Fræk gave, hvad skal jeg købe?
Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 17-01-01 10:01

Hej alle!

min elskede mand har fødselsdag, og jeg skal finde på en fræk gave til
ham, men jeg er lidt blank med hensyn til hvad det skal være - er der
nogle her i gruppen, der har en god idé, så hører jeg gerne.
Det er egentlig lidt synd for mændene, der er masser at købe til os
kvinder, undertøj, legetøj osv., men til mændene er der sgutte meget,
medmindre det skal være lak og læder kostumer.

Knus fra Dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : krake@my-deja.com

Dato : 17-01-01 10:04

In article <943n15$et8$1@nnrp1.deja.com>,
dorte_dorte@my-deja.com wrote:
> [...]
> kvinder, undertøj, legetøj osv., men til mændene er der sgutte meget,
> medmindre det skal være lak og læder kostumer.

Hej Dorte!

Hvad med en god penisring - det giver en bedre erektion og den holder
lidt længere. Dem har jeg selv haft god glæde af.

Krake

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 17-01-01 11:49

In article <943n67$eua$1@nnrp1.deja.com>,
krake@my-deja.com wrote:
> In article <943n15$et8$1@nnrp1.deja.com>,
> dorte_dorte@my-deja.com wrote:

Hej dorte!

> [...]

Jamen, du skal sgudda købe en escortpige for en aften, så kan I dele en
flaske rødvin og hygge jer i et par timer, få en fed oplevelse!
Drømmegaven til manden der har alt!

Thanatos

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 17-01-01 13:11

In article <943tab$j22$1@nnrp1.deja.com>,
thanatos666@my-deja.com wrote:

> Jamen, du skal sgudda købe en escortpige for en aften, så kan I dele en
> flaske rødvin og hygge jer i et par timer, få en fed oplevelse!
> Drømmegaven til manden der har alt!
>
> Thanatos

Aldrig ) Ham vil jeg ikke dele med andre
Knus Dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Henning

Dato : 17-01-01 17:22

<dorte_dorte@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> Aldrig ) Ham vil jeg ikke dele med andre
> Knus Dorte

Arh Dorte

Det ER sku da hans føsdag *GGGG*

Hvad med sådan et par musetrusser som i reklamen ?
(Husk at lukke katten ud før han begynder at strippe
for dig) *GGGG*

Er der noget seksuelt, du ikke plejer at være vild
med, som du ved han tænder på? Det kunne jo så
være hans gave fra dig, jeg kan huske et år, hvor min
kone købte sig en fræk BH, hvor brystvorterne var
frie, det var sku frækt *GGG*

MVH
Henning

Fra : Gevaldi

Dato : 17-01-01 13:33

>Drømmegaven til manden der har alt!

Manden der har alt, ham giver man da selvfølgelig penicillin

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-01-01 14:59

<krake@my-deja.com> skrev:

Hej Krake

> Hej Dorte!
>
> Hvad med en god penisring - det giver en bedre erektion og den holder
> lidt længere. Dem har jeg selv haft god glæde af.

Det er måske ikke så god en gave, da den skal passe til personen,
for ikke at gøre mere skade end gavn. Ergo skal han jo med på
råd/mål.

Er der ellers en bestemt type du kan anbefale? Jeg skal da ærligt
indrømme, at den jeg har prøvet fulgte med et nummer af Super-Rapport

En god erektion er jo ikke sådan at foragte, og når jeg nu ikke
kan tage mig sammen til at lave knibeøvelser med henblik på at
få multiorgasmer, så falder lemmet jo, når man har fyret raketten
af *timbeeeeeer*

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Henning

Dato : 17-01-01 23:59

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark

> [...]
>
> Er der ellers en bestemt type du kan anbefale? Jeg skal da ærligt
> indrømme, at den jeg har prøvet fulgte med et nummer af Super-Rapport

Sådan en penisring, er jo ikke andet end et stykke cykelventil-gummi, med
en plastik ring, hvor de to ender stikkes i gennem og trækkes til, skide
besværligt at løsne i fedtet føre

Man kan ikke bruge en fast ring, i form af en gardin ring eller lignende,
for den stopper jo blod-tilbage-strømningen, strips der bruges til at
binde ledninger sammen etc. eller politiet bruger som håndjern,
kan heller ikke løsnes igen,

Kun en udformning der kan løsnes og tages af er brugbare modeller,
hvis man ikke vil ende med fistel-stemme

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 18-01-01 05:44

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Kun en udformning der kan løsnes og tages af er brugbare modeller,
> hvis man ikke vil ende med fistel-stemme

Her hjemme benytter vi til begge parters store fornøjelse, et ganske
almindeligt bredt snørebånd. Hun nyder den måde hun kan mærke blodårerne
pumpe sig hårde inden i sig, jeg nyder den øgede følsomhed det giver
Helt klart anbefalelsesværdigt... (Vi har ikke prøvet med en rigtig
penisring, men har da kigget lidt på det.)

