apkf4dfuprilpg6qqnf805lta@4ax.com...
> [...]
> du er ikke OT - det er sak om dss fester

> er det godt nok så dyrt ?

> lyder under alle omstændigheder venligt :)
<<<<<<<<<<<<<<
Hej Bo
Jeg har læst dine indlæg i gennem et stykke tid og jeg synes at du er en
utroligt spændende person.
Kærlig Hilsen

Fra : Tomas O.

Dato : 18-01-01 22:26

"Birthe Juhl Madsen" <birthe.juhl@adr.dk> skrev i en meddelelse news:3YI96.1695$As4.68297@news101.telia.com...
Hej Birthe

> Jeg har læst dine indlæg i gennem et stykke tid og jeg synes at du er
> en utroligt spændende person.

Ja Bo er ikke som andre menneskers børn men vi holder af ham
alligevel

Hilsen
Tomas O.
PS. kunne du ikke klippe i det du svarer på? Du svarer jo under, som
man skal, men det var meget langt man skulle scrolle ned for at finde
dit svar.
--
Do not meddle in the affairs of cats, for they are subtle and will piss on your computer.

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-01-01 00:02

Birthe Juhl Madsen <birthe.juhl@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3YI96.1695$As4.68297@news101.telia.com...

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 19-01-01 04:09

On Fri, 19 Jan 2001 00:01:32 +0100, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>nyhedsmeddelelse:3YI96.1695$As4.68297@news101.telia.com...

Øhhh Ja Steen.... jamen jeg synets da også du er alle tiders
og jeg ser mig da nu ikke fri for at være en kende smiret over hele 2
personer på en aften ...

finder jeg er :
og jeg vil da også hermed benytte lejligheden til at takke for de
smukke ord - men også lige gøre opmærksom på ... at man nok i
almindelighed bør lad det indgå - som en del af et samlet indlæg og
ikke blot fokusere på sine private følser hvor velmente de end måtte
være om skibenten i nærværende forum.
jamen Steen dog :)
da det ikke lige er forumet til at debatere sligt , må man nok
debatere i ediketen hvordan man gør det bedst - da vi jo IKKE HAR EN
OT GRUPPE :)
fut /OPFØLGNING til :dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 19-01-01 03:37

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3vmc6t8r4vflifmul79sagf3bss7j08jmc@4ax.com...
> On Wed, 17 Jan 2001 23:38:35 +0100, "Henning"
> <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Bo og alle andre DSSér

> ja hvis Familien Henning atter orker at lægge hus & invatar til - så
> mener jeg det er de perfekte rammer for en tidlig for års fest ???

Vi har ikke fortrudt vi har været værter, og det er ikke sidste gang
vi lægger lokaler til, og dejlige Bente P kom jo om fredagen og
gav en hjælpende hånd med *G*

Hvad med den Lørdag 3/3, så er der gået 2 måneder?
Er der stemning for det?

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 19-01-01 03:56

On Fri, 19 Jan 2001 03:36:57 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:3vmc6t8r4vflifmul79sagf3bss7j08jmc@4ax.com...
HI Henning
> [...]
>gav en hjælpende hånd med *G*
>
>Hvad med den Lørdag 3/3, så er der gået 2 måneder?
Ja min er :)
MvH
Bo

Fra : Leyna

Dato : 19-01-01 15:36

> [...]

>gav en hjælpende hånd med *G*
>
>Hvad med den Lørdag 3/3, så er der gået 2 måneder?
Det er der sikkert, men vi er allerede optaget lige netop dén lørdag.

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 00:18

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message

Hej Leyna & Alle

> Det er der sikkert, men vi er allerede optaget lige netop dén lørdag.

Det er bare fordi du ikke ka li mig, du siger sår´n *GGG*

Men alternativt kunne vi vælge den 17/3, hvis det ikke kolidere
med Bente & Carsten´s bryllups forberedelser, de skal jo giftes
den 7/4?

Peder har jo også noget for i den week end 3/3 så.......
Er det bedre den 17/3?

MVH
Henning & frue

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 20-01-01 00:25

Henning wrote:

> Men alternativt kunne vi vælge den 17/3, hvis det ikke kolidere
> med Bente & Carsten´s bryllups forberedelser, de skal jo giftes
> den 7/4?

