stadig dynatænding
Fra : JENS FOGH

Dato : 18-01-02 18:37

Det er en eftermonteret giver sæt af mærket dyna og de er monteret på
motoren, men jeg kan ikke huske hvor den røde ledning var monteret, da jeg
afmonterede motoren fra den 1100 jeg købte. Så den har kørt før uden
problemer, men i Holland så jeg kan ikke spørge.
jeg gætter personligt på at den røde skal til en permanent plus men er ikke
helt sikker.
Ja det er noget eftermonteret udstyr, der er bla. dyna tændspoler og ingen
tændrørshætter men alm. bil tændrørsledninger.
dejligt for så har jeg ikke ret stor modstand.
Er dette en hjælp.
Tak for positive reaktioner.
Jens