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...
Julekonkurrencen er slut, se hvem der vandt...
Skal du være vores næste præmiesponsor..?

Fra : Børge Holse Pedersen

Dato : 20-01-01 22:56

Hejsa,

Strip/onanere selvfølgelig foran et videokamera, lav et cover så den kommer
til at se pæn ud og vupti. En perfekt hjemmelavet gave. Hvad er bedre en at
give dig selv på en eller anden måde som gave?!?!?

Ellers hvis du vil ud at købe et eller andet?? så er der cyberkussen.. det
er en slags mandedildo.. eller en oppustelig dame..

Ellers er der den perfekte gave.. Køb ham fri fra arbejdsdagen. (snak med
hans chef) og arranger en god dag for jer begge, måske et værelse i byen
efter en god frokost.. Slut af med en bif-tur med en hver mands drøm .. Et
blowjob på bagerste række.. Ok nu snakker jeg vist for en bred skare.. MEN
DET ER MIN DRØM..

Men med andre ord.. Du er den bedste gave du kan give din mand.. Du skal
bare udvikle den..

Håber du kunne bruge vore idéer

Hils manden..

Hilsen Lone og Børge

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-01-01 12:17

<dorte_dorte@my-deja.com> skrev:

Hej Dorte

> [...]
> kvinder, undertøj, legetøj osv., men til mændene er der sgutte meget,
> medmindre det skal være lak og læder kostumer.

Køb et meget meget bredt gavebånd og sig han skal komme ind i
soveværelset om fem minutter. Gavebåndet binder du naturligvis
i en pæn sløjfe om dig selv uden tøj på, hvorefter du spørger
om han ikke skal åbne sin gave.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-01-01 20:26

Mark Thomas Gazel <mark@gazel.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:saf96.32551$W81.355603@twister.sunsite.dk...
> <dorte_dorte@my-deja.com> skrev:

Hej Dorte

<Snip>

> [...]
> soveværelset om fem minutter. Gavebåndet binder du naturligvis
> i en pæn sløjfe om dig selv uden tøj på, hvorefter du spørger

Og hvis du så oven i købet har gjort noget ekstra ud af dig selv er det jo helt perfekt. Personligt ville en barbering jo bare lige være det der satte prikken over i'et, men du ved vel bedst selv om det er noget for ham.

Lars

Fra : Hale

Dato : 17-01-01 20:43

Den med at give dig selv som gave er nok den jeg ville foretrække. Måske
købe lidt nyt frækt undertøj, hvem ved lidt olie. Så er det bare at nusse
lidt og eller bare gøre det du ved han elsker. Den gave vil jeg elske at få
fra min kæreste........ men hun har ikke så meget fantasi

Hale

Fra : John Sahl

Dato : 17-01-01 20:58

"Hale" <2296952m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
at få
> fra min kæreste........ men hun har ikke så meget fantasi

Hemmeligheden ved de fleste kvinder er at plante et lille frø som så
gror indtil det springer ud som deres egen idé. På den måde får man tit
sin vilje med dem uden at de ved det

*dukker mig lige lidt når Sabina læser det her*

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 17-01-01 21:54

John Sahl wrote:

> Hemmeligheden ved de fleste kvinder er at plante et lille frø som så
> gror indtil det springer ud som deres egen idé. På den måde får man tit
> sin vilje med dem uden at de ved det

Ligesåvel som hemmeligheden ved et forhold er at forelægge ting for en
mand så han tager den beslutning han tror han mener er den rigtige *G* -
men shhh - sig det endelig ikke til nogen - for så får mænd måske noget
at skulle have sagt engang igen

Mvh
Bente
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : fru Henning

Dato : 18-01-01 00:44

<dorte_dorte@my-deja.com> skrev i en meddelelse

Hej Dorte

> [...]
> kvinder, undertøj, legetøj osv., men til mændene er der sgutte meget,
> medmindre det skal være lak og læder kostumer.

Hvis det skal være frækt , hvad så med at købe en pornofilm ,
du kender sikkert hans smag , eller inviter ham i byen til et
sted det er er strip tease .
Følg derefter op på hvad i har oplevet , det kan
kombineres med spisning eller dans du ved sikkert
om disse forslag kan bruges fordi du kender ham.
MVH fru Henning.