Det kolliderer ikke med bryllupsforberedelserne men derimod med "det
bibliofile selskab af 1998"'ses fødselsdagsfest og generalforsamling...
Mht den 3/3 kan jeg endnu ikke sige om det kolliderer med noget - men
jeg skal nok melde tilbage så hurtigt som muligt.

Mvh
Bente

Fra : Leyna

Dato : 20-01-01 02:01

On Sat, 20 Jan 2001 00:17:49 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
>
>Hej Leyna & Alle

>Det er bare fordi du ikke ka li mig, du siger sår´n *GGG*

ØV. Jeg troede ikke du ville opdage det!

>Men alternativt kunne vi vælge den 17/3, hvis det ikke kolidere
>med Bente & Carsten´s bryllups forberedelser, de skal jo giftes
>den 7/4?

Så er der jo laaaaaang tid til. Den længste dag er dog selve
bryllupsdagen - i hvert fald går den langsomt indtil selve vielsen er
overstået.
(Et stort tillykke til Bente og Carsten)

>Peder har jo også noget for i den week end 3/3 så.......
>Er det bedre den 17/3?

Umiddelbart ja, men da vores finanser i høj grad ligner Sabina's, så
ved jeg ikke om vi overhovedet får råd til at komme nogen steder.
Hverken d. 3. eller d. 17.

Fra : Henning

Dato : 19-01-01 17:47

Hej Leyna

> Det er der sikkert, men vi er allerede optaget lige netop dén lørdag.

Det siger du bare fordi du ikke vil møde mig *GGG*

Alternativ den Lørdag den 17/3?
Det skal helst være i ulige uger, hvis Hanne og jeg
skal være med til DSS fester, vi arbejder i de lige
uger

Bo vil det sikkert også passe med den 17/3, han
er en af denne verdens "frie fugle"

Jeg håber ikke det kolidere med Bente og Carstens bryllups-forberedelser??
(det er den 7/4 ikke?)

Vil i være så rare alle der er interesseret i at deltage i en DSS fest,
at tilkendegive hvilken af de to datoer i helst vil have det bliver

MVH
Henning & Hanne

Fra : Leyna

Dato : 20-01-01 18:05

On Fri, 19 Jan 2001 17:46:43 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej Leyna

>Det siger du bare fordi du ikke vil møde mig *GGG*

Selvfølgelig, jeg var bare ikke sikker på, at du ville opdage det. *G*
(Har jeg ikke svaret på det her indlæg en gang før?)

>Alternativ den Lørdag den 17/3?

Det ville være bedre, men vi er nødt til at skæve til økonomien (eller
mangle på samme). Der har i længere tid været minus på kontoen, og
hvis jeg ikke snart kommer i job, så bliver det i hvert fald ikke
bedre.

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 21:11

> [...]

> Selvfølgelig, jeg var bare ikke sikker på, at du ville opdage det. *G*
> (Har jeg ikke svaret på det her indlæg en gang før?)

Jo det har du, det var bare serveren der var et døgn om at få indlægget
frem, så jeg skrev et til og sendte fra min alternative udbyder*GGGGG*

> [...]
> mangle på samme). Der har i længere tid været minus på kontoen, og
> hvis jeg ikke snart kommer i job, så bliver det i hvert fald ikke

Ser du, en billet fra Kbh retur = 90 kr.
Mad? hvis det bliver et sammenskuds gilde= 30-50 kr.
(ca. 60 kr for mad, hvis Fru Henning og jeg køber ind til
2 retter mad)
Drikkevare? 10 bajere 40kr.
ialt= 180 kr max

At Julefrokostens kuvertpris -drikkevare blev 130 kr, skyldes
der skal være mange retter og forholdsvis dyre ting

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 20-01-01 22:54

On Sat, 20 Jan 2001 21:10:58 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning!

>Jo det har du, det var bare serveren der var et døgn om at få indlægget
>frem, så jeg skrev et til og sendte fra min alternative udbyder*GGGGG*

Okay, jeg var lige ved at blive alvorligt bekymret over min manglende
koncentration!

<regnskab>
>ialt= 180 kr max

Og det er heller ikke fordi det er galt. Mit/vores problem er bare, at
når der er et minus på 3-4000 kr. så er 180 kr. rigtig mange penge.
Og så kunne jeg iøvrigt aldrig drømme om at komme alene!

