[UT] Hvor mange her spiller UT eller et af~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-01-02 20:29

Se subj.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-02 20:47

jeg gør (mest strike force)

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:3C487772.1060506@worldonline.dk...
> Se subj.
>
> Mvh
>
> Bruno aka. Cool.DK

Fra : Kong Kent

Dato : 18-01-02 21:19

> Se subj.
> Mvh
> Bruno aka. Cool.DK

Det gør jeg bestemt. Er medlem af den danske UT CTF klan, -=CUT=- og spiller
ikke andet end CaptureTheFlag.

--
Kent aka. -=CUT=-Viper
icq # 105788206

Fra : adrian

Dato : 18-01-02 22:23

jeg spiller mest unreal tournament ( har dog også unreal gold nu)
men unreal tour r for sej
mvh
mikey
"puppetmasterrookie"
Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2a01l$6p1$1@sunsite.dk...

Fra : Joe Sandøe

Dato : 18-01-02 23:27

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Se subj.
>
> Mvh
>
> Bruno aka. Cool.DK

Også en stor StrikeForce fan i mig, når der er tid til det

Hilsen Joe også kaldet Java-man

Fra : Esben

Dato : 19-01-02 05:33

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Se subj.

Jeg har spillet UT siden jeg fik adsl i april og er stadig glad for det. Jeg
er med i en klan der hedder U$X.

--
Esben

Fra : Mark Langdahl

Dato : 19-01-02 10:26

Jeg samler nærmest på Unreal-engine-baserede spil Jeg skal lige have fat
på Deus Ex, så tror jeg, jeg er ved at være kørende... Men foreløbig må jeg
nøjes med:

Unreal (inkl. div. mods)
Unreal Tournament (inkl. div. mods)
Rune
Nerf Arena Blast
Star Trek: Deep Space 9 - The Fallen

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Fra : Herold

Dato : 19-01-02 12:06

> [...]
fat
> på Deus Ex, så tror jeg, jeg er ved at være kørende... Men foreløbig må

Så mangler du også lige Wheel of Time :)

Fra : Mark Langdahl

Dato : 20-01-02 22:01

"Herold" <Jacob@boomtown.ikkespamme.net> wrote in message
> fat
> jeg

> Så mangler du også lige Wheel of Time :)

Mangler er måske så meget sagt, men jeg har det ikke For øvrigt har jeg
heller ikke Klingon Honor Guard. Og jeg savner det for så vidt heller ikke.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-01-02 12:51

Mark Langdahl wrote:

> [...]
> på Deus Ex, så tror jeg, jeg er ved at være kørende... Men foreløbig må jeg

Hehe, ser også det at noget er lavet med Unreal enginen som et
kvalitetsstempel. Husk også Clive Barker's Undying.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : Mark Langdahl

Dato : 20-01-02 22:02

> Hehe, ser også det at noget er lavet med Unreal enginen som et
> kvalitetsstempel. Husk også Clive Barker's Undying.

Ups, den glemte jeg på listen (altså over dem jeg har...)

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Fra : Rudi

Dato : 23-01-02 17:16

On Sun, 20 Jan 2002 22:01:41 +0100, "Mark Langdahl"
<kajqrd@worldonline.dk> wrote:
>fat
>jeg

>Ups, den glemte jeg på listen (altså over dem jeg har...)

Syntes heller ikke jeg ser Harry Potter nogen steder på din liste
I øvrigt pisseråddent man ikke kan dodge/strafe i HP, havde noget
besvær med at vænne mig til HP's styring når man lige havde spillet
UT, som jeg også gør en hel del, dog pt. ikke i klan.

Mvh. Noisemaker.

Fra : JEV

Dato : 19-01-02 18:19

Jeg spiller også en del.......Stort set kun CTF men også lidt I-gib engang
imellem

McJEV

Fra : LCO

Dato : 29-01-02 16:47

Både jeg og min clan spiller udelukkende UT, selvom et af medlemmerne har
udvist farisæer lignende karakter idet han er begyndt at spille RTCW...må få
ham på rette kurs igen. Vi spiller følgende enten online eller via lan:
as: 15%
ctf: 80% dog 99% ved online
dom: 5%

Instagib: 70%
Tac. ops: 20%
Normal: 10%

Mutators (ud over Instagib, dog ikke fx map vote):
20%

Tidligere spillede vi også en del Infiltration, men kun meget sjældent nu.
Det kommer naturligvis også an på forbindelsen vi spiller på, fx er det jo
umuligt at spille Instagib når ens ping er over 100, samt humøret blandt
medlemmerne, meeen en god gang ctf så er alt jo godt.

--
[FAUST] LCO