>At Julefrokostens kuvertpris -drikkevare blev 130 kr, skyldes
>der skal være mange retter og forholdsvis dyre ting
Det er da bestemt heller ikke dyrt, men som sagt er vores økonomi ikke
til noget som helst lige nu, så jeg tør ikke melde til - og det kan
selvfølgelig bestyrke dig i din "mistanke" om at jeg ikke tør møde
dig!

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-01-01 00:57

On Sat, 20 Jan 2001 22:54:12 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
Hej "Leyna

>Og det er heller ikke fordi det er galt. Mit/vores problem er bare, at
>når der er et minus på 3-4000 kr. så er 180 kr. rigtig mange penge.
ohh hvis det er så galt så kan du godt tjene dem her ved at skrælle 10
Kg katofler & mose dem
>Og så kunne jeg iøvrigt aldrig drømme om at komme alene!
Nå hvad er der galt i det =?

>Det er da bestemt heller ikke dyrt, men som sagt er vores økonomi ikke
>til noget som helst lige nu, så jeg tør ikke melde til -
jamen det er jo løst hvis du eller kan skrææel katofler og mosse dem
:)
>og det kan
>selvfølgelig bestyrke dig i din "mistanke" om at jeg ikke tør møde
>dig!
jeg tror altså også det er der den halter mest :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 21-01-01 01:40

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:i69k6tgtumfr0p2musu8j2csn46q0copce@4ax.com...

Hej "Leyna
> ohh hvis det er så galt så kan du godt tjene dem her ved at skrælle 10
> Kg katofler & mose dem

Eller Levere musikken *GG*

> Nå hvad er der galt i det =?

Ja hun må da gerne tage sin mand med

> jamen det er jo løst hvis du eller kan skrææel katofler og mosse dem
> :)

Det er sku da et tilbud du ikke kan sige nej til
Nu har du slet ingen undskyldninger til bage *GGG*

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 24-01-01 03:22

On Sun, 21 Jan 2001 01:39:48 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:i69k6tgtumfr0p2musu8j2csn46q0copce@4ax.com...
>
> Hej "Leyna
>
>Eller Levere musikken *GG*

Der er nok "nogen" der har kigget hjemmesider, hva'?
Seriøst, så tager vi ikke ud at spiller til andet end fester hvor vi
får reel betaling for det, og så holder vi en proffessionel afstand
til resten af gæsterne. Vi er der for at arbejde, ikke for at feste.

>Ja hun må da gerne tage sin mand med

Selv om han ikke er fast skribent herinde? *G*

>Det er sku da et tilbud du ikke kan sige nej til
>Nu har du slet ingen undskyldninger til bage *GGG*

Jo da! Jeg lider af håndeksem, og må ikke beskæftige mig med madvarer
og ikke for meget med vand og sæbe. Det siger min fagforening selv. Æv
bæv! *G*

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 13:53

> Der er nok "nogen" der har kigget hjemmesider, hva'?
Øhh hjemmesider ???
> Seriøst, så tager vi ikke ud at spiller til andet end fester hvor vi
> får reel betaling for det, og så holder vi en proffessionel afstand
> til resten af gæsterne. Vi er der for at arbejde, ikke for at feste.
Øhh Jow : ) ?
> Selv om han ikke er fast skribent herinde? *G*
Det skulle well næppe være en hindring
> Jo da! Jeg lider af håndeksem, og må ikke beskæftige mig med madvarer
> og ikke for meget med vand og sæbe. Det siger min fagforening selv. Æv
> bæv! *G*
U r in dinaiel Latex kvinde - gummi handsker.....
MvH
Bo
HAM DER HADER TELE DK S NEWS

Fra : Leyna

Dato : 28-01-01 03:50

On Wed, 24 Jan 2001 13:53:18 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>U r in dinaiel Latex kvinde - gummi handsker.....

Slet ikke. Ka' heller ikke tåle gummi! *G*
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.
http://home1.inet.tele.dk/kempf
Leyna's Corner has moved
http://www.leyna.dk/corner

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-01-01 14:32

"Leyna" skrev

Hej Leyna

> Selv om han ikke er fast skribent herinde? *G*

Og? Hvis han skriver bare eet indlæg, kan han komme med til
festerne.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Leyna

Dato : 28-01-01 03:50

On Wed, 24 Jan 2001 13:31:49 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>"Leyna" skrev
>
>Hej Leyna

>Og? Hvis han skriver bare eet indlæg, kan han komme med til
>festerne.

Hej Peder!

Det har han da gjort, men det er meget længe siden!

Fra : Leyna

Dato : 24-01-01 03:17

On Sun, 21 Jan 2001 00:57:28 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>Hej "Leyna

>ohh hvis det er så galt så kan du godt tjene dem her ved at skrælle 10
>Kg katofler & mose dem

Nej dog hvor kært. Gu' ve' hvor lang tid det vil tage, og hvad
timelønne i givet fald bliver? hmmmmm....

>Nå hvad er der galt i det =?

Ikke noget, men jeg ville ikke gå til fest uden at have min mand med.
Så ville det ikke være rigtig fest. (ja, ja jeg er gammeldags!)

>jamen det er jo løst hvis du eller kan skrææel katofler og mosse dem
>:)
>jeg tror altså også det er der den halter mest :)

Jeg tilstår INTET!

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 13:53

On Wed, 24 Jan 2001 03:17:22 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

Hej "Leyna

> Nej dog hvor kært. Gu' ve' hvor lang tid det vil tage, og hvad
> timelønne i givet fald bliver? hmmmmm....

AKKORD du :) 180 bobs ved kasse 1 når du er færdig !

> Ikke noget, men jeg ville ikke gå til fest uden at have min mand med.
> Så ville det ikke være rigtig fest. (ja, ja jeg er gammeldags!)
jamen du har da sikkert en fortrinelig mand - det var musik i lavede ?
hwa fan er det de heder dem der fra skagen suzabbe & leonard ?
er det jer ? :)

> Jeg tilstår INTET!
Vi Catter :)
MvH
Bo
DER MENER TELE DK SKULLE VÆRE GRATIS INDTIL DE FOR STYR PÅ DERRES NEWS
- jeg
kan fanme ingen gan kome på icq :(

Fra : Henning

Dato : 24-01-01 20:00

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:32kt6to8s2dmt014819ek0jmsovq3kbvdf@4ax.com...
> On Wed, 24 Jan 2001 03:17:22 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

Ej Bo altså

> jamen du har da sikkert en fortrinelig mand - det var musik i lavede ?
> hwa fan er det de heder dem der fra skagen suzabbe & leonard ?
> er det jer ? :)

Har du ikke set på Leynas hjemmeside endnu?
Så klik dog på ovenstående URL

MVH
Henning
Ps. vil i ikke lige tynde ud i den skov af brevhoveder,
der er i denne tråd -))

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 22:40

On Wed, 24 Jan 2001 19:59:44 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:
Allo Henning :)
>Ej Bo altså

>Har du ikke set på Leynas hjemmeside endnu?
>Så klik dog på ovenstående URL
jow det har sgu ikke gjort mig mindre perpleks - jeg kan ike finde
Leo?

>MVH
>Henning
>Ps. vil i ikke lige tynde ud i den skov af brevhoveder,
>der er i denne tråd -))
consider it as done :)
ps så har freYa vist suneget cajoki sammen med dem i skagen !
hun ku faktisk en af teksterne hmm hwa fan var det ?
her var den sgu :Gilleleje-valsen
Bedste hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 25-01-01 01:53

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:93iu6tcc70dhk7ju7qiiu7pgc5bnm8ketk@4ax.com...

Hej Bo, din drønnert*GGGG*

> jow det har sgu ikke gjort mig mindre perpleks - jeg kan ike finde
> Leo?

Det er sku ikke Zussie og Leo *GGGG*
Men et mobilt discotek de har

> ps så har freYa vist suneget cajoki sammen med dem i skagen !
> hun ku faktisk en af teksterne hmm hwa fan var det ?
> her var den sgu :Gilleleje-valsen

Måske nok med Sussie og Leo, men ikke med Leyna

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 02:25

On Thu, 25 Jan 2001 01:52:55 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:93iu6tcc70dhk7ju7qiiu7pgc5bnm8ketk@4ax.com...
Hej Henning :o-)
>Hej Bo, din drønnert*GGGG*

>Det er sku ikke Zussie og Leo *GGGG*
>Men et mobilt discotek de har
Nå så tror da fan jeg ikke kan finde Leo :)))

>Måske nok med Sussie og Leo, men ikke med Leyna
nej ... det har hun nok ikke så -
men det vil jeg nu sige at det er Leynas tab - da freYa faktisk i.flg
min menning har den smukkeste stemme på planeten -
det er ingen gang snak - jrg vrd sgu ikke hvordan jeg skal forklare
det men sådan et mildt jysk der er næsten hypnotisk forførene men ikke
pragne helt igenem ubestikkelig 100 femenin intrigritet værdighed -
det kan måske lyde som udslaget af en gal mands tanker , menjeg kan
lukke øjnene og høre hende tale også blive overvædet af en følse af at
at hele mit liv danner mening - at intet var forgæves - fordi det er
lige nu at alle vejene føres sammen og selve livets mening destination
bliver til et sted i mit hjerte som jeg havde en fornemlese for var
der !

BO

Fra : Henning

Dato : 25-01-01 20:49

Hej DSS`ere

I anledning af det kommende forår,
Inviteres I hermed til sammenskuds-
gilde LØRDAG den 3/3-2001 Kl. 17
Hos HMM og Henning, som glæder
os til igen at holde et sobert party,
med frihed for såvel Loke som Thor,
til at more sig vær på sin måde *GGGG*

Tilmelding sker på E-mail h2m@get2net.dk

Allerede tilmeldte:

Peder
Bo
HMM
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-01-01 01:24

"Henning" skrev

Hej Henning

> I anledning af det kommende forår, Inviteres I hermed til
> sammenskuds- gilde LØRDAG den 3/3-2001 Kl. 17 Hos HMM og
> [...]

Jeg kommer til at melde afbud, da du ikke har sørget for at
booke alt i Søhøjlandet (Gern bakker). Træneren mener at jeg
har brug for at komme i træningslejr.

Med beklagende hilsener

Peder

Fra : Henning

Dato : 27-01-01 21:18

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej DSS`ere

> [...]
Peder har meldt afbud,
ind træder i stedet Sten *G*
Det var ham der begyndte ved
forrige DSS fest, så den udviklede
sig lidt utraditionelt *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 28-01-01 03:50

On Wed, 24 Jan 2001 13:53:25 +0100, Chokmah alias rabias the dog
<chokmah999@hotmail.com> wrote:

>jamen du har da sikkert en fortrinelig mand - det var musik i lavede ?
>hwa fan er det de heder dem der fra skagen suzabbe & leonard ?
>er det jer ? :)

De hedder Sussi og Leo. ADWR! Nej, det er ikke os.
Os finder du på www.2tykke.dk

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 28-01-01 20:48

On Sun, 28 Jan 2001 03:49:42 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>De hedder Sussi og Leo. ADWR! Nej, det er ikke os.

du godeste - hvordan ku jeg tage sådan fejl ?

>Os finder du på www.2tykke.dk
min røv skues ikke for sko såler jeg er på vej ind for at kigge :)
bedste hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 21-01-01 01:35

Hej Leyna

> [...]
> til noget som helst lige nu, så jeg tør ikke melde til - og det kan
> selvfølgelig bestyrke dig i din "mistanke" om at jeg ikke tør møde

Det er bare fis og MEGET mild presion *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 24-01-01 03:18

On Sun, 21 Jan 2001 01:35:18 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej Leyna

>Det er bare fis og MEGET mild presion *GGGGG*

Og sådan blev det skam også opfattet!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-01-01 18:31

"Henning" skrev

Hej Henning, vinker til Fruen.

> Hvad med den Lørdag 3/3, så er der gået 2 måneder?
> Er der stemning for det?

Jeg skal i "træningslejr" med badmintonklubben, enten den første
eller den anden weekend i marts. Her:

og

Hvis du booker det hele på forhånd, kan jeg godt melde til med
det samme.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 00:05

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 00:05

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Tjaaaa....havde jo lidt potensproblemer pga. jeg havde været i byen natten
> inden.....men bortset fra det var det da vildt fedt!!!
>
> Mvh Jacob

For hivlen Jacob vi har jo sagt det til dig!
Sprut og sex er en dårlig kombination!

MVH
Henning

Fra : Stones_TM

Dato : 19-02-01 13:05

Hej Henning jeg er Ked af det men jeg melder afbud da jeg reelt ikke er en
del as DSS mere..
MVH
